Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Miley Cyrus » De ontmoeting (AF) » H18

De ontmoeting (AF)

11 juni 2013 - 16:37

1477

2

398



H18

Enjoy! ;)

Ik kan het nog steeds niet geloven: Hoi, Juul. Wat leuk dat je in Londen zit en wat je allemaal gaat doen vandaag. Ik hoorde van mijn moeder dat jij gisteren langs geweest was, vandaar dat ik je een berichtje stuur. Hailey.
,,Je hebt gewoon een berichtje van Hailey." Zegt Sara.
,,Ja, maar wat moet ik ermee? Ik kan er nu toch niks mee?"
,,Geef je mobiel eens." Ik geef mijn mobiel aan Sara. Ze typt terug: Hoi Hailey, leuk dat je een berichtje stuurt, maar op dit moment kan ik er niks mee. Ik ben nu in Londen. Julia. ,,Zo geregeld." Sara geeft mij mijn mobiel terug. Dan krijg ik meer reacties, van Liam Payne en van Miley Cyrus.
,,Ik kijk straks wel, nu moeten we opschieten anders komen we alsnog te laat." Zeg ik en we beginnen het laatste steegje in te rennen. We rennen snel door en komen buiten adem binnen.
,,Was het een leuke dag?" vraagt mijn moeder.
,,Heel erg leuk. We hebben allerlei leuke dingen gezien en One Direction ontmoet."
,,Waar Pascale zo fan van is?" Ik knik. ,,We gaan nu eten, anders wordt het koud." We gaan aan tafel zitten en scheppen onze borden vol. We beginnen aan het eten, totdat ik nog een twitter binnen krijg. Ik pak mijn mobiel en zie een privébericht: @Juul94, do you want to chill with us tomorrow night? X Liam. Ik laat het bericht aan Sara zien.
,,Daar moeten we heen!" Zegt ze.
,,Where do you have to go?" vraagt mijn neef.
,,To Liam Payne's place." Zegt Sara. ,,We just get an invitation."
,,Wanneer is dat?" Mijn moeder kijkt me aan.
,,Morgenavond."
,,Dan kan het wel, zeg maar dat je komt." Ze gaat op de bank zitten en Sara en ik lopen naar de logeerkamer. Ik stuur Liam een bericht terug: @Real_Liam_Payne, Sara and I would love to. Where do we meet? Julia. Ik leg mijn mobiel op het bureau en ga op het bed zitten. We starten de film 'Wild Hogs' en eten popcorn. Niet veel later komt er reactie van Liam: @Juul94, we are coming to pick you up. Tomorrow will we at your place at 20:00 am. Be ready! X Liam.
,,We gaan met One Direction een gezellige avond hebben." Zeg ik tegen Sara. Wij glimlachen allebei en hebben er nu al zin in.

Die avond maken Sara en ik ons klaar voor het concert. Ik doe mijn Miley hoodie aan, met een eigen ontworpen T-shirt eronder en Sara heeft een gewoon T-shirt met haar Miley hoodie. Ik pak mijn fototoestel, je weet maar nooit hoe dichtbij je staat en trouwens backstage mag ik vast ook wel een foto van haar maken. Met grote passen rennen we naar beneden, waar mijn moeder net met mijn oom en mijn neef televisie zit te kijken.
,,Mam, we moeten zo wel gaan." Zeg ik en kijk op de klok.
,,Hoe laat begon het lieverd?"
,,Half negen, maar ik wil er het liefste eerder zijn, want ik wil helemaal vooraan staan."
,,Ja, dan moeten we nu gaan." Mijn moeder staat op en pakt haar jas van de kapstok. Sara en ik pakken ook onze jassen en lopen achter mijn moeder aan. Ze moet nog wat dingen inpakken, zoals haar toilettas in haar tas doen...terwijl mijn moeder alles inpakt, kijken Sara en ik nog even op mijn twitteraccount. We zien een reactie van Miley: Hé, London is a great city! And you meet One Direction? That is such a good band and not bad looking! Enjoy your time in London and I will see you tonight! Xx Miley. ,,Zo, ik ben er klaar voor." Mijn moeder staat voor onze neus. Wij kijken haar aan, knikken en lopen mee naar de auto. Het verbaasd me hoe rustig Sara en ik zijn. Maar misschien komt dat nog wel, als we in de Arena zijn en Miley zien.

