Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Nog naamloos » 2. Ik hou van je!

Nog naamloos

11 juni 2013 - 21:30

192

0

165



2. Ik hou van je!

Hier vertelt Justin wat ze voelt voor het meisje.

"JUSTIN" riep ik onder aan de trap. Hij rende zo snel mogelijk naar beneden. "Ja wat is er" vraagt hij. "Het eten is klaar" zei ik tegen hem. Justin ging op de stoel zitten en ondertussen zetten ik zijn bord voor hem. Hij glimlachte lief. Hij at zorgvoldig zijn bord leeg."Hij is zo cute" dacht ik schijnbaar hard op. Justin keek van z'n bord op. "Wat ben ik" vroeg hij met een groote glimlach op zijn gezicht. Ik liep rood aan. "Schattig" zei ik verlegen. "Dank je" zegt hij heel lief. Ik grinnikte ik verlegen. Justin keek me aan en kwam dichter bij. Onze neuzen raakte elkaar. Hij keek me in me ogen en vroeg " Wil je mee op tour ik kan niet zonder je." hij werd een beetje verlegen merkte ik. "Ja tuurlijk maar kun je niet zonder me?" vroeg ik. "Omdat ik van je hou" zei hij. Justin's had reikte naar de mijne en pakte hem vast. "Ik ook van jou" zei ik voorzichtig. Hij lachte. Justin zijn lippen raakte zacht de mijne. "Ik heb al die tijd al van je gehouden." zei hij heel lief. Ik glimlachte naar hem.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.