Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong. » Bill Kaulitz, You'll be my last destination.

[TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong.

5 okt 2008 - 12:44

227

0

155



Bill Kaulitz, You'll be my last destination.

-Jenny pov-

Helemaal in paniek neemt Bill me bij mijn armen. ‘Waar is ze?! Ik moet ze zien?! Waar is Ruby?!’ roept hij met een betraand gezicht. ‘Bill rustig nou! We mogen er nu even niet bij.’ zeg ik, terwijl ik zijn handen af mijn armen doe. Verslagen gaat hij op de stoel zitten. ‘Hoe?’ vraagt Bill kort. Een traan rolt over zijn wang. Ik ga naast hem zitten, en begin te vertellen. ‘Gisterenavond was ik bij Ruby, toen ze opeens een aanval kreeg. Ik was net in de keuken, en hoorde opeens een harde klap.’ Ik zucht. ‘Ik liep meteen naar de woonkamer, waar ik Ruby zag liggen op de grond. Naast haar hoofd lag een plas bloed, net zoals op de hoek van het salontafeltje.’ Bill trekt een pijnlijk gezicht. ‘Ruby kreeg stuiptrekkingen, en er kwam schuim uit haar mond.’ zeg ik. ‘Een epilepsieaanval?’ vraagt Bill. Ik knik. ‘Ze neemt toch pilletjes?’ Ik haal mijn schouders op. ‘Die had ze blijkbaar niet ingenomen.’ Bill zucht. ‘Waarom mogen we niet bij haar?’ vraagt hij nadat het enkele minuten stil was. ‘Ik was daarnet bij haar, en opeens hoorde ik heel wat gepiep. Wel 5 dokters stormden de kamer binnen. Een verpleegster bracht me naar hier, en vroeg me te wachten.’ Bill knikt en kijkt op. Het enige wat zijn ogen nu nog uitstralen is pijn en angst.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.