Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » it started with a song » Leukste dag ooit! Of toch niet?

it started with a song

11 juni 2013 - 17:32

1040

1

275



Leukste dag ooit! Of toch niet?

Als Madeline samen met Justin en de gezette mannen weer buiten staan stappen ze weer in de helikopter en stijgen op. Madeline glimlacht. Ze is natuurlijk super blij. 'Nu heb ik wel een dag vrij, maar wat gaan we vandaag eigenlijk doen?' Justin kijkt madeline heel apart aan en de gezette man vertaald het voor Justin. 'I don't what do you want to do?' zegt Justin. 'well i don't know, i love shopping but thatis nothing for boys and there are to many girls out there' zegt Madeline. Justin reageert 'no, i like shooping eith beautiful girls like you! sirr bring us to the city'. Madeline is nog nooit zo blij geweest. Als ze in de stad aan komen lijkt het net of alles is afgestorven. Er loopt niemand, maar de winkels zijn wel allemaal open. Madeline vraagt hoe het kan. De gezette man reageert op haar vraag. 'ik heb naar de gemeente gebeld zodat ze de stad afzetten en iedereen weg sturen'. Madeline knikt en zegt 'oke'. Ze hebben de hele stad voor hen alleen. Ze lopen de H&M devided in waar Madeline gek op is. Het is helemaal leeg dus ze kannzo naar de kleed hokjes. Ze heeft nu de tijd dus heeft heel veel kleren. Ze past het ene naar het andere. Ze legt twee dingen terug en de andere 33 kleding stukken houd ze vast. ze vraagt aan Justin welke ze oet nemen. 'take them all'. zegt hij. Madeline lacht en zegt 'I don't have the money'. Justin trekt zijn schouders op en zet een heel schattig gezicht op. Madeline heeft een kort broekje gekozen en een tanktopje. Ze legt de rest op een tafeltje neer die daar staat. Ze wil naar de kassa lopen. De gezette man zegt 'geef je gekd maar aan mij ik koop het voor je, wacht jij maar buiten, er kan wel eens paparazzi rond lopen hier'. Madeline doet wat de man zegt en loopt rustig naar buiten. Justin is te goed en pakt alle kleren die Madeline eers heeft gepast en koopt ze allemaal plus een echte snapback die hij signeerd. Als Justin heeft betaald loppt hij naar buiten met de pet in zijn hand en zet hem op Madelines hoofd. Ze pakt hem van haar hoofd en kijkt er naar ze lacht en geeft Justin een knuffel. Ze laat snel los en zegt sorry. 'I don't mind' zegt Justin. Madeline heeft iet door dat Justin alles koopt wat ze wil hebben want de gezette man gaat steeds even naar de helikopter om alles te dumpen. In de middag gaan ze even bij een snackbar een ijsje halen. Daarna winkelen ze verder en Madeline krijgt nog steeds alles wat ze wil, maar heeft het echt niet door. Aanhet eind van de dag, dus rond 5 uur loopt Madeline een jongens winkel in. Justin en de gezette man kijken super verbaasd. Madeline kijkt naar ze en lacht. Ze heeft altijd haar noodgevallen geld mee voor als haar broek scheurt ofzo iets. Het is niet weinig geld. Justinnen de gezette man lopen achter Madeline aan. De gezette man gaat op een stoel zitten die in de winkel staat. Justin loopt meteen naar sneakers, paarse met goude sneakers. Hij loopt verder naar de jasjes en pakt een leren jas en gooit hem maar de gezette man. De gezette man trekt de jas aan en zegt dat hij hem leuk vind maar niks van Justin hoeft. Justin en de gezette man lopen de winkel uit. Madeline blijft staan en pakt de sneakers en het jasje en koopt ze van haar noodgeval geld. Ze heeft er geen tasje om heen. Als Madeline de winkel uit loopt stopt ze snel de schoenen en het jack in haar gewone tas. De man vraagt wat ze heeft gedaann 'ik zag een snapback' zegt Madeline snel. Als het 6 uur is eten ze een snackje. Om 7 uur lopen ze terug naar de helikopter om Madeline naar haar fiets te brengen. Als ze bij de helikopter zijn ziet Madeline de tassen nog steeds niet. Ze vliegen omhoog. Als ze bij Madeline haar fiets zijn landt de helikopter op de zelfde plek als die ochtend. Madeline stapt als eerste los en haalt haar fiets van het slot. Justin en de gezette man stappen ook uit. Ze legt haar tas op het rekje voor op haar fiets en pakt het jasje uit haar tas en geeft de gezette man een knuffel en geeft het jasje. De man glimlacht en bedankt Madeline. Justin staat te wachten tot Madeline klaar is bij de gezette man om haar een knuffel te geven. Madeline kijkt naar Justin en zegt 'i did not forget you, Justin'. Ze haalt de sneakers uit haar tas en geeft ze aan Justin. Justin lacht en geeft Madeline een knuffel en een kus op haar wang. Madeline is super blij en stapt op haar fiets. Drukt haar mobiel aan en zet muziek aan en fietst naar huis. Ze heeft niet door dat de helikopter met haar mee vliegt. Als Madeline thuis is gooit ze haar fiets in de heg en doet de deur los. Ze draait haar om en ziet de helikopter voor het huis staan. Ze schrikt en loopt er naar toe. Justin stapt uit de helikopter. 'you forgot something' zegt hij. Madeline vraagt wat ze dan is vergeten. De gezette man komt wel met 20 tassen de helikopter uit lopen. Madeline vraagt wat ze met die tassen moet doen. 'dat zijn je kleren die Justin voor je heeft gekocht' antwoord de gezette man. Madeline weet niet wat ze moet zeggen en pakt de tassen aan en zet ze in de gang. Justin loopt naar haar toe en geeft haar nog een knuffel. Madeline heeft haar mobiel in haar hand die Justin afpakt en een foto maakt van hen tweeën. Hij geeft de mobiel terug en zegt 'post it on instagram and send it to my insta'. Madeline knikt en neemt afscheid van Justin. Als ze de deur dicht heeft gedaan rent ze met al haar tassen naar boven en pakt haar dagboek ban haar kussen en schrijft eerst alles op en zet daarna de foto van haar en Justin op insta. Dit is de mooiste dag van haar leven!


Reacties:


laurastyles
laurastyles zei op 11 juni 2013 - 17:38:
Super cool