Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Fake... [AF!] » 24

Fake... [AF!]

8 juni 2013 - 14:05

812

13

555



24

Written By Lianne! Sorry dat er gisteren niet gepost werd, maar ik (Lianne dus) had een klassenfeest. Maar, nu is er een nieuw chappie vol spanning! ENJOY! XOXO Het Beroemde Klopgeestenduo Met De Beschamende Achternamen.

Louis:
Gemma komt gehaast binnen. Ze heeft een camouflerende outfit aan.
'Hey Gemma, wat is -' Begin ik, maar Gemma onderbreekt me.
'Jullie moeten me helpen!' Ongerust neem ik plaats op de bank tussen de
andere jongens.
'Whatsup Gemma?' Vraagt Liam zenuwachtig. Zayn is zo zenuwachtig dat hij heen
en weer wiebelt en niet eens ''Vas Happenin?!'' zegt. Gemma zakt op een stoel,
neemt een flinke teug adem en zegt, 'Harry is de echte Harry niet. Deze is
Edward Harold Styles en is de lang verloren tweelingbroer van Harry.' Ze neemt
even een adempauze en iedereen staart haar met open mond aan.
'Ik wist het wel, hij gedraagt zich anders,' grom ik zacht.
'En ik moest hem gedwongen helpen met de ontvoering van Harry, Perrie en
Eleanor. En nu, ik moet van hem Louis om zeep helpen!' Ze zegt het bijna
huilend. Ik word helemaal bleek van schrik.
'Maar, ik weet ook al de verblijfplaats. Ik heb een plan waar ik jullie hulp
hard bij nodig heb.' vervolgt ze, al iets blijer. Iedereen gaat goed zitten en
kijken naar Gemma.
'Kom maar op!' Zegt Niall.

Gemma:
'Oké! Luister en huiver,' zeg ik. 'Mijn plan is...'

Edward vind Louis te slim. Daarom wil hij hem uit de weg ruimen. Mijn taak
dus. Ik wil dat iedereen denkt dan Louis dood is. Ik vertel ook tegen Edward dat jullie Louis wilde helpen en ik hun toen ook maar gelijk heb neergestoken. Edward zijn plan is dan al bijna gelukt, want de fans zijn ook nog niet gekleineerd. Maar, dan komen jullie.
Terwijl ik Edward meeneem naar de club om het te vieren, gaan jullie Harry,
Perrie, May en Eleanor bevrijden. Jullie bellen de politie en sturen die naar de
locatie. Ik komt rond middernacht terug met Edward. De politie heeft zich
verstopt bij de bunker, want Edward gaat ze natuurlijk meteen het nieuws vertellen. De politie verrast hem en pakt hem op. In de rechtszaak kunnen Harry, Perrie, Eleanor en May hun verhalen getuigen.


Ik kijk hun vragend aan. 'Wie is May?' Vraagt Liam met opgetrokken wenkbrauw.
'Oh, sorry! Dat ben ik vergeten te vertellen. May is de vriendin van Edward. Ze wist van niks, maar toen ze Harry ontdekte, vastgebonden, is ze door Edward ook opgesloten. Je weet wel, dat ze de politie niet belt enzo.' Ratel ik achter elkaar door. Het is even stil. Dan leg ik mijn hand op de tafel. 'Doen jullie mee?' Ik kijk de tafel rond.
'Ja!' Zegt Zayn als eerste en legt dan zijn hand op de mijne. 'Ja!' Zegt ook Niall en plaatst zijn hand op die van Zayn. Dan volgt Liam en dan als laatste Louis.
'Voor de band, voor de vriendinnen!' Roept hij en we steken onze hand op. Blij sta ik op.
'Louis, het plan gaat wel nu in werking... Dus, ik ga nu een afspraak maken met de politie, vertellen dat jij zogenaamd dood bent samen met de rest van de band. De dader is zogenaamd onbekend en er loopt onderzoek. Het komt meteen in het nieuws en als Edward dat ziet... De volgende dagen zijn er onderzoeken en Edward gaat beginnen met de fans. Edward wil fans bedreigen en aanranden. We laten hem 2 fans doen. Helaas moet dat, anders wekken we argwaan. Als dat is gelukt, gaan Edward en ik dus naar de club en gaan jullie over tot actie! De politie staat paraat bij de bunker en dan is alles voorbij.' En met die woorden sta ik op. Ik zeg gedag en zeg nog vlug, 'Oh ja, nu mogen jullie jezelf niet meer niet meer op straat tonen!' Dan ga ik echt weg, naar het politiebureau!

Carl = politieagent:
Ik zit achter het loket. Op de computer speel ik een potje Patience. Ik heb bijna gewonnen, als ik een vrouwenstem hoor. 'Hallo meneer, ik kom iets melden.' Ik kijk op en klik vlug het spelletje weg, dan maar niet winnen.
'Hallo mevrouw, zegt u het maar,' zeg ik beleefd. 'Nou, kent u Harry Styles? Een bandlid van One Direction?' Ik denk na. 'Is het die krullenbol? Daar is mijn dochter namelijk fan van.' Grinnik ik.
De vrouw knikt heftig. 'Dat is namelijk mijn broer en hij is ontvoert. Zijn tweelingbroer wil wraak nemen en is nu bezig met zijn leven verwoesten. Ik heb een plan en -'
'Ho, ho! Hoe weet u dat zo zeker?' Vraag ik. Ze kijkt me recht aan en zegt, 'Het is mijn broer, ik ken hem uit duizenden! Deze Harry is anders. Zijn haarkleur is donkerder, zijn ogen zijn donkerder groen, zijn kuiltjes zijn minder diep, meneer geloof me!' Zegt ze smekend. Ik zucht, mijn dochter vertelde ook al dat ze Harry in de club zag toen hij Louis neerhaalde en wegrende. Volgens haar zijn ze juist samen een bekende bromance. Geen idee wat dat trouwens is, een bromance. Ik zucht nog eens. 'Oké dan, maar als het niet waar is, zwaait er wat!' Zeg ik dreigend. 'Maar, vertel je plan!'


Reacties:

1 2 3

RivLovee
RivLovee zei op 15 dec 2013 - 16:44:
jaaa


falinlove1D
falinlove1D zei op 9 juni 2013 - 11:18:
Jeej ze heeft een plan!!!!
Het plan moet werken!!!!
Snel verderxxx


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 9 juni 2013 - 10:40:
SHE HAS A PLAAANNNN !
SNEL VERDERR
XXX


Malikaa
Malikaa zei op 8 juni 2013 - 22:44:
Wooooppp Woooppp, nu gaat alles goedkomen
Snel verder
xXx


Lotteimy
Lotteimy zei op 8 juni 2013 - 22:22:
Ik hoop echt dat het gaat lukken!
Gemma is een slim meisjuh

OMG IT'S 22.22u thats perfect
Snel verder gaan plsss xoxo