Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Vampire Diaries » A hell of a fight » proloog

A hell of a fight

13 juni 2013 - 18:53

190

0

267



proloog

he, dit is mijn eerste fanfic, dus wees alsjeblieft niet te hard. en please geef me tips wat ik beter kan doen! enjoy :P xxx eva

Lief dagboek.
Het is nu al twee jaar sinds het ongeluk. Na al deze tijd vind ik het nog steeds moeilijk te bevatten. Ik had wel het geluk dat ik zo snel mijn roedel kon vinden. Ik hoor nu verhalen van Omega's, hoe die vermoord worden en niet kunnen overleven. Overmorgen is er weer een volle maan, Thomas zegt dat hij een goede plek heeft gevonden, het is ergens in de Ardennen. Ik zie er best wel tegen op, niet alleen dat ik weer moet transformeren, maar ook dat we nu om zes uur op moeten om daar op tijd te zijn. Het is ongeveer vier uur rijden, maar we moeten daarna nog vijf uur lopen tot we ver genoeg van de bewoonde werld zijn. Na het ongeluk woon in bij mijn vader, hij koopt elke maand een nieuwe outfit voor me. Ik denk dat hij zich schuldig voelt. Hij wist namelijk alles en hij geeft zichzelf de schuld dat hij me er nooit voor heeft gewaarschuwd. Ik neem het hem niet kwalijk, ik had hem waarschijnlijk toch niet geloofd. ik moet nu weg, anders ben ik te laat voor school.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.