Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Fake... [AF!] » 26

Fake... [AF!]

10 juni 2013 - 18:58

835

14

714



26

Written By Lianne! Enjoy! XOXO Het Beroemde Klopgeestenduo Met De Beschamende Achternamen. Btw is hier een picca van het Slachtoffer, niet gehavend: Image and video hosting by TinyPic

De volgende dag...

Edward:
Het is druk op de snelweg. Mijn grijze BMW schiet over de meest linkse baan, ver het grijze asfalt. Ik grinnik verlaat mijn mond. Het is de zoveelste lach die ik deze morgen heb laten horen. Vandaag...Vandaag ga ik een fan slachtoffer laten worden! Ik denk diep na, wat zal ik haar aan gaan doen? Hmm, ik heb wel zin in ruw zoenen, nu May gevangen is heb ik niemand meer. Wat nog meer? Ik zet mijn hand onder mijn kin. Misschien iets met een mes? Ja, en dan laat ik haar achter in de bosjes! Ik word abrupt uit mijn gedachte gerukt door het geluid van sirenes. Kort daarna verschijnt er een politiewagen voor mij. De lamp met: 'Stoppen A.U.B.!' begint te branden. Shit! Ik gehoorzaam maar en parkeer mijn auto op de vluchtstrook. Ik kon doorrijden, maar dan had ik vast een veel hogere boete gekregen. Een politieagent stapt uit en tikt op mijn raampje. Geërgerd druk ik op een knopje en mijn raam schuift open.
'Meneer! U bent aangehouden.' Zegt de politieagent.
'Ja hoor! Dat wist ik nog niet,' zeg ik sarcastisch.
'U reedt op de scheiding van twee rijbanen en u reedt met 50 km per uur waardoor u het verkeer ophield!' Gaat de politieagent door.
'Jaja, ik zat in mijn gedachtes. Ik ben ook maar een mens hoor! Iedereen maakt fouten en moet ik daarom mijn centen aan jou gaan geven?! Lekker is dat hoor, ik wed dat u net zoveel bekeuringen heeft gehad zoals ik!' Mopper ik door op de agent, die steeds bozer kijkt.
'Oh, ook nog eens een grote mond?! Nou meneer, dit gaat zwaar tellen op de bon! Ik kom uit op...' Hij pakt zijn rekenmachine uit zijn zak. Ik doe er nog een schepje bovenop.
'Oh, en je kan ook al niet rekenen, wat voor een agent ben jij zeg?' De agent kijkt me boos aan. 'Ah, nog meer tegen de politie te zeggen? Dit is je kans! Je boete staat toch al op zo'n 800 pond.' Ik bijt nijdig op mijn lip. Een hogere boete hoef ik nou echt niet! Opeens besef ik weer wat. Ze denken allemaal dat ik Harry Styles ben, dus als ik extra hoge boetes maak breng ik hem ook nog eens in de schulden! Dan laat ik hem vrij en dan ziet hij wat hij heeft aangericht.
'Bedankt meneer! Ik zal nu even flink op u los gaan. Om te beginnen, uw pak ziet er niet uit. U lijkt net een varken met flinke vetrollen. En ten tweede...' Zo ratel ik nog een tijdje door en het hoofd van de agent is op dit moment knalrood.
'En nou is het klaar! 2000 pond boete! U krijgt die rekening deze week in de brievenbus en als u binnen een week niet betaalt, komt er 100 pond bij!' Ik houd mijn mond, maar een grijns kan ik niet onderdrukken. Ik knik en rijd dan weer de weg op, de man nog nazwaaiend. In de verte zie ik de agent stampen van woede. Gelukkig heeft hij mij niet herkend, nu naar de stad. Ik heb zin in een fan aanranden!

Carl, politieagent:
Mijn gezicht is knalrood. Die man blijft me maar beledigen! Ik kan er toch ook niks aan doen dat dit het laatste pak was en toevallig een beetje klein valt?! De man maakt nog een opmerking en ik ontplof. Ik schreeuw van alles tegen hem en stuur hem weg. Boos kijk ik hem na en stamp op het asfalt. Langzaam kalmeer ik. Volgens mij kende ik die gozer ergens van... Maar van wat? Wacht, is dat niet zo'n jongen van One Direction? Die Harry die volgens dat meisje niet de echte Harry is? Shit! Ik had hem al kunnen scheppen... Nou ja, dat plan wordt gewoon uitgevoerd en dan pakken we heb gewoon. Vastberaden knik ik. Dan loop ik met stevige pas naar de politiewagen en stap in. Ik draai de sleutel om en de motor start. Dan scheur ik weg.

Na ongeveer een uurtje te hebben rondgereden en bekeuringen uit te schrijven, kom ik aan in de stad. Ik zucht diep, het is alweer lunchpauze! Ik rijd de hoofdstraat in, richting het politiebureau. Langs de supermarkt, de bouwmarkt, de hobbywinkel, de drogist, diverse kledingwinkels en ga zo maar door. Plots zie ik in mijn spiegel een jongen met een bewusteloos meisje. Haar lichaam zit onder de schrammen en blauwe plekken. De jongen kijkt schichtig om zich heen, waarna hij het meisje dumpt in de bosjes. Ik wil uitstappen, maar de jongen heeft me al gezien en maakt dat hij wegkomt. Ik stap toch uit en kijk hem na, het is alweer die zogenaamde Harry. Vlug denk ik weer aan het meisje en snel ga ik naar de bosjes. ik duw wat takken opzij tot het meisje goed zichtbaar wordt. Haar gezicht is zo bebloed, dat ze bijna niet herkenbaar is. Dan valt mijn blik op haar zilveren medaillon. Ik maak het voorzichtig open en ik wordt bleek. Dit is mijn dochter...


Reacties:

1 2 3

RivLovee
RivLovee zei op 15 dec 2013 - 16:51:
NEEEEEEEEEEE, now she is going to diee


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 11 juni 2013 - 17:13:
NEEEEEEEEEEEEEE, zo zieliggg !

GRIJP HEM CARL, Edward zal BOETEN !

Snel verder

XXX


falinlove1D
falinlove1D zei op 11 juni 2013 - 17:08:
okeee eward je bent te ver gegaan dus nu ga je dubbele klappe krijgen van carl!!!
edward ik haat jou echt heel erg!!!, hoe kun je dit doen?!!!
snel verder xxxx


tamarastyles
tamarastyles zei op 11 juni 2013 - 12:50:
Grrr i hate you edward!!
Die arme meid!
Carl vond 2 meisje wel oké,
Tot het zijn dochter was...
Melding?


Lotteimy
Lotteimy zei op 11 juni 2013 - 8:04:
Ah neee weer zo'n cliffhanger ! !
Grr... Nu kan ik niet meer wachten op het volgende deel, jaja ik ken jouw trucjes Snelverdeerrrr x