Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me, stupid || ft. Harry Styles » 26.

Kiss me, stupid || ft. Harry Styles

10 juni 2013 - 16:00

729

7

302



26.

Uren. Ik zit hier al uren en niemand is gekomen om me te halen. Bezorgd kijk ik Gemma aan. 'Waar zijn ze gebleven?' vraag ik haar zachtjes. Ze haalt haar schouders op. 'Ik heb echt geen idee. Ik hoop dat er niets mis is.' mompelt ze terug. Ik leg mijn handen in mijn schoot en negeer alles en iedereen. Ik sluit als het ware de gebeurtenissen om me heen af, en kijk alleen naar de tafel waar Zayn zat. Op dit moment zit er een jongen met kort bruin haar aan de tafel. Zijn chocolade bruine ogen op mij gericht. Ik stoot Gemma aan en geef een knikje richting de jongen. Ze kijkt kort naar de jongen en lijkt zich dan te herinneren wie het is. Tenminste, zo zie ik het. Ze glimlacht en zwaait kort naar de jongen. Hij glimlacht lichtelijk terug en houd zijn hand dan omhoog. Een "ober" komt langs om zijn "bestelling" op te nemen. En zoals verwacht loopt hij naar Jessica toe, en zij weer naar ons.
'Wij allebei?' vraag ik haar voor de duidelijkheid. Ze knikt. 'Sta nou maar op en zorg ervoor dat die man een mooie nacht beleeft,' zeg ze. Ik sta op waarna ik hard word geduwd in de richting van de jongen. Nou, hij is niet echt een jongen. Meer een jongeman van rond de negentien/twintig. 'Wie is hij?' vraag ik zachtjes aan Gemma. 'Maak je geen zorgen, hij is een vriend van Harry,' glimlacht ze. Ze neemt plaats naast hem, en glimlacht breed. 'Hey Gemma,' begroet hij haar. Dan richt hij zich op mij. 'Ik ben Liam, we gaan zo meteen naar Harry en Zayn,' glimlacht hij. Ik knik. 'Ik ben Nadine,' mompel ik. Ik heb Harry gemist. Niet gemist op een verliefde manier. Gemist op een... Vriendschappelijke manier? Eerlijk gezegd weet ik echt met wat er met me aan de hand is. Ik mis hem steeds. En iedere keer popt hij in mijn hoofd op. Opeens besef ik me iets. Iedere keer als we hier zijn, zijn we bij Harry en Zayn, en dit keer met Harry, Zayn en Liam. Maar als we steeds zo doorgaan, hebben we geen geld verdiend aan het einde van deze maand. Een zucht verlaat mijn mond. 'Wat is er?' vraagt Liam me meteen. Deze jongen merkt je verdriet wel snel op zeg. 'Nou, het is gewoon zo dat het einde van deze maand bijna is genaderd en we hebben nog steeds niets verdiend,' mompel ik. 'Daar zullen we waarschijnlijk gestraft worden,' zegt Gemma verschrikt. 'We komen er wel onderuit joh,' zeg ik geruststellend. Ik geef een lichte klop op haar schouder. Ze schud haar hoofd. 'Ik meen het,' zegt ze geërgerd. 'Ja ik ook,' mompel ik terug. 'Laten we gaan?' vraag ik. Liam knikt en staat op. Hij haalt zijn portemonnee te voorschijn en stopt ons een paar briefjes van honderd toe. Ik glimlach als bedankje. Ik stop een honderdje in mijn bh, en geef de rest dan aan Jessica. Samen met Liam en Gemma lopen we de gang op waar alle kamer zitten. Hij opent een voor mijn onbekende deur en laat ons als eerste naar binnen lopen waarna hij zelf ook naar binnen stapt en de deur dicht doet. Ik zie hoe Harry bezig is met Zayn. Een welles/nietes discussietje is aan de gang. Grinnikend tik ik op Harry's neus. 'Waar discusseren jullie om?' vraag ik lachend. Harry zijn wangen beginnen rood te kleuren. Hij schud zijn hoofd. 'Niets,' mompelt hij. Zijn mooie groene ogen ontwijken de mijne. Een verdrietig gevoel besluipt me. Ik schud die gevoel van me af en richt me op Zayn. 'Nou?' vraag ik. 'Ik vroeg aan Harry of hij verliefd is op jou en hij zei van niet. En zo begon de discussie,' zucht hij. Ik voel hoe mijn wangen zich rood kleuren. Voorzichtig richt ik mijn blik op Harry om zijn reactie te peilen maar hij is alweer veel te druk bezig met Liam en Gemma.

~~~
hello people<3
Sorry dat ik niets gepost heb voor een lange tijd. Daarom zal ik vanavond nog een keer posten.

ps. Ik schrijf een nieuw verhaal op www.quizlet.nl
Het heet I'm in love with a vampire || Zayn J. Malik
(JAJA MIJN EERSTE MALIK VERHAAL BEN ZO NIEUWSGIERIG WAT JULLIE ERVAN ZULLEN VINDEN.)
Zal ik straks even de proloog posten? Misschien vinden jullie het de moeite waard om hem te lezen (:

xxx


Reacties:

1 2

falinlove1D
falinlove1D zei op 11 juni 2013 - 16:57:
harry is in love!!!!
wil je het hier ook posten?
xxx


Lotteimy
Lotteimy zei op 10 juni 2013 - 21:37:
Hehe lol, yes Harry you're in love with her


Malikaa
Malikaa zei op 10 juni 2013 - 17:58:
Awwwhhh I knew it
Harry is in love
Ja!!! Posten, posten, posten!!!
xXx


tamarastyles
tamarastyles zei op 10 juni 2013 - 17:35:
Als je malik verhaal hier komt stuur me dan maar een melding
Supermooi verhaal, Volgensmij heb ik dat al gezegd..
En anders was dat ergens anders
X.tamara


lilovelou
lilovelou zei op 10 juni 2013 - 16:56:
Nice!
Wil je die miss ook hier posten? =)