Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Badgirlz.[pauze] » 011

The Badgirlz.[pauze]

12 juni 2013 - 20:03

849

4

254



011

Sorry dat het heel erg lang duurde!xx Hope You like it!x

Ik knipperde met mijn ogen ik kon het niet geloven. Het waren Thomas en Rowan. Ik dacht echt dat ik ze kon vertrouwen. Maar nee.. ik en Lara moeten echt naar onze ouders luisteren. We moeten geen vrienden worden met mensen die je niet kent. En al helmaal niet die hang jongens van uit het park. Lara belde ondertussen de Politie. ‘’De politie komt.’’ Zei Lara. Oke zei ik. Ik kon nog echt niet geloven. Daar zat ik op het gras. Ik was hier dus door vrienden verkracht, terwijl ik dacht dat hun het nooit zouden doen bij ons.. ik kreeg bijna tranen. Ik keek naar 1D, het waren vanaf nu ook onze helden. Dat hun ons hebben geholpen. Ik keek naar Zayn en Niall. Die nog steeds hun vast hadden. Ik kon maar niet geloven. Na een paar minuten kwam de politie en werden we allemaal mee genomen. En we moesten onze ouders gaan bellen. Dat ze ook naar het politie bureau moesten komen. Toen ze er waren moest ik en Lara alles vertellen. Wat er gebeurt was. En ik moest nu ook zeggen dat we allebei zwanger door hun waren. Maar dat durfde ik niet te gaan doen.

Na een heel gesprek met de politie hadden we het toch maar verteld. Mijn ouders waren helmaal geschrokken en die van Lara natuurlijk ook. We kregen allebei een hele preek van onze ouders. Dat we niet naar het park moesten gaan. En dat we echt een abortus moeten doen. Wat wij echt niet willen laten doen. We wilden het graag houden. Thomas en Rowan hadden 250 uur taak straf gekregen. En wij gelukkig niks. We hadden toch niks gedaan.

*Een paar weken later*

Ik werd wakker en liep naar beneden, want er kwam als het goed is nu ieder moment bezoek. Mijn buik werd ook al een stukke groter. Ik was nu best vaak misselijk. Maar gelukkig viel het nog eigenlijk best mee. Toen ik benden was hoorde ik de deur bel gaan. Het was Zayn hij kwam op bezoek. ‘’Hello Roxi’’ Zei Zayn. ‘’Hello Zayn’’ Zei ik. We waren in de tussen tijd al stapel verliefd op elkaar geworden. En bijna iedere dag kwam Zayn langs. Als hij tijd had. Om te kijken hoe het met mij nu ging. Ik kreeg een grote hugg en ging naar de woon kamer. Ik zag er echt niet uit in mijn pyjama maar dat was Zayn nu al wel van me gewend. Ik ging op de bank zitten. En Zayn ging naast me zitten. Na een paar woorden uitgewisseld te hebben ging Zayn staan. En haalde wat achter zijn rug vandaan. Het was een roos. Hij gaf de roos aan mij en zei: ‘’Do you want a relationship with me?’’ Vroeg Zayn. Yes, I do zei ik. Ik bloosde helmaal. Toen volde ik zijn lippen op de mijne.

Het voelde super goed met ons tweeën. ‘’If we are still together later I don’t mind to have a child’’ Zei Zayn. Er viel een last van mijn schouder af. Ik was bijna bang dat hij het erg zou gaan vinden. ‘’But I need to go Romy’’ Zei Zayn. Ahw oke, see you later zei ik. Ik liep mee naar de deur en zwaaide hem uit. De limo stond namelijk al klaar. Bijna de hele buurt was hier heen gelopen. Toen ik hem had uitgezwaaid liep ik naar binnen. En ging ik maar rustig tv kijken. Gelukkig had ik school vakantie dus kan ik alles op mijn gemakje doen. Ik zapte en zapte maar er was niks op tv. Ik pakte mijn labtop van naast mij en ging kijken als iemand nog online was. Thomas was online en ging met mij praten ik zei maar niks terug zoals altijd. Ik wou nu ffe niks met hem te maken hebben.

Ik zag dat Lara online was ik klikte op chat:

Ik: Heeeii.
Lara: Haaaii.
Ik: Hoe gaat het?
Lara: Ja goed met jou?
Ik: Ja ook wel.
Lara: mooi
Ik: Jah zeker!
Lara: voel je ook al je kindje in je buik?
Ik: Ja, soms. En ik moet je wat leuks vertellen.
Lara: Vertel ik wil het nu wete!
Ik: Nou Zayn die komt vaak langs toch?
Lara: Aha, klopt.
Ik: Nou hij vroeg mij verkering!
Lara: OMG dat meen je niet…
Ik: ik meen het.
Lara: ik ben jaloers, hopelijk vraagt Niall me
Ik: Haha, misschien wel.
Lara: maar ik moet even gaan.
Ik: Oke is goed.
Lara: Doeii.
Ik: Doeii.


Ik lachte me kapot. Zei is nu heel jaloers. Ik dacht na. Ik moet straks ook baby kleding en spullen hebben. Ik liep naar mijn moeder die ondertussen ook naar benden was gekomen. En die en paar weekjes terug toch mee was gegaan dat ik geen abortus wou doen. Mama? Mag ik naar een baby winkel? Om spulletjes te gaan halen? Vroeg ik. ‘’Ja, hoor. Ik kom wel mee als je dat leuk vindt?’’ Zei mijn moeder. Jah is goed. En mama. Zayn was er weer en weetje wat hij aan mij vroeg? Zei ik. ‘’Nee, ik zou het niet weten.’’ Zei mijn moeder. Nou ik heb verkering met Zayn! Riep ik. ‘’wat leuk!’’ Zei mijn moeder. Ik liep naar boven en kleedde me om.


Reacties:


falinlove1D
falinlove1D zei op 12 juni 2013 - 22:19:
zayn en romy zijn een leuk koppel
ik haat thomas en rowan stomme kinderen
snel verder
xxxxx


Janitaa
Janitaa zei op 12 juni 2013 - 20:25:
Muwhihi it's a beautiful story sis!
I like like it!
XxxSISxxX


Malikaa
Malikaa zei op 12 juni 2013 - 20:18:
Awhhh, zo schattig
Maar Rowan en Thomas hè, echt een sukkels -.-'
Snel verder
xXx


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 12 juni 2013 - 20:13:
leuwwkk