Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me, stupid || ft. Harry Styles » 24.

Kiss me, stupid || ft. Harry Styles

4 juni 2013 - 15:13

363

6

303



24.

'Rue moet mee,' zeg ik zachtjes. Ze knikt dat het goed is. 'Wow,' mompel ik. Ze kijkt me vaag aan. 'Wat?' vraagt ze me. Ik schud mijn hoofd. 'Niks. Het is alleen zo dat ik niet had verwacht dat je zo makkelijk ging doen,' zeg ik. Ik sta op en trek haar aan haar hand mee. 'Kom eens,' mompel ik. Ik trek haar mee de badkamer in. 'We moeten uitzoeken of we hier ergens kunnen ontsnappen,' zeg ik. Ik klauter op de wc en zoek naar een luikje in het plafond. Ik laat mijn hand over het plafond gaan en zoek naar een opening of een verborgen luik. Natuurlijk is er helemaal niets. 'Misschien het raam,' mompelt Gemma. Ik schud mijn hoofd en spring van de wc bril af. 'Hij zit half onder de grond, en al zou het helemaal boven de grond zijn, dan zou het nog niet lukken. Ze zullen kijken.' Met "ze" bedoel ik de meisjes. 'We kunnen het toch proberen als iedereen weg is?' vraagt ze me. Ik schud mijn hoofd. 'Ze zullen er altijd zijn en we kunnen toch nooit alleen hier zijn. Elke avond moeten we werken, ' mompel ik leunend tegen de wasbak aan. 'Wat als we doen alsof we ziek zijn?' vraagt ze. 'Of nee, beter nog. Elke maand moeten we naar de dokter,' begint ze. Ja, dat is waar. Om de maand moeten we hem laten checken of we zwanger zijn of niet, of we een bepaalde ziekte hebben of wat dan ook. Ik haat die man. 'Wat als we ontsnappen als hij zich omdraait om zijn spullen te pakken. We rennen gewoon hebt gebouw uit,' zegt ze. 'Nee liever niet. Laten we een uitgang vinden en zo ontsnappen. Misschien als niemand oplet kunnen we vluchten uit het zaal hier heen,' mompel ik. Ze knikt. 'Dat gaat moeilijk worden. Laten we het eerst met Harry bespreken,' zegt ze en opent de deur. Ik knik. 'Laten we gaan,' zegt ze en loopt dan weg. Ik wacht een minuutje en volg haar dan. Ik ga weer op mijn bed zitten, en houd de ijzeren deur nauwlettend in de gaten.

~~~
LAAT EEN REACTIE ACHTER ALS JE EEN MELDING WILT


Reacties:

1 2

tamarastyles
tamarastyles zei op 9 juni 2013 - 16:52:
I need more.
Dat is het enige
dat ik te zeggen heb!


HarryStyles
HarryStyles zei op 4 juni 2013 - 22:21:
Harry en Nadine die namen passen gewoon perfect bij elkaar, they're made for eachother! je schrijft echt goed! ik snap echt niet dat ik al die ff's zo snel lees, hou zometeen niets meer over
waar haal je toch die inspiratie vandaan om zo te kunnen schrijven..?
MELDING


falinlove1D
falinlove1D zei op 4 juni 2013 - 19:18:
ze moeten echt snel onstappen!!
snel verder xxx


Maureennx
Maureennx zei op 4 juni 2013 - 17:03:
wieeeh. hooop dat ze kunnen ontsnappen, ILoveZayn(Floor)'s idee is ook wel goed^^.
just wondering, maaaar werken Zayn en Harry nou ook daar netzoals Nadine?
snel verderrr


IloveZayn
IloveZayn zei op 4 juni 2013 - 16:25:
Wow haha dit lijkt heel erg op een serie die ik volgde..

Of ze gaan het gebouw in de fik steken en alle meisjes moeten naar buiten en dan zit Nadine vast in de wc ofzo en dan gaat Harry haar redden OMG ikdvdfhvbfugrauehg

SNEL VERDER!!