Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Meant To Be - Harry Styles » Chapter Twelve

Meant To Be - Harry Styles

8 juni 2013 - 20:20

1322

11

640



Chapter Twelve

Ik heb gisteravond nog snel een stuk kunnen schrijven, ik weet niet zeker of ik volgende week nog iets kan posten omdat dan mijn toetsweek begint... Maar ik zal proberen om toch nog iets te posten. Heel erg bedankt voor jullie reacties =) Hope you like it x Image and video hosting by TinyPic

Ik werd wakker door Harry die me overal op mijn gezicht kusjes gaf.
“Good morning my love,” zei Harry met een glimlach op zijn gezicht.
“Mmh good morning,” zei ik terwijl ik me uitstrekte.
Harry zag er echt vrolijk uit.
“Hoe kan je zo vrolijk zijn in de ochtend?” Ik keek hem vragend aan.
We zaten samen op het bed met onze ruggen tegen de leuning aan toen hij zich naar me toe bukte.
“You are the reason for the smile on my face,” fluisterde hij met zijn hese stem in mijn oor.
Ik voelde hoe hij zijn lippen tegen mijn wang liet rusten.
“I love you Amelie,” fluisterde hij met zijn lippen tegen mijn wang aan.
Ik voelde hoe ik bloosde. Ik draaide me naar hem om en legde mijn handen op zijn wangen.
“Harry, je doet iets met me. Iets wat ik nooit heb gehad,” fluisterde ik terug.
Onze gezichten bleven centimeters verwijderd van elkaar terwijl we elkaar zwijgend aankeken.
Ik zag hoe Harry’s ogen glinsterden in de felle zon toen hij zijn lippen op de mijne drukte.
Het was een hete gepassioneerde zoen toen hij boven op me rolde.
Ik ging met mijn vingers door zijn krullen en we begonnen heviger te zoenen.
Toen onze lippen elkaar niet meer aanraakten hapte ik naar adem. Ik wilde zijn lippen weer op de mijne voelen en trok zijn hoofd weer naar me toe. Nu rolde ik boven op hem. Hij streek met zijn ene hand over mijn rug terwijl hij met zijn andere hand mijn haar opzij deed.
Ik kroop met mijn handen onder Harry’s t-shirt en trok het uit.
Ik keek even naar de blote bovenlichaam van Harry, hij had aardig wat tattoos die ik nog niet gezien had. Zijn lichaam was zo perfect…
Harry grinnikte en ging een paar centimeter omhoog met zijn hoofd zodat zijn lippen de mijne weer raakten.
Ik voelde nu hoe hij met zijn hand onder mijn t-shirt kroop en me kusjes in mijn nek begon te geven toen zijn telefoon afging.
“H-harry,” zei ik hijgend.
“Mmh,” mompelde hij terwijl hij boven op me kwam liggen en mijn t-shirt wilde uittrekken.
“Je wordt gebeld,” zei ik terwijl ik zijn hand probeerde weg te duwen.
Hij trok zich er niks van aan en probeerde mijn t-shirt nog steeds uit te trekken terwijl hij me kusjes gaf in mijn nek.
“H-harry het kan belangrijk zijn,” zei ik hijgend en duwde hem van me af.
Hij zuchtte en pakte zijn telefoon.
“Ja, hallo?” Zei hij geïrriteerd aan de telefoon.
Ik zag een frons op zijn gezicht verschijnen.
“Wat? En dat zeggen ze nu pas?”
“Pff, jaja we komen er aan,” Geïrriteerd hing Harry op.
“Wat is er?” Ik keek hem vragend aan.
“De award show was pas volgende week maar ze hebben het naar vandaag moeten verplaatsen. Ik en de jongens moeten nu gaan om ons voor te bereiden voor vanavond anders komen we te laat,” legde Harry de situatie uit toen hij zijn T-shirt van de grond viste en het weer aantrok.
“Hmm, oke veel plezier vanavond,” zei ik en ik drukte een kus op zijn mondhoek.
“Ga jij niet mee?” Hij keek me vragend aan en deed zijn handen om mijn middel.
“Ik weet niet of dat oke is Harry… Paul enzo…” Zei ik terwijl ik mijn handen op zijn borstkas legde en het daar liet rusten.
“Paul heeft niks te zeggen, hij moet het maar accepteren en hij weet dat ik anders uit de band ga. Niks is belangrijker dan jij Amelie.” In zijn ogen kon je zien dat hij het echt meende.
“Harry, ik hoef echt niet mee. Ik wil niet dat het slecht gaat tussen jou en Paul,” zei ik.
“Amelie, jij gaat straks een heel leuk outfit uitzoeken voor vanavond en dan halen wij jullie hier op, einde discussie,” zei hij vastbesloten.
Ik had geen ander keus, dus knikte ik maar.
“Gaan we de anderen wakker maken?” Vroeg hij.
Toen ik knikte deed hij de deur voor ons open en we liepen de woonkamer binnen. Iedereen zat al te ontbijten.
We zeiden allemaal goedemorgen tegen elkaar en ik en Harry namen plaats aan de eettafel.
Zayn, die naast Harry zat gaf hem een schouderklopje. Harry keek hem vragend aan.
Iedereen wist wat er aan de hand was behalve ik en Harry. Maar toen Louis zoen en kreun geluiden begon te maken en Niall in de lach schoot snapten we wat ze bedoelden.
Ik keek blozend naar het bord dat voor me lag en Harry wist zich geen houding te geven.
“Uhm, maar jongens. We moeten opschieten, want de award show is verplaatst naar vandaag,” zei Harry terwijl hij jam op een broodje smeerde.
“It’s a joke right?” Zayn keek hem aan net of hij een grap maakte.
Harry schudde zijn hoofd.
“Dude, weetje hoelang het duurt om mijn haar te doen! Snel sta op we moeten gaan,” riep Zayn en hij pakte snel zijn jas en zijn telefoon.
“Typisch Zayn weer, ijdel jochie,” zei Louis terwijl hij met zijn ogen rolde.
“Schiet op!” Riep Zayn naar de jongens.
“Danielle, Eleanor en Perrie moeten ook vast een nieuw outfit scoren. Dus als jullie willen kunnen jullie met hun mee naar de stad, kijk maar of jullie zin hebben jullie hebben hun nummers,” zei Liam.
We knikten en liepen met de jongens mee naar de deur.
“Tot vanavond love,” zei Harry en hij drukte een kus op mijn wang.
Niall gaf Alisa ook snel een kus op haar lippen en werd meteen daarna meegetrokken door Zayn.
“We halen jullie vanavond hier op!” Riep Niall er nog snel acterna.
We gingen weer naar binnen en ruimden de eettafel op.
“Zal ik Eleanor dan maar even bellen?” Vroeg ik toen we klaar waren met het opruimen.
Alisa knikte.
Terwijl ik mijn mobiel pakte en Eleanor’s nummer zocht ging Alisa even op de bank zitten samen met Max.
“Heey Eleanor, met Amelie,” zei ik toen er eindelijk iemand opnam.
“Heey Amelie!” Hoorde ik een vrolijk stem aan de andere kant van de lijn.
“Ik weet niet of de jongens je hebben gebeld om het te zeggen, maar de award show is naar vandaag verplaatst en ik en Alisa moeten naar de stad om een jurk te halen. Ik wilde vragen of je mee wilde gaan met Danielle en Perrie?” Legde ik uit.
“Oh nee, naar vandaag? Dan moeten we snel naar de stad! Ik bel Danielle en Perrie wel, zien we jullie voor de starbucks dan?” Vroeg ze.
“Ja, is goed. Wij gaan ons nu klaarmaken we zijn er over een half uur al denk ik. Tot straks!” Zei ik.
“Tot straks lieverd,” zei Eleanor en ik hing op.
“Alisa, opschieten! We moeten ons klaarmaken, Eleanor, Danielle en Perrie komen ook zo naar de stad,” riep ik naar de woonkamer terwijl ik mijn inloopkast inliep en snel iets aantrok.
Toen ik eindelijk klaar was met omkleden en mijn make-up, pakte ik mijn tas en liep naar de woonkamer.
Alisa was al klaargemaakt en zat op de bank op haar telefoon. Waarschijnlijk was ze aan het whatsappen met Niall, want ze kreeg telkens een glimlach op haar gezicht als ze een berichtje kreeg.
“Jaa, ik kom,” riep ze en even later stond ze op.
We stapten de auto in en ik startte de auto. Na een kwartier liepen we richting de starbucks toen we Eleanor, Danielle en Perrie al zagen staan.
We groetten elkaar en besloten om eerst even wat te drinken te halen bij de starbucks, het was ook zo warm buiten.

