Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Niall <333 » Niall <33 #1

Niall <333

13 juni 2013 - 18:15

604

4

197



Niall <33 #1

voorbereidingen voor Perrie's feest.

Als je beste vriendin, Perrie Edwards een feestje geeft, ga je meteen met je andere vriendinnen naar de stad om een cadeautje te kopen en een outfit uit te kiezen. In de h&m vond je een super leuk jurkje. Hij paste precies! Voor je het jurkje kocht keek je nog even in de spiegel en glimlachte. Eindelijk was je tevreden over jezelf. Na het afrekenen ging je op zoek naar een cadeau voor je vriendin. Toen je ook dat had gevonden ging je met de bus naar huis. Onderweg werd je gebeld door iemand. Onbekend nummer... Je nam op. "hallo?" zei je. "hi beauty" hoor je een mannenstem aan de andere kant van de lijn zeggen. "uhm who is this?" vraag je een beetje verward. "uh its Liam" zei de stem aan de telefoon. Haha, denk je. Dit is al de zoveelste jongen uit haar klas die dit doet. Ze weten dat je directioner bent en aangezien je er de eerste keer intrapte bellen ze je elke week wel een keer. Kinderachtig... denk je. Je wordt weer gebeld. Onbekend zie je op je scherm staan. Je klikt het nummer weg, want je hebt even geen zin in grappen. Weer word je gebeld. Die kleuters weten ook niet van ophouden he... " geïrriteerd neem je op. Je zwijgt. "uhm hello are you their?" vraagt de stem weer. "wauw you are funny" antwoord je. "uhh... am I?" zegt de stem. Je hoort dat 'Liam' nu echt verward is. Hmm.. raar, je begint een beetje te twijfelen. "Are you really Liam Payne from One Direction?" vraag je aarzelend. "Yes I am" zegt Liam. Nu pas herken je de stem. HET IS LIAM ECHT!!! "h h h h hii" weet je uit je mond te persen. "hahah hi babe, uhm can I ask you something about Perrie's birthday, I mean you are her best friend aren't you?" "uhm y yess" zeg je trots. Natuurlijk! Liam is een vriend van Perrie! Niet te geloven dit, de jongens komen ook op het feest. Het telefoon gesprek duurt de hele busreis. Nadat Liam heeft gevraagd wat Perrie voor haar verjaardag wil, hebben ze nog een heel gesprek. Als je je huis binnen stapt sta je helemaal te shaken. Je gaat je klaarmaken voor het feest. Je loopt naar de badkamer en zet het bad aan. Vervolgens doe je er super veel schuim in en je duikt erin. Als je je haren hebt gewassen val al snel in slaap. Shit! denk je als je wakker wordt. Je hebt nog maar een uur om je voor te bereiden! Snel epileer je je wenkbrauwen, tekent een lijntje eyeliner boven je ogen en doet een je doet wat mascara op. Nog een beetje oogpotlood en tot slot een beetje poeder op je gezicht om je die wat minder kleurloos te maken. Als je je haren uit je handdoek haalt zijn ze helemaal droog. Gelukkig! Denk je. Snel steil je je haren en krult daarna de onderkant. Je schiet in je nieuwe jurkje die nog steeds precies past. Snel trek je je Gucci tas uit je kast en gooit er je borstel, je spiegeltje, je mobiel en een make-up tasje in. Je doet je zwarte hakken aan en rent naar beneden. Als je je jas al aanhebt bedenk je je opeens dat je je lipgloss bent vergeten. Je rent weer naar boven en snel die je die nog een laagje op. Vervolgens gooi je die in je tas en kijkt nog een keer in de spiegel. Je ziet er echt geweldig uit! buiten hoor je getoeter. "Time to go!" mompel je en je loopt richting de auto.


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 15 juni 2013 - 20:17:
Leeeuwwk!
Mag ik melding?(:
Xxx'jes


juutjee19
juutjee19 zei op 15 juni 2013 - 19:26:
i likeee it =))
melding!!??
XX


Malikaa
Malikaa zei op 13 juni 2013 - 18:50:
Omg, zo goed geschreven!!
Melding please
xXx


laurastyles
laurastyles zei op 13 juni 2013 - 18:28:
Melding!