Als Sara en ik uit de auto stappen is het al megadruk voor de ingang. Vele fans zijn verzameld en schreeuwen Miley's naam.
,,Ik haal jullie hier weer op." Zegt mijn moeder. We knikken en lopen naar de ingang. Ik ben nog nooit bij de O2 arena geweest en dus maak ik een foto. Ik zie de poster met Miley erop met dit evenement erop beschreven. Ik kijk om me heen en als ik niemand zie, scheur ik het van de muur en stop het opgevouwen in mijn tas. Als fan moet je alles verzamelen! We gaan vooraan staan en zodra de deuren opengaan, rennen we naar binnen. We willen helemaal vooraan staan! Snel zet ik een stap naar voren, zodat het meisje naast me er niet langs kan. Het is gelukt! Sara en ik staan vooraan en kunnen nu gave foto's maken. Eerst komt er een klein filmpje van Miley en daarbij beginnen we al te gillen. Dan stopt het filmpje en gaan de spotlights aan.
,,Miley komt op!" Schreeuwt Sara.
,,Ja, ik sta naast je. Je hoeft niet te schreeuwen, ik ben niet doof!"
,,Sorry." Sara kijkt me spijtig aan.
,,Het is al goed." Dan zien we Miley op het podium staan en de hele zaal begint te gillen. De eerste klanken van Can't be Tamed verlaten haar mond en iedereen zingt mee.

Na het twee uur durende concert, is bijna iedereen alweer vertrokken, bijna iedereen want Sara en ik lopen door de lange gang backstage. Bijna zijn we bij de kamer van Miley en nu beginnen we wel zenuwachtig te worden. Dan zijn we er en klop ik op de deur.
,,Come in." Horen we. We openen de deur en lopen naar binnen, waar Miley al klaarzit voor ons.
,,Hi Miley." Zeg ik en ga voor haar zitten. ,,We have some questions for you, do you mind?"
,,No, please. A meet and greet is some way so you can ask me anything."
,,Oké. First question: If I asked you to rank the parts of your life that you feel most satisfied with love, family, music and acting, what would be at the top?" vraag ik. Daar hoeft Miley niet over na te denken.
,,Number one is my relationship with Liam, not Liam Payne from One Direction, but Liam Hemsworth. That's what I feel the most confident in, because you never know. There's so much hype behind my new record, but it could come out and, worst-case scenario, everyone fucking hates it."
,,But you seem proud of it."
,,Definitely! It's the second thing that I'm most content with. I've never gotten to make a record like this because Disney's always been on my back saying, "You've got to promote the TV show in two months, so make sure your record's done...and when you promote your record, can you promote the show, the movie and the Hannah Montana record?" I was basically carrying two people's careers and trying to make mine the priority. Now, it's almost like being a new artist and trying to make a first impression. I think the best thing I could have done was take those two years off to really live, because now people don't think of me as who I was on the TV show."
,,What for music are you listening to?"
,,Frank Ocean's record is so good. And I like that he came out and admitted he was gay, because that still affects people's careers."
,,Let's talk about Liam. Do you ever have these moments when you're still struck by how hot he is?"
,,Yeah, all the time! I'll literally look at him and be like "You are hot, dear god!" The other day, I turned on the pool and it was steaming, and he walked outside and took off his clothes and jumping in the pool. I was like, "I'm gonna faint, the hottest guy of my life is in a steaming pool. This looks like a Playgirl shoot." So I took a photo and made it the background on my phone. My best friend grabbed my phone and was like, "Who's that? He is so hot!" That my hubby!
,,I have no questions for you left." Ik kijk Miley aan.
,,Picture and signature?" Wij knikken heftig met onze hoofden. We gaan naast Miley staan met het peace teken. Haar bodyguard maakt weer een paar foto's met mijn camera voor ons. We krijgen allebei haar handtekening en daarna lopen we de kamer uit. Op de gang staan we even stil, even alles laten bezinken. Eerst de bigben, de Londen Eye, de Towerbridge en One Direction en nu met Miley Cyrus een meet and greet gehad, met haar op de foto geweest en haar handtekening! Blij rennen we terug naar de plek waar mijn moeder ons komt ophalen. Na vijf minuten is ze er.
,,En leuk concert?"
,,Ja, dit vergeet ik nooit meer!" Sara en ik stappen in de auto en mijn moeder rijdt terug naar het huis van mijn oom. Deze avond vergeten Sara en ik nooit meer!


Reacties:


elma
elma zei op 12 juni 2013 - 16:02:
Ik ga snel verder lezen..


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 11 juni 2013 - 17:19:
Oeeehh, en nu nog een afspraak met...

AAAAAHH LIAM PAYNEEE!!!!!!