Na een hele dag gezocht te hebben naar jurken, hakken en accessoires voor ons waren we eindelijk klaar maar ook uitgeput. Het was al 5 uur en om 8 uur was de award show. We besloten daarom meteen naar huis te gaan.
Thuis aangekomen gingen we ons meteen omkleden en opmaken. We deden ook onze haren.
Toen we allemaal net klaar waren ging de bel. Danielle snelde naar de deur en deed het open.
Ik hoorde de jongens binnenkomen en liep mijn kamer uit richting de woonkamer. Toen ik Harry zag kreeg ik een warm gevoel van binnen, mijn hart begon sneller te kloppen.
Hij zag er zo perfect uit. Maar zo heeft hij er altijd al uitgezien.
Hij kwam naar me toe lopen en gaf me een kus op mijn wang.
“You look so beautiful tonight,” fluisterde hij in mijn oor.


Reacties:

1 2 3

laurastyles
laurastyles zei op 30 juni 2013 - 19:04:
melding!!!!


menepen
menepen zei op 12 juni 2013 - 18:53:
Melding


HarryStyles
HarryStyles zei op 10 juni 2013 - 21:32:
go oooooooooooooooooooon!


falinlove1D
falinlove1D zei op 9 juni 2013 - 11:10:
Paul moet zijn Mond houden!!
Ben benieuwd wat de fans van hun vinden!!!
Snel verder xxx


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 8 juni 2013 - 22:04:
Ze zijn de vorige avond toch meteen gaan slapen? Dus dan kan er toch geen gepuntje puntje puntje gedaan.

Maar goed, ben benieuwd hoe de fans gaan reageren