Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Until the end » 003

Until the end

13 juni 2013 - 7:13

278

0

206



003

De volgende dag word ik al vroeg wakker, ook al zijn we een dag vrij vandaag Ik besluit maar te douchen en daarna kleed ik me om en ga naar beneden. Als ik het restaurant gedeelte in kom zie ik dat alleen Steef er al zit. Ik pak een bord en ga langs het buffet, maar meer dan twee broodjes met kaas neem ik niet mee. Ik loop naar de tafel waar steef zit en ga tegen over hem zitten.
'Morgen.' Zeg ik en neem een hap van mijn broodje.
'Goede morgen.'
'Jij bent vroeg op.' zeg ik met een volle mond.
'Ja, kon niet meer slapen dus ben maar alvast naar beneden gegaan.'
'Same here.' zeg ik weer met volle mond.
'Leer toch eens eerst je mond leeg te eten voor je gaat praten.' zegt Steef en kijkt mij met een vies gezicht aan.
Ik haal mijn schouders op en kijk de zaal rond, er zijn rond dit tijdstip nog niet veel mensen. In mijn ooghoek zie ik een verdacht gedaante op ons afkomen en ik draai mijn hoofd die kant op. Als ik zie wie het is maakt mijn hart een sprongetje, dit had ik nooit kunnen hopen dat zou gebeuren.
'Uh..he jij bent Myra toch.'
'Ja dat ben ik nog steeds ja.'
'Dat dacht ik al, je bent niks veranderd.' hij krabt eens in zijn nek en lijkt te twijfelen over wat hij wilt gaan zeggen. 'Het is wel toevallig dat ik je hier tref, want hij had het net nog over je..'
'Bill, alsjeblieft doe dit niet het is over en dit komt toch nooit meer goed.' Ik sta op en loop het restaurant uit.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.