Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Fake... [AF!] » 25

Fake... [AF!]

9 juni 2013 - 11:28

994

13

584



25

Written by Ivana! Enjoy everybodyyyyyyyyy! XOXO Het Beroemde Klopgeestenduo Met De Beschamende Achternamen. Hier is btw een picca van Carl: Image and video hosting by TinyPic

Gemma
‘Kunnen we dat misschien ergens anders doen?,’ vraag ik. Ik sta nog steeds voor het loket van de agent en hij vroeg me om het plan uit te leggen. ‘Ehm, ja tuurlijk. Loop maar mee,’ stamelt hij.
Hij loopt voor me uit en loopt uiteindelijk een verhoorkamer binnen. ‘Vertel op.’ Hij slaat zijn armen over elkaar en kijkt me streng aan.
‘Misschien kunnen we eerst even kennis maken. Ik heet Gemma. Jij?’ Hij twijfelt. ‘Carl.’
‘Oke, Carl. Ga zitten.’ Verdwaast staart hij me aan. Hij zal dit niet gewend zijn. Inwendig grinnik ik. Ik heb altijd al een politieagent willen commanderen. Uiteindelijk gaat hij zitten. Ik schuif op de stoel tegenover hem. ‘Goed, luister.’ Ik kijk hem even aan en hij knikt. ‘Misschien kan je het beter opschrijven.’ Snel pakt hij een notitieboekje. Ik adem diep in en uit. Wat ik nu ga doen is gevaarlijk, zeker als Edward erachter komt, maar ik doe alles om mijn broer te redden. De woorden vloeien als vanzelf uit mijn mond. Ik vertel alles, ook van toen hij me meenam. Dat is belangrijk, Carl moet weten dat ik dit niet vrijwillig heb gedaan. Hij luister aandachtig en zijn pen krast over het papier.
Als ik uiteindelijk klaar ben blijft het stil. ‘En?,’ vraag ik onzeker. Hij schud zijn hoofd. ‘Dit is een heel goed plan.’ Ik begin te grijnzen. ‘Dan word het tijd om het te beginnen. Carl, ik wil dat je dit aan de commissaris voorlegt. Zeg hem dat ik over een week Edward wil oppakken. Ook wil ik dat je een persberichtlaat uitgaan. Zeg daarin dat Louis Tomlinson, Liam Payne, Zayn Malik en Niall Horan om het leven zijn gekomen’ Carl knikt. ‘Dan ga ik nu.’ Terwijl hij weer knikt sta ik op. ‘Dag Carl.’ Hij knikt weer en hoofdschuddend loop ik weg. Vast een groentje. Dit word een heftige week voor hem.

Louis
Gemma loopt weg en we ontwaken uit onze roes.
‘Dude. Ze heeft ons vermoord,’ zegt Zayn. Ik kijk hem aan en schiet dan in de lach.
‘Voor een dode ben je toch nog behoorlijk spraakzaam.’
‘Ja, ik ben een zombie, nou goed?’ zegt hij lachend. We barsten allemaal in lachen uit.
Na een tijdje kalmeren we. ‘En nu?’ vraagt Niall.
‘Geen idee,’ antwoord ik, ‘We kunnen niet naar buiten of zo.’ De anderen zuchten diep. ‘Dat plan is wel leuk en zo, maar wij moeten nu een paar dagen niks doen,’ zegt Liam. Ik knik.
‘Hee, maar bekijk het positief. We hebben nu alle tijd van de wereld. Geen verplichtingen, geen fans.’ De andere veren meteen op. ‘Ik ga eten!’ roept Niall.
‘Ik ga een lekkere douche nemen,’ zegt Zayn. ‘Potje FIFA ‘en?’ vraagt Liam. Ik knik en hij start de Xbox 360 op. ‘Als je maar wel weet dat ik je ga verslaan,’ zeg ik nog, dan beginnen we te spelen.

