Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me, stupid || ft. Harry Styles » Prologue >>> I'm in love with a vampire

Kiss me, stupid || ft. Harry Styles

10 juni 2013 - 17:59

605

6

380



Prologue >>> I'm in love with a vampire

De klok slaat 11 als ik over het begraafplaats loop. De maan hangt hoog in de lucht. De hemel is open vannacht, dus je kunt de sterren heel erg duidelijk zien. De miljoenen kleine glinsteringen lijken me wel te volgen. Net als het licht van de maan, die mij als een spotlight achtervolgt. Mijn handen ballen zich in vuisten, en mijn nagels boren zich diep mijn huid in. Pijn doet het niet, niets doet mij meer pijn. Niet sinds ik veranderd ben.
Ik voel hoe mijn ogen zich van kleur veranderen. Het bloeddorstige rood komt langzaam weer tevoorschijn. Jaren lang deed het me pijn, maar nu blijkt het dat ik eraan gewend ben.
Een schuine glimlach vormt zich rond mijn lippen toen ik het meisje angstig rond zag lopen. Haar lange blonde haren vlogen in het ronde door de huilende wind. Het koelt mijn gezicht lichtelijk. In passen die geen enkeling zou horen loop ik naar haar toe. Als ze mij in het zicht krijgt, hangt haar mond open. Grote angstige ogen kijken mij aan. "Wat ben jij?" vraagt ze. Haar angst lijkt wel groter en groter te worden. Iedere seconde als ze me aankijkt, worden haar ogen doffer en doffer. Alsof ik de leven uit haar zuig. Voorzichtig leg ik mijn hand op haar schouder. "Daar zul je snel genoeg achter komen," fluister ik in haar oor, waarna ik achter haar ga staan. Ik snuif haar geur op. Het bloed ruikt heerlijk, zo schoon. Ze heeft niet gerookt, geen drugs gebruikt, helemaal niets. Haar bloed zal zuiver smaken. Niet dat ik niet blij ben met onzuiver bloed. Het is gewoon zo dat het dan een bittere smaak heeft. Voorzichtig druk ik mijn lippen in haar nek. Als ik merk dat ze verstijfd, druk ik een zacht kusje op haar oor. "Ontspan," zeg ik zachtjes waarna ik doorga met het kussen van haar nek. Mijn armen die op haar schouders lagen, verschuif ik voorzichtig naar haar heupen. "Just relax dear," mompel ik zachtjes als ik met mijn lippen een lijntje van haar kaaklijn naar haar oor trek. Mijn tong laat ik even over haar oorlel glijden. Ik voel hoe de rillingen over haar rug glijden. "Laat me los, ik wil dit niet," zegt ze angstig.
"Stil maar," fluister ik sussend. "Er zal je niets overkomen, relax babe." Ik verplaats mijn lippen langzaam naar haar keel. Eerst druk ik een zacht kusje op het plekje dat ik wil bijten. "Als je geen pijn wilt lijden, ontspan je dan volledig en geef je aan mij over," zeg ik voordat ik mijn tanden in haar huid doorboor. Haar bloed smaakt net als verwacht heerlijk. In grote slokken drink ik wat ik hebben moet, maar wel genoeg bloed achterlatend voor haar. Als ik genoeg lijk te hebben, haal ik mijn tanden voorzichtig uit haar keel. Ik voel me heel erg klotserig."So, how was that?" vraag ik zachtjes. Haar lichaam voelt slap. Misschien heb ik dit keer wel meer genomen dan het gebruikelijke, oeps. "I love you, you know," fluistert ze zachtjes. Ja ik heb dus echt te veel genomen, ze brabbelt rare dingen. Gelukkig kan ik me beheersen en heb ik haar tenminste nog los gelaten. Ik plaats mijn ene hand onder haar rug, en met de andere duw ik haar van haar knieholtes de lucht in. "Dat zuigen van jou voelde eigenlijk heel goed." fluistert ze heel zacht. Een zachte grinnik rolt over mijn lippen als ik over de daken spring om haar naar thuis te brengen. Ik dump haar het bed in dat in de grote kamer staat, en verdwijn dan weer alsof ik nooit bestaan heb.


Reacties:

1 2

tamarastyles
tamarastyles zei op 11 juni 2013 - 21:56:
Ps. Melding?


falinlove1D
falinlove1D zei op 11 juni 2013 - 17:02:
dit moet je echt op fanfic zetten!!
dit is gewoon super goed!!
geef me dan please een melding??
xxxxx


tamarastyles
tamarastyles zei op 11 juni 2013 - 12:17:
verhaal ook hier posten het is goed!!
Maat don't vergeet this story!
X tamara


IloveZayn
IloveZayn zei op 10 juni 2013 - 20:50:
O-M-F-G
Dit is echt ... wow ... ik heb er geen woorden voor.
Wil je dit aub ook op fanfic zetten??

xoxo


lilovelou
lilovelou zei op 10 juni 2013 - 19:23:
Please, zet dit ook op fanfic? Ik wil dan wel een melding hè!
Xxx