Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » it started with a song » Jaloers

it started with a song

10 juni 2013 - 22:43

461

3

195



Jaloers

Als het echt helemaal veilig is in de kantine lopen ze naar binnen. De gezette man voor op, Justin daar achter en Madeline achter Justin. Madeline heeft haar agenda al uit haar tas gepakt om te kijken waar ze les heeft. Ze wijst aan in welke bleugel ze les heeft en ze lopen met zijn drieen naar vleugel. Voordat ze de gang in lopen stopt Madeline. 'Dit gaat niet goedkomen, elk meisje uit mijn klas is fan van Justin' zgt Madeline tegen de gezette man. De gezette man fluit een keer in zijn vingers en er komen nog 4 gezette mensen naar binne lopen en komen om hen heen staan. Als ze bij het lokaal aan komen doet Madeline de deur open en komt stralend binnen. Madeline heeft op dit uur les van haar mentor. Ze mag haar mentor heel graag maar haar mentor is wel een beetke boos. 'Madeline, weet je wel hoeveel uren je hebt gespijbelt?!' Madeline knikt en straalt nog steeds. Madeline schud met haar hoofd zo dat ze weer normaal kijkt. 'Sorry mevrouw, ik ga alle uren in halen maar ik kan het uileggen' zegt Madeline. 'Nou, succes met je goeie smoes' zegt haar mentor. Madeline begint te vertellen dat ze vanochten zoals altijd gewoon naar school fietse maar dt er een helikopter op de weg stond en dat die voor haar was gekomen. En dat Justin er in zat natuurlijk. Haar mentor begint te lachen 'denk je nou dat ik dit serieus geloof' zegt haar mentor. 'Nou nee, maar darom moet ik u iets laten zien' zegt Madeline. Ze doet de deur open en de 5 gezette mannen komen maar binnen. Madelines mentor zegt 'ja, en wat wil je hier nu mee bereiken?' Madeline zegt iets tegen alle meisjes. 'Oke meiden, beloven jullie dat jullie op jullie plek blijven en niets gaan doen?' Alle meisjes knikken en de gezette mannen gaan oo een rijtje staan zodat niemand bij Justin kan komen. De meeste meisjes pakken hen mobiel er bij maar de gezette mannen gaan dan snel voor Justin staan. Justin lacht van achter de gezette mannen. Madeline staat voor de mannen en kijkt haar mentor aan. 'Het is al goed, ga jij nou maar de dag van je leven hebben dan meld ik je wel ziek' Madeline is super blij en springt bijna op Justin af. Justin bieber wurmt zich door de gezette mannen heen en zegt 'ladies, make some pictures of me with this beautiful girl' Alle meisjes pakken hen mobiel en maken foto's. Madeline staat er bij elke foto bij op. Als madeline en Justin en de gezette mannen de klas uit lopen krijgtadeline 20 appjes binnen van haar klasgenootjes. Allemaal zeggen ze dat ze super jaloers zijn en haar veel plezier toe wensen.


Reacties:


PattyV
PattyV zei op 11 juni 2013 - 15:25:
Dankjullie wel! Hahah x


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 11 juni 2013 - 12:56:
Goed geschreven! Alleen, het ligt niet aan jouw..Maar ik ben helemaal niet va Justib Bieber, en zelf hoef ik dan ook niet verde rte lezen. Weet wel, je schrijft super goed! En het ligt zeker niet aan jouw.
Xx A,my


laurastyles
laurastyles zei op 11 juni 2013 - 7:29:
Super leuk verhaal
Snel verder?! Xxx