Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » it started with a song » Wie is het?

it started with a song

9 juni 2013 - 19:26

745

2

190



Wie is het?

madeline staat nog steeds te wachten tot er iemand uit de helikopter komt.
Er wordt door een speaker gesproken door een gezette man die met zijn hoofd door de deur schreeuwt dat iedereen weg moet. Madeline wil weer ophaar fiets gaan zitten. Er wordt iets gefluisterd naar de gezette man. De man zegt nog behalve dat meisje met die bordeaux rode broek en dat bruine leren jackje.
dat ben ik!? denkt madeline. Iedereen gaat langzaam weg en madeline blijft staan. Er komt nog niemand uit de helikopter, dus ze kijkt even op haar horloge. Shit ze heeft nog 5 minuten om op school te komen. Madeline blijft wel staan want ze is super nieuwsgierig. Ze doet weer 1 oortje in. Ze zingt zachtjes mee met Fall van Justin Bieber. Als er iemand meer is te zien gaat de deur van de helikopter open, De gezette man komt naar buiten en vraagt aan madeline hoe ze heet. Madeline antwoord madeline. De gezette man roept naar binnen. 'Her name is Madeline' er klinkt een stem uit de helikopter zegt 'Ow that's a really nice name'. Madeline herkent de stem en gooit haar fiets om en gaat even op de grond zitten met haar handen in haar haar. De gezette man geeft madeline een hand zodat ze kan opstaan. Madeline staat op en zegt niks. De gezetten man vraagt wat er is. Madeline antwoord ' ik ben niet gek, die stem herken ik, ik weet wie het is!. De gezette man glimlacht en zegt 'wil je hem zien?' Madeline zegt bijna gillend ja. De gezette man pakt haar fiets van de grond en zet hem teggen een lantaarn paal aan en zet hem op slot. Madeline staat nog buiten de helikopter en zegt dat de fiets niet op slot hoeft omdat ze zo toch snel naar school moet. Ze is al te laat. De gezette man zegt 'Wil je liever naar school, dan een helikopter reisje te maken. Nee antwoord Madeline, maar ik moet wel naar school, ik kan iet zo maar spijbelen. De gezette man zegt 'dat regelen wij wel. Madeline glimlacht en staat nog steeds buiten. Die mooie stem klinkt weer 'Is there no one outside, except that girl? De gezette man antwoord 'No only me and the girl. Justin Bieber komt de helikopter uitstappen. Madeline denkt even dat ze dood gaat van blijdschap. Madeline schrikt zo erg, het is hem echt! ze gaat weer op het stoepje zitten. Ze weet even niet wat ze moet doen. Ze gaat snel weer staan en loopt naar Justin Bieber. Ze staart hem aan en zegt heel voorzichtig 'Hi' Justin glimlacht en pakt haar hand. Madeline weet iet wat er gebeurt. Justin neemt haar mee naar binnen. Madeline heeft nog nooit zo'n grote helikopter gezien. Ze zit op een soort van bank, naast ajustin bieber! wie had dat ooit gedacht. Madeline is twee keer blijven zitten, niet omdat ze dom is maar zich te veel bezig houdt met Justin bieber. Justin bieber vraagt of Madeline wat over haar wil vertellen. Madeline verteld dat ze twee keer is blijven zitten door hem, hou oud ze is en de rest van haar leventje. Ze verteld ook dat ze nu al voor de derde keer de derde over doet omdat ze twee keer is blijven zitten en dat alle meisjes uit haar klas heeljaloers op haar zullen zijn omdat zij ook alemaal fan zijn van Justin bieber. Justin bieber lacht en zegt 'So it is my fold that your still on school? 'yes it is kind of' antwoord madeline. Justin bieber zegt 'Well we're going to your school now, to say that your not there today but with me. 'They will never believe me' zegt Madeline. 'No thats why i am going with you' zegt justin. Madeline lacht. Ze worden in de helikopter naar school gevlogen. Ze zijn al zo laat dat de kleine pauze bijna is afgelopen. Iedereenis buiten omdat het moor weer is. Dus iedereen zien de helikopter aan komen. De bel gaat maar iedereen blijft een meter voor de deur staan om te kijken wie erinnde helikopter zit. omdat hij gaat landen op het plein. Als Madeline uit de helikoter komt. Komt er een meisje uit haar klas naar haar toe lopen. Het meisje zegt 'waarom was je zo laat?' Madeline reageert 'datvertel ik zo wel! ga maar naar de klas. Iedereen gaat naar binnen. Madeline loopt weer naar de helikopter en ze wachten tot er niemand meer in de kantine loopt.


Reacties:


laurastyles
laurastyles zei op 9 juni 2013 - 20:03:
Melding!


laurastyles
laurastyles zei op 9 juni 2013 - 19:04: