Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One day at a time [end] » Don't ever do that again

One day at a time [end]

4 juni 2013 - 19:59

823

12

534



Don't ever do that again

Heeeyy people :)

5 dagen later


Met mijn armen om mijn benen geslagen zit ik op mijn bed. Uit was het niet, maar bij elkaar waren we ook niet. Morgen gaan ze op tour, dus als ik wil dat het goed komt, moet ik het snel doen. Mijn ringtone galmt door de kamer. Ik buig naar voorover naar mijn mobiel, en neem op. ‘Yasmine!!’ Niall’s stemt dreunt mijn oren in. ‘Heey Nialler..’ ‘Yas, dit kan zo echt niet meer….. Ik kom nu naar je toe!’ En weg was ie. Met een trillende zucht stap ik mijn bed uit. Met een schone sweater en joggingbroek loop ik de badkamer in. Ik kleed me uit en stap onder de warme douchestralen. Een traan vermengt zich met het warme water. Snel spoel ik het sop van me af, en ik stap de douche uit. Na me ingesmeerd te hebben met mijn favoriete body butter trek ik mijn kleding aan. Beneden hoor ik de bel gaan. Ik loop de trap af en doe de deur open. Daar staat Niall met een grote glimlach op zijn gezicht. ‘Heeey!’ Ik voel hoe er langzaam een glimlach op mijn gezicht wordt gevormd. Van Niall’s enthousiasme wordt je vanzelf wel weer een beetje vrolijk. We lopen naar de woonkamer, waar we op de bank gaan zitten. ‘Je weet waar alles staat toch?’ hij knikt, en loopt de keuken in. Ik hoor wat gerommel, en na een paar minuten komt hij de kamer weer in lopen met drinken en super veel eten. Lachend sta ik op en help hem met het neerleggen. We gaan zitten. Terwijl Niall met zijn mobiel klungelt, maak ik een zak snoep open. ‘Dus, vertel op.’ Verward kijk ik hem aan. ‘Hoe bedoel je?’ ‘Nou, met jou en Zayn.’ ‘Niall, ik kan niet met jou over jouw beste vriend gaan praten… Dat is raar.’ ‘Helemaal niet! Ik mis je gewoon in ons huis, en hij mist je ook.’ Ik slik. ‘Niall ik…… ik hou van hem. En het liefst zou ik nooit van zijn zijde wijken. Maar hij deed zo raar, bijna afstandelijk…. En toen in Nandos…’ een snik verlaat mijn keel. Hij trekt me in een knuffel, terwijl ik mijn tranen de vrije loop laat. Ze blijven maar komen. Mijn schouders schokken op en neer. Na een paar minuten trek ik me langzaam terug uit de knuffel.
‘Ik ga even naar boven.’ Ik sta op en wil de trap op lopen, totdat ik een deurbel hoor gaan.
Geen idee hebbend wie het zou kunnen zijn, loop ik richting de deur. Ik doe de deur open.
Mijn adem stokt. De tranen glijden weer over mijn wangen. Ik leg mijn handen achter zijn hoofd, mijn lippen op de zijne plantend. Hij legt zijn armen om mijn middel, mij dichter tegen zich aantrekkend.

Zayn’s POV

‘‘Niall ik…… ik hou van hem. En het liefst zou ik nooit van zijn zijde wijken. Maar hij deed zo raar, bijna afstandelijk…. En toen in Nandos…’ ik hoor een snik haar keel verlaten. Snel verbreek ik de verbinding en loop het huis uit, richting de auto. Bij haar huis aangekomen bel ik aan. De deur gaat open. Tranen rollen over wangen. Ze plant haar lippen op de mijne. Ik leg mijn armen om haar middel en trek haar dichter tegen me aan. Een traan glijdt over mijn wang. Ik til haar op. Haar benen slaat ze om mijn middel. ‘Please don’t ever leave me again… I’ll die if you leave me again,’ fluister ik. Ze knikt heftig, haar tranen proberend in bedwang te houden. ‘I love you.’ Het klinkt gebroken. Ik loop het huis binnen, haar nog steeds tillend. Op de weg naar boven geeft Niall me nog snel een knipoog voordat hij het huis uit loopt. Haar hoofd rust op mijn schouder. Een traan glijdt over mijn rug. Ik doe haar slaapkamerdeur open, en leg haar op bed. Ze gaat rechtop zitten, en ik ga naast haar zitten. ‘Zayn… Zeg het alsjeblieft, waarom deed je zo raar.. zo afstandelijk…?’ Ik zie hoe hard ze probeert haar tranen tegen te houden. Hoe moet ik haar uitleggen, dat er niks aan de hand is. Dat ik alleen maar een plan heb waarvoor ik heel zenuwachtig ben. Misschien had Niall gelijk, misschien was ik nog niet klaar voor die stap. ‘Ik…. Ik ben gewoon heel zenuwachtig voor de tour en…. dat je misschien niet meer mee wou en…’ Ik kom niet meer uit mijn woorden.
‘Ik zou het niet willen missen.’ Ze buigt zich voorzichtig naar voren, en drukt haar lippen zachtjes tegen de mijne.

Lekker dramatisch hoofdstukje hè I hope you guys enjoyed it And I just wanted to thank you all, just for reading my story Jullie laten altijd zulke lieve reacties achter, en ik dacht, ik moet jullie gewoon even zeggen dat I love you all
xXx
Btw. ik zat te denken om misschien een volledig engelse FF te gaan maken... Wat vinden jullie, doen of niet??


Reacties:

1 2 3

Ims
Ims zei op 8 juni 2013 - 18:33:
Drama!!!!!

snel verder (even korte reactietjes plaatsen, moet een stuk of weet ik veel hoeveel hoofdstukken gaan lezen

Xxxx


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 6 juni 2013 - 17:58:
Oh oh.
Wat een ellende allemaal.

Waarom zou je een engelse fanfic willen maken op een nederlandse site? En ik denk ook dat het dan minder makkelijk is om te lezen voor iedereen.


Maureennx
Maureennx zei op 5 juni 2013 - 17:52:
Loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee it!
SNEL VERDERRRR


Team1D
Team1D zei op 5 juni 2013 - 6:12:
Ik heb het helemaal gevolgd en i like it. Mhh Engelse FF kan maar dan lees ik heel slecht mee


lilovelou
lilovelou zei op 4 juni 2013 - 22:42:
You go girl!!!
Je kan best een engelse ff make, alleen zou ik dat slecht kunnen volgen...
Xxx