Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love injection;nederlandse versie » Proloog; 30/05/2008

Love injection;nederlandse versie

4 juni 2013 - 18:47

241

1

190



Proloog; 30/05/2008

Dit is TwinCest!

Onbegrijpelijke gevoelens stormen mijn lichaam in. Een gevoel dat me zo verward maakt en slecht doet voelen.

Het kwam een paar maanden geleden:

Het was vrijdag avond, Tom en ik waren opweg naar Andi's verjaardagfeest. Al na een uurtje kon je de drank en de rook van kilometers ver ruiken. Opeens kwam Gustav met een "geweldig" idee, 'Hey, gaan we waarheid durven of doen spelen?' Er waren een paar meiden dus Tom was meteen geïntereseerd. Iedereen antwoordde de vragen en iedereen deed wat hij moest doen. Toen was het Lisa's beurt om een vraag of opdracht te stellen. 'Dus Tom, jij kiest doen... Nou kus Bill!' zei ze. Tom zei absolut niet! Maar ze begon kippengeluiden te maken. Het werkte want opeens draaide Tom zijn hoofd mijn richting uit en duwde zijn lippen op de mijne. Het moment dat onze lippen elkaar raakten , ontstond er een vlinderexplosie in mijn maag.


Sinds die dag begon ik Tom als een ander persoon te zien. Elke nacht huil ik me slaap, elke keer dat Tom een meisje meebrengt begin ik te flippen. Elk moment dat ik alleen ben passeren de beelden van die avond door mijn hoofd. Maar vandaag heb ik het geaccepteerd. Want een uur geleden was ik aan het huilen en toen kwam Tom binnen en zonder iets te zeggen gaf hij me een knuffel. Dat was het moment dat ik het zeker wist.

Ik ben Bill Kaulitz en ik ben verliefd op mijn tweelingsbroer.


Reacties:


beertje
beertje zei op 5 juni 2013 - 18:46:
gaaf ga door