Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love injection;nederlandse versie » 31/05/2008;Chptr1

Love injection;nederlandse versie

10 juni 2013 - 1:33

348

0

177



31/05/2008;Chptr1

tips moge altijd :D

Vrijdag, zo'n mooie dag. Behalve het feit dat vanavond de jongens uitgaan. Ik heb hun gezegt dat ik er geen zin in had. Het is nu 6 uur 's morgens en ik ben al wakker en gekleed. Elke geluid in het huis kruipt mijn oren in. Het gedrup van de koffie, de blazende wind, de snurkende hond en elke beweging dat Tom maakt in zijn bed. Mijn ogen vallen langzaam aan toe maar ik wil niet slapen. In mijn fantasie worden er dan verhaaltjes gecreërd over mij en Tom. Super romantisch maar het eindigt altijd in een ramp. Niet dat ik deze gevoelens leuk vind. Nee, ik vind ze walgelijk! Moest Tom er ooit achter komen zou hij mij vermoorden! Niet alleen mijn hart zou gebroken zijn maar ik zou ook mijn tweelingsbroer verliezen. En dat zou het grootste verlies zijn.

Al dit nadenken is zo irritant, waarom heeft dit geen uit-knop? De klok toont dat het inmiddels al 10 uur is. Ik hoor Tom's bed kraken en een paar minuten later staat hij hier beneden. Zoals een god! Zijn dreads hangen los, hij draagt enkel zijn boxer en mijn ogen blijven hangen op zijn sixpack. 'Hoi' zei Tom, terwijl ik nog aan het wegdromen was. 'Slaap je met je ogen open ofzo?'vroeg hij lachend. 'Nee nee, ik was gewoon aan iets aan het denken. En hoi terug.' 'Dus kom je nu mee vanavond?' 'Nee Tom, ik heb het je al gezegt!!" antwoorde ik grof. Hij zwaaide mijn antwoord weg met zijn hand. "Je hoeft niet te roepen.." mompelde Tom. Het stof vliegt omhoog als ik de zetel uitspring. Tranen ontvluchten mijn ogen al. Zo snel als ik kan ren ik naar mijn kamer. Mijn kussen moet mijn geschreeuw en mijn make-up doorstaan. Als Tom het zou weten dan zou hij degene zijn die zou schreeuwen! Waarschijnlijk zou iedereen denken dat ik aan het overdrijven ben. Maar beeld je in dat je je liefde maandelang geheim moet houden terwijl degene waar je op verliefd bent altijd in de buurt is. Het maakt me kapot!!! Opeens gaat mijn deur open....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.