Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 22 | Aoife.

I Should Have Kissed You | One Direction

5 juni 2013 - 15:23

360

6

333



22 | Aoife.

Sorry dat ik gisteren niet gepost heb! Ik had het erg druk met de voorbereidingen voor ´s avonds. Ik ben naar Muse geweest! De show was echt geweldig, ze hadden een 30 meter hoge robot!! :D

Daar stond ik dan, al helemaal klaar voor mijn afspraakje met Niall. Hij had me vanmiddag gesmst dat ik iets gemakkelijks aan moest doen wat niet te veel aandacht zou trekken, en dat had ik dus maar gedaan. Na een half uur voor mijn kast gestaan te hebben had ik uiteindelijk toch maar gewoon mijn favoriete trui gepakt, met daaronder een skinny spijkerbroek en mijn favo hakken. Om vijf voor vijf ging de bel, ik riep naar mijn tante dat dat Niall zou zijn en liep naar de deur, daar stond Niall, "Hey," zei ik, "Hoi," antwoordde hij kort terug. "Kom je binnen?" vroeg ik, niet wetende wat mijn beste vriend eigenlijk van plan was. "Nee ik was eigenlijk.. We gaan ergens heen." stamelde hij, en hij wenkte naar de limousine, die achter hem op de straat stond. "Heb je nog geen rijbewijs?" vroeg ik me hardop af. "Nee, te druk." antwoordde Niall kort, en hij pakte mijn beide handen vast. "Wacht, mijn jas.." zei ik gehaast, toen hij mij al mee wilde trekken naar de limousine, die nog steeds rustig op dezelfde plek stond. "Ohja, stom." zei hij, en hij liet me even los, maar nadat ik mijn jas aan had en de deur achter me dichtgetrokken had pakte hij snel mijn hand weer vast. Ik kon merken dat hij gespannen was. We liepen samen naar de limousine, waar Niall mij eerst in liet stappen, en met dat ik ging zitten hoorde ik dat Michael Bublé zachtjes aanstond. Ik hoorde hoe Niall het adres opgaf aan de bestuurder, Geoffrey zat dit keer niet achter het stuur, en voelde hoe de auto zachtjes in beweging kwam. "Champagne?" vroeg Niall met één opgetrokken wenkbrauw, "Nee dankje, ik drink niet.." zei ik beschaamd, maar Niall zei er niets over. "Waar gaan we nou heen?" vroeg ik aan hem, het enthousiasme in mijn stem duidelijk te horen. "Dat merk je wel." zei hij rustig, en hij neuriede rustig mee met ‘I'm Your Man’. "Net als vroeger, ongemakkelijke stiltes en Michael Bublé." zei ik, terwijl ik terugdacht aan de tijden die we zo op zijn kamer hadden doorgebracht. "Ja.." antwoordde hij, en hij zuchtte.


Reacties:

1 2

Maureennx
Maureennx zei op 6 juni 2013 - 19:45:
hahaha niall. how cute (:


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 6 juni 2013 - 18:01:
Niall de cutiepie! <3333


lilovelou
lilovelou zei op 5 juni 2013 - 20:50:
he's in love....

(sorry voor de late reactie, maar ik had het kind a druk. eerst met mijn bff naar de stad geweest () en toen naar dwarsfluitles() (sorry, i don't like that)
xxx me


Malikaa
Malikaa zei op 5 juni 2013 - 18:24:
Awhhh, he is so shy
Snel verder
xXx


Lotteimy
Lotteimy zei op 5 juni 2013 - 17:58:
Awh zo schattig hoe niall verlegen is