Edward
Ik rij naar het huis en parkeer de auto. Ik stap uit en sleur Eleanor uit de auto. Ze begint weer hevig tegen te stribbelen. ‘Hij toch een keer op! Er is niks wat je nog kan doen.’ Een kwaadaardige lach verlaat mijn mond en ze verslapt. Zeker flauwgevallen. Ik haal mijn schouders op en begin naar de bunker te lopen. Eleanor ligt over mijn schouder. Het gerammel van kettingen klinkt weer. Weten ze nou nog niet dat ze toch niet kunnen ontsnappen? Ik haal mijn schouders op en open de deur, Drie paar ogen kijken me verschrikt aan. ‘Hallo onderdaantjes!’ Ik glimlach en Harry spuugt op de grond.
‘Klootzak,’ sist hij. ‘Ts ts ts, Harry toch. Dat zeg je toch niet tegen je eigen broer?’ Ik zet grote ogen op. Hij steekt zijn tong uit. ‘Anyways, ik heb een leuk cadeautje voor jullie.’ Ik loop naar het matras van Perrie en ze deinst angstig achteruit. Snel smijt ik Eleanor op het matras en zet haar vast. De zak die over haar hoofd zit trek ik eraf en ik loop weg. ‘Veel plezier nog, suckers.’ Ik sla de deur dicht en een kreet klinkt. ‘Nee!’ Het was Perrie. Een grijns verspreid zich over mijn gezicht. Zo, en nu terug naar huis. Is zien of Gemma haar taak heeft volbracht.
De haard in de woonkamer brand. Het is ondertussen vijf uur en het koelt al behoorlijk af. Voetstappen weerklinken, dan word er geklopt.
‘Edward, doe open,’ klinkt de stem van Gemma. Ik glimlach en sta op. Tergend langzaam loop ik naar de deur, gewoon om haar te pesten. ‘Verdomme Edward. Schiet op!’ Ik grinnik en trek de deur open. ‘Gemma, lieverdje van me.’ Ik sla een arm om haar heen. Haar gezicht vertrekt.
‘Raak me niet aan en noem me geen lieverdje.’ Weer grijns ik.
‘Goed, dan niet. Kom binnen.’ Ze stapt naar binnen en ontdoet zich van haar camouflage jas. Daaronder draagt ze een strak rood topje. Ik lik over mijn lippen en bekijk haar eens goed.
‘Edward,’ zegt ze dreigend. Ik draai me snel om en loop voor haar uit naar de woonkamer.
‘Missie geslaagd?’ Ze glimlacht lichtjes.
‘Ja. De anderen kwamen er tussen, dus die heb ik ook maar moeten vermoorden.’ Met grote ogen draai ik me om. Doodserieus staart ze terug. ‘Het zal ondertussen wel op het nieuws zijn.’ Met grote stappen bene ik naar de tv. Ik zet hem aan en meteen verschijnt het gezicht van een nieuwslezeres in beeld.

’Tot onze spijt moeten wij mededelen dat zojuist de stoffelijke resten van Louis Tomlinson, Liam Payne, Niall Horan en Zayn Malik gevonden zijn. Beter bekent als vier van de vijf leden van One Direction. Van Harry Styles ontbreekt elk spoor.
Of het om een misdrijf gaat is nog niet bekend.’


Ik begin te lachen, steeds luider.
‘Gemma, je hebt geweldig werk geleverd.’
‘Nou, fijn voor je,’ bijt ze me toe, ‘Ik ga slapen. Dit heeft veel van mijn krachten gevergd.’ Ik knik en ze loopt naar boven. Genietend ga ik zitten. Dit pakt nog veel beter uit dan ik dacht. Nu nog de fans en dan is One Direction officieel gesneuveld. Ik neem een slok van mijn whisky en lach kwaadaardig.


Reacties:

1 2 3

RivLovee
RivLovee zei op 15 dec 2013 - 16:48:
Whahahaa, ik zou mijn lach niet kunnen inhouden!


candyXbar
candyXbar zei op 10 juni 2013 - 8:09:
Hmm, ik heb misschien 1 tip:

Met dat nieuws ding hé, zou je noeten vermelen waar ze gevonden waren, of er vinger afdrukken gevonden waren, hoe ze mogenlijk zijn gedood.. En waar ze als laatst gezien zijn.. Enz enz

Maar verder?


Anne
Anne zei op 9 juni 2013 - 23:54:
Spannend!!
Snel verder!!


lilovelou
lilovelou zei op 9 juni 2013 - 18:15:
Sorry voor de late reactie, maar dan moet je bij mijn vriendinnen zijn
Awsome!
Mindfuck!
Fuck edward!!

Xxx


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 9 juni 2013 - 17:00:
HET PLAN BEGINT TE WERKEN =O

Snel verder ! XXX