Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Badgirlz.[pauze] » 010

The Badgirlz.[pauze]

5 juni 2013 - 18:50

634

3

249



010

Tadaa! laat een rectie achter!! Hope you like it! Enjoy! xx

We hadden ons plan een beetje bewerkt. Maar we waren klaar ons plan was af, na veel overleggen. Ons plan was:

Ik en Lara zeggen dat we niet kunnen naar het park. Maar eigenlijk kunnen we wel. En dan gaan we samen met One Direction naar het park. Dan verstopt One Direction zich. En wij lopen dan naar een plek. Waar hun ons hebben gepakt. En dan hopelijk pakken ze ons weer zoals de vorige keer. En dan als we worden mee genomen. Komt One Direction te voor schijn. Dan kan Thomas en Rowan niks meer met ons doen. Alleen maar los laten. Als het tenminste hun zijn. En dan als het hun zijn is onze plan gelukt.

Zo zag ons plan er uit. Plan B hadden we nog niet. Maar dat was hopelijk niet eens nodig. En toen dacht ik aan vorige week. Ze wilden ons gaan helpen wie de dader was. Mm was dat misschien ook niet verdacht?..Dat hun ons wilden gaan helpen?.. maar ze hebben het tot nu toe nog niet echt gedaan. Alleen maar een beetje over gepraat..

Should I know send a message to Thomas that we ik en Lara can’t go? Vroeg ik. ‘’Yes’’ Zei Louis. Ik stuurde een bericht naar Thomas:

Heeii,
Ik kan vanavond niet komen.
Er is net wat tussen gekomen.
Dus denk dat ik er niet ben zo meteen.
Xx Romy.


Zo, ik hoop dat Thomas die leest. Het was al bijna tijd. Want onze date was om 7 uur. En de tijd was al voorbij gevlogen. Dus we moesten zo naar het parkje gaan. I am goning to pick Lara up, and then I am coming back here. And pick you all up. Oke? Vroeg ik. ‘’Yes thats oke!’’ Zei Liam. Ik stuurde een berichtje naar Lara:

Heeii, Lara
Ik kom er aan.
We hebben en hele goede idee.
Dus ik heb tegen Thomas gezegd dat we niet komen.
Maar doen het gewoon wel.
Ik leg je het plan wel uit.
Xx Me


Ik pakte mijn jas en liep naar buiten. Gelukkig stond mijn fietst vlak bij. En ging snel naar Lara. Ik deed mijn muziek op. En neuriede mee met de muziek. Mijn bruine haren wapperde in de wind. Aangekomen bij Lara klopte ik op de deur. Er stond namelijk op een briefje. Kloppen de Bel doet het niet. Lara deed openen. Heeii zei ik. ‘’Heeii, Romy!’’ riep Lara. Had je mijn berichtje gehad? Vroeg ik. ‘’Ja, ben benieuwd wat het plan is.’’ Zei Lara. We fietsen terug waar ik de date had. En onderweg vertelde ik haar de hele plan. Ze vond het een goed plan.

Toen we er waren. Was One Direction al in de Limo. Ze zaten daar alvast in te wachten. Ze reden achter ons aan. En bijna aangekomen stopte we. En vertelden we waar ze moesten gaan verstoppen. Ze stonden dan allemaal verspreid en als we gepakt waren dat ze dan van alle kanten ons konden pakken. Ze liepen al vast naar hun plekken. En ik en Lara gingen alvast op het bankje zitten. Waar we toen gepakt werden.

We wachten een poosje en duurde net zo lang als de vorige keer. Dit keer kregen we weer een zak op onze hoofd we werden mee genomen. Maar verder wist ik niet heel veel. Het was namelijk een zak en daar door kon ik niet heen kijken. Gelukkig was er nog niks ergs gebeurd. Alleen die mensen die ons hadden gepakt waren stil en zeiden niks. En toen kwam One Direction in actie. Ze kwamen van alle kanten aan gehold. Gelukkig waren ze net op tijd. Want het was heel erg benauwd in die zak. Eindelijk lieten de mensen mijn zak en die van Lara los. Ik deed gouw mijn zak af mijn hoofd. Ik zag dat Zayn en Niall ze al vast had gepakt. En eindelijk zag ik wie de daders waren….


Reacties:


falinlove1D
falinlove1D zei op 8 juni 2013 - 22:10:
De daders zijn...........???!!!
I Wanna know!!!!
Snel verder xxx


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 7 juni 2013 - 19:23:
Gauw verdder


Janitaa
Janitaa zei op 5 juni 2013 - 18:59:
Het zijn die 2 vriendjes! I'm really suree!
Snel veder!
xxxSISxxx