Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me, stupid || ft. Harry Styles » 23.

Kiss me, stupid || ft. Harry Styles

3 juni 2013 - 19:26

492

7

312



23.

De ijzeren deur word met veel gekraak geopend. In een flits draai ik me om en bestorm degene die aan de deur staat. Het is Joseph. De gene die haar dit aan gedaan heeft. 'Hoe durf je haar dit aan te doen?' sis ik in zijn oor. Hij duwt me van zich af waardoor ik op de grond beland en schopt me een keer heel hard in mijn buik. Ik voel hoe de lucht uit mijn longen worden geslagen. Koortsachtig zoek ik naar lucht maar ik kan maar niets binnen krijgen. Ik leg mijn hand op mijn keel en sluit mijn ogen. Dan besef ik dat ik iets in mijn keel voel. Ik open mijn mond en laat mijn vinger in mijn keel glijden. Als ik mijn tong diep in mijn keel voel, haal ik hem er angstig uit. Ik voel de zuurstof stromen in mijn longen. Opgelucht haal ik adem. Als ik mijn ogen open, zie Nathan naar me grijnzen. Sinds wanneer was hij hier? Ik wend mijn blik af van hem, en kijk naar Rue. 'Help haar,' mompel ik. Hij loopt naar haar toe en tilt haar van de grond.

Nog trillend sta ik op m'n benen. Ik ga op mijn bed zitten en voel hoe het matras naast me indeukt. Als ik opkijk zie ik Amy. Met een lief glimlachje houd ze me een glas water voor. Ik neem het aan en bedank haar. Voorzichtig nip ik van het water, tot ik besef dat ik ontzettend veel dorst heb. Ik drink alles in een teug op. Ik knijp een tijdje in het glas. Pas als mijn knokkels wit zien, verslap ik mijn greep. Nijdig gooi ik het in een hoek van de kamer. 'Waarom hielp je me niet?' gil ik naar Amy. 'Ik wil niet in de problemen komen te zitten,' fluistert ze. Ze staart naar de grond wanneer ze zegt: 'Misschien moet je haar dit alleen laten doen. Ze is je zusje niet, je kende haar eerst niet eens. Jullie zijn niet eens vrienden, helemaal niets. Laat haar gewoon met rust om problemen te voorkomen.' Misschien heeft ze gelijk. Misschien moet ik haar gewoon met rust laten. Maar ben ik wel zo iemand? Want ik sta voor anderen klaar. Altijd. Ook al willen ze mijn hulp niet, ook al haten ze mij. Ik moet haar helpen,ondanks wat dan ook. IK moet haar samen met mij hieruit krijgen maar wil Harry haar wel helpen? Ik bijt op de binnenkant van mijn lip en sta op. Ik laat mijn blik in de kamer glijden en vind dan Gemma. Ik stap op haar af, en ga naast haar zitten op haar bed. Zonder dat ze wat kan zeggen zeg ik zachtjes: 'Rue moet mee.'

~~~
zoals ik vaak moet melden LAAT EEN REACTIE ACHTER VOOR EEN MELDING

ps. ik wil misschien een verhaal met iemand schrijven
zeg het als je samen wilt schrijven!
pps. willen jullie hier ff op klikken en een mening achterlaten?
xxx


Reacties:

1 2

IloveZayn
IloveZayn zei op 3 juni 2013 - 23:09:
Aaaah spanneeend!
Snel verder gaaan!!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 3 juni 2013 - 22:50:
Autsjj. Wat een bitches die eigenaren.
Bah bah.

Snel verder.
Ps. Ik ga niet reageren op je andere stukje (:


Maureennx
Maureennx zei op 3 juni 2013 - 21:52:
ze MOETEN echt ontsnappen & snel! o:


Malikaa
Malikaa zei op 3 juni 2013 - 21:30:
Omg girl, je moet echt snel verder
xXx


falinlove1D
falinlove1D zei op 3 juni 2013 - 20:59:
rue moet inderdaad ook mee ontsnappen!!!
harry moet gewoon accepteren dat rue mee gaat!
snel verder xxx