Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 23 | Zayn.

I Should Have Kissed You | One Direction

6 juni 2013 - 21:52

485

7

414



23 | Zayn.

Sorry dat het hoofdstuk pas zo laat online staat maar vandaag was een drukke dag. Ik ben vandaag aangereden door een brommer, ik heb niets, mijn fiets is echter totallos. Hij zat in de fout want ik kwam van rechts. Na veel janken door de schrik en uiteindelijk weer tot rust gekomen te zijn moest ik inpakken voor dit weekeind, ik verblijf het hele weekeind namelijk in Walibi Flevo. Ik zal dus maandag pas weer posten. Geniet van dit hoofdstuk! X

"Zayn, weet jij wat we gaan eten vandaag?" vroeg Harry wanneer ik het appartement van hem en Lou binnen liep, ""Nee, heb jij enig idee?" vroeg ik terug. "Lijkt het erop alsof ik enig idee heb?" vroeg Harry, en hij trok een wenkbrauw op. "Nee eigenlijk niet." zuchtte ik, en ik plofte naast hem neer op de bank. "Waar is de rest?" vroeg ik, aan niemand in het bijzonder. "Louis eet bij zijn ouders vanavond en Niall is uit eten met Aoife." antwoordde Liam, die net binnen kwam lopen. "Dus, wat gaan wíj doen?" vroeg Harry, en hij liet zijn hoofd op mijn schouder vallen. "Geen idee." mompelde ik, en ik speelde rustig met Harry's krullen. "Zullen we pizza bestellen?" zuchtte ik, en ik hoorde Harry een instemmend geluidje maken. "Redden jullie het met zijn tweeën, dan ga ik naar Danielle.." zei Liam, "Ja hoor, ga jij er maar vandoor." zei Harry, een beetje betreurd. "Ik kan blijven.." begon Liam "Nee, ga nou maar, wij handelen het wel." zei ik, en ik duwde Liam bij de bank weg. "Thanks guys." was het enige wat hij nog zei voordat hij de deur uit liep. "Dus, I guess it's just you and me, mate." zei ik, en ik haald mijn hand nog een keer door Harry's donkere krullen. "Dus, Pizza?" vroeg Harry, die zijn hoofd optilde. "Yeah, ik denk het." zei ik, Harry pakte zijn telefoon uit zijn zak en begon te bellen. "Pizzaria la grande Italia? Ja? Ik wil graag twee pizza's, pepperoni. Hoe laat? Een kwartier? Prima. Ons adres, nee. One Direction. Vijf minuten? Super! Tuurlijk." Harry hing op. "De courier wil onze handtekening." zei hij, ik zuchtte "Altijd." mompelde ik. "Ik snap je, maar ze zijn er wel tien minuten eerder." "Wat wil je drinken?" vroeg ik, en ik stond op "Coke." antwoordde Harry, die ook opstond. "Blijf jij maar boven, ik regel dit wel, die courier kan de pot op." Ik lachte. Ik liep naar de keuken, waar ik twee glazen cola inschonk. "Nee meneer, die zijn er niet. Kan me niet schelen, ze zijn er niet!" hoorde ik Harry roepen van beneden. Ik liep naar het trappenhuis en zag Harry beneden ruziën met een man met een helm op. Ik liep snel naar beneden en ging tussen de man en Harry in staan. "Zo, je hebt hem gezien." ik trok de benzinestift uit Harry's handen en zette mijn handtekening in het boekje wat de man vasthad. "En nu heb je ook mijn handtekening, ga je zelf weg of moet ik de beveiliging erbij roepen?" vroeg ik geirriteerd. Ik had absoluut niet de neiging om gewelddadig te worden, maar dat wilde niet zeggen dat ik gek werd van de manier waarop we behandeld werden. Ik pakte de pizza's van de man aan, gaf hem het geld wat in Harry's hand lag, pakte Harry beet bij zijn arm en trok hem mee naar boven.


Reacties:

1 2

1Diloveniall
1Diloveniall zei op 8 juni 2013 - 21:52:
Huh? Waarom worden ze boos om een fan?


Ims
Ims zei op 8 juni 2013 - 18:52:
Harry and zayn are a little rude

snel verder!!!


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 8 juni 2013 - 10:40:
LEUK ! =)
Veel plezier in Walibi !
XXX


Malikaa
Malikaa zei op 7 juni 2013 - 12:28:
Haha ik snap ze wel hoor =P
Veel plezier in walibi
xXx


Lotteimy
Lotteimy zei op 7 juni 2013 - 8:13:
Hahaha lol.

geeft niks dat het er nu pas opstaat ik krijg elke dag zoveel meldingen binnen (yes I know, mn eigen schuld) dat ik het niet eens meer merk hoe vroeg of hoe laat iemand post ! Veel plezier dit weekend X