Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Love is all around you [Joe Jonas] » Love is all around you {Joe Jonas} *5*

Love is all around you [Joe Jonas]

12 april 2009 - 20:41

787

0

178



Love is all around you {Joe Jonas} *5*

Just read it xD Hope you like it and leave a comment.

Nick POV.
Je had net van Kevin gehoord wat er was gebeurd en je schoot in de lag je hoorde iemand van de trap af lopen en toen je zag dat het Naomi was schoot je nog erger in de lag. “Wat is er?”¯ vroeg ze. “Oooh niks hoor”¯ zei je nog lachend. Joe kwam nu ook de kamer binnen en je schoot gelijk weer in de lach.

Joe POV.
Je kwam de kamer binnen en zag dat Nick heel hard begon te laggen je keek naar Naomi en je zag dat ze geiriteerd naar Nick keek je ging naast haar op de bank zitten.”¯ Wat heeft hij?”¯ vroeg je. “Geen idee ik zal het wel aan Kevin vragen”¯ zei ze. “Kevin”¯ zei ze. “Huh ja?”¯ vroeg Kevin. “Wat heeft Nick?”¯ vroeg ze. ”¯Ow hij heeft de slappe lach omdat ik het over jullie in Joe's kamer had verteld”¯ zei hij. Je zag dat Naomi een kussen pakte en het in Nick's gezicht gooide en hij stopte gelijk met lachten hij pakte ook weer een kussen en gooide terug en zo begon kussen oorlog 2. Toen we klaar waren keek Naomi op haar mobiel. “Ik moet gaan”¯ zei ze. “Mischien kun je hier gaan slapen als je wilt”¯ zei je. “Ja leuk ik zal het gelijk vragen”¯ zei ze en ze rende gelijk weg.



Naomi POV.

Toen Joe vroeg of je mischien bij hun wou slapen zij je gelijk ja en je moest het alleen nog vragen dus je gaat gelijk naar huis je rende naar binnen. “Pap!.. mag ik bij Joe Nick en Kevin logeren?”¯ vroeg je. “Ja is goed hoor!”¯ zei je vader. Je rende naar boven je pakte je tas en pakte al je spullen in wat je nodig hebt. Je rende weer naar beneden knuffelde je vader gaf hem een kus op de wang. “Bedankt ik ga weer doei”¯ zei ik. “oke schat hou van je en veel plezier”¯ zei je vader. Je rende weer naar Joe's huis en je belde aan. Joe deed de deur open. “heej ik mag ik heb gelijk mijn spullen ingepakt”¯ zei ik. “oke”¯ zei Joe. hij gaf je een kus dat uitliep op een tongzoen hij haald zijn lippen weer van die van jou en jullie liepen naar binnen. Jullie gingen op de bank zitten tv kijken tot je op het idee kwam om doen durf of de waarheid te doen. iedereen stemde in. “Oke ik begin Kevin doen durf of de waarheid?”¯ vroeg ik. “Waarheid”¯ zei hij. “vindt je onze buurmeisje leuk?”¯ vroeg ik. “Nee”¯ zei hij. “Ahh jammer”¯ zei ik. “oke nu ik”¯ zei Kevin. “Oke Joe doen durf of de waarheid?”¯ vroeg hij. “Doen”¯ zei hij. “Geef Naomi 1 minuut lang een tongzoen”¯ hoorde je hem zeggen je keek Joe aan voor je het wist pakte hij je vast en kuste je innig jullie deden je mond open en hij deed zijn tong in je mond. jullie zaten daar nu al 2 minuten. Zo kan die wel weer”¯ zei Kevin. jullie hielden op en bloosden. zo gingen jullie nog een tijdje door tot het al 12 uur was. Jullie gingen naar bed. Jij lag bij Joe in bed.



Joe POV.

Naomi moest bij jou in bed dat vondt je wel best. Jullie gingen in bed. Ze keek je aan je kwam dichterbij haar met je hoofd en kuste haar innig ze opende haar mond en jij de joune en het liep uit tot een tongzoen. Je haalde je lippen weer van die van haar en deed het licht uit. “trusten”¯ zei je. “Trusten”¯ zei ze. Je lag tegen haar aan met je arm om haar heen en je viel gelijk in slaap.



Naomi POV.
Joe ligt tegen je aan je hoorde aan zijn rustgevende ademhaling dat hij al sliep jij kon nog niet slapen je moest weer aan je moeder denken maar je hield je groot want anders zou je Joe mischien wakker maken. Om 5 uur 's nachts viel je pas in slaap.

Joe POV.
Je werd wakker om 10 uur je keek even naar Naomi ze sliep nog rustig ze lag met haar hoofd naar jou toe. je gaf haar een kusje op haar lippen en wou opstaan. Je zag dat ze wakker werd.”¯Heej schone slaapster”¯ zei je met een glimlach. “Heej”¯ zei ze gapend. Ze ging recht zitten en gaf je een kus. Je hoorde je mobiel gaan ja pakte op en even later hing je weer op. ”¯Naomi! Ik heb goed nieuws..”¯ zei ik.


Reacties? Deze serie is ook te lezen op quizlet, alleen daar heb ik nu een andere acc naam, nu heet ik Danger, eerst NaomixJoe, en daarvoor Mooiemeid, je kunt daar als je wilt je naam veranderen.
http://www.quizlet.nl/serie/19889/love-is-all-around-you-joe-jonas/ < De site Je moet daar wel op verzenden klikken


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.