Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me, stupid || ft. Harry Styles » 29.

Kiss me, stupid || ft. Harry Styles

14 juni 2013 - 22:04

768

8

299



29.

Een zucht ontsnapt uit mijn lippen. Ik dus me overeind en zeg: 'Ik moet gaan denk ik.' Een lichte pruillip staat op zijn gezicht. 'Echt waar?' vraagt hij me. Ik knik. 'Ik moet werken,' mompel ik beschaamd. Hij schud zijn hoofd. 'Hoeft niet,' mompelt hij en drukt me een briefje van vijfhonderd toe. Een zachte glimlach staat op zijn gezicht. Ik schud mijn hoofd. 'Ik neem het niet aan,' zeg ik en geef het hem terug. Hij grinnikt. 'Ik wil dat je het houd,' zegt hij en drukt een kus op mijn lippen. 'Oké,' mompel ik en leg het geld op het luxueuze nachtkastje. Ik ga weer liggen en richt mijn blik op het plafond. 'Het leven zou perfect zijn weetje,' mompel ik met gesloten ogen. 'Hoe bedoel je?' vraagt Harry me terwijl hij op het bed komt zitten. 'Ik bedoel ontsnappen, de buitenlucht voelen. De vrijheid proeven. Mijn leven zou perfect kúnnen zijn,' zeg ik zachtjes 'Wat is daar zo leuk aan?' vraagt Harry me verward. Ik zucht en open mijn ogen waarna ik weer rechtop ga zitten. 'Jij mag die vrijheid elke dag voelen. Natuurlijk betekent het iets voor jou. Maar weetje, voor mij is dat anders. Ik zit hier al jaren en in die jaren heb ik de buitenlucht helemaal niet gezien. Ik zou het zo fijn vinden,' zeg ik met een zachte glimlach. 'Ik ben blij dat ik mee mag,' fluister ik. Hij humt. Zijn hand neemt de mijne. Opnieuw beginnen de vlinders in beweging te komen. Het is zo'n fijn gevoel. Hij kijkt me met pretoogjes aan. 'Waar glimlach je om?' vraagt hij. 'Om de vlinders in mijn buik. Die waren jaren lang dood en nu bewegen ze als een wilde in mijn buik,' grinnik ik met een lichte blos op mijn wangen.

Als er op de deur wordt geklopt, schrik ik lichtelijk. Maar dan hoor ik de stem van Gemma. 'Nelson staat niet meer in de gang met de muur,' zegt ze. Ze opent de deur, en kijkt ons grijnzend aan. 'Dus? Komen jullie?' vraagt ze me. Ik knik, sta op en pak het briefje van vijfhonderd. Met grote ogen kijkt Gemma me aan. 'Heb je nou seks gehad met Harry?' gilt ze. Ik zie Zayn en Liam door de deur lopen. Ook op hun gezicht staat een verbaasde blik. Opeens begint Zayn te grijnzen. 'Echt waar?' vraagt Zayn me. Een rode blos komt op mijn gezicht te staan. Ik schud snel mijn hoofd. 'Nee natuurlijk niet!' gil ik. 'We zijn gewoon... vrienden,' mompel ik. Ik voel de blik van Harry in mijn rug branden. Ik duw Gemma, Liam en Zayn aan de kant en loop de deur uit. 'Laten we nou maar naar die gang gaan,' zeg ik met een lichte schuldgevoel tegenover Harry. Maar het is toch waar? Harry heeft me helemaal niet gevraagd of ik zijn vriendin wil zijn, dus daar kan ik ook helemaal niet van uit gaan. Of wel? Was onze kus de sleutel tot onze relatie, of moet ik wachten op zijn woorden? Ik schud verward mijn hoofd. Ik voel de hand van iemand op mijn schouder. Als ik in de ogen kijk van diegene, begint mijn schuldgevoel te groeien. Ik heb hem pijn gedaan. Nee, niet echt pijn, meer gekwetst. 'Moet Amy niet mee?' vraagt Harry me. Ik schud mijn hoofd. 'Ze wilde niet en als ze niet wil, dan wilt ze niet,' mompel ik. 'Maar ze is je beste vriendin. Weet je zeker dat je haar in de steek wilt laten?' vraagt hij me. Hij heeft gelijk. Ze moet mee. 'Oke, wacht bij de trappen op ons. Ik ga haar halen. En als er iemand komt, ga dan zonder mij weg,' zeg ik en stuur ze naar de trappen. Ik ren naar de zaal waar Amy hoort te zitten. Als ik daar ben, zie ik een enorme groepje mensen in de midden van de zaal staan - wat vreemd is. En wat nog vreemder is, ze staan in een cirkel. Dus er moet is gebeurd zijn of het is nu nog aan de gang. Ik ren naar de cirkel van mensen toe, en duw een paar mannen aan de kant. Net voordat ik een meisje die ik ken van de onze kamer aan de kant heb geduwd, hoor ik een gil de ik uit duizenden herken. Een ijselijke gil die ik liever niet heb willen horen. Zo'n afgrijselijke gil, dat ik meteen door mijn knieën zak en in huilen uitbarst.

~~~
OMFG WAT GAAT ER GEBEUREN???
Nee, ff serieus, wat gaat er gebeuren?
Lol ik weet het niet meer.

kzal snel verder gaan

love, Sumeyra. (lelijke naam, i knowww)


Reacties:

1 2

IloveZayn
IloveZayn zei op 17 juni 2013 - 15:36:
Hebben ze haar die 'stempel' gegeven .... ;O neee omg

Snel verder!!


Malikaa
Malikaa zei op 15 juni 2013 - 17:38:
OMG, of Rue of Amy.......
En je naam is echt mooi hoor
xXx


falinlove1D
falinlove1D zei op 15 juni 2013 - 16:52:
ik denk dat er iets met rue of amy is gebeurd...
snel verder xxx


Lotteimy
Lotteimy zei op 15 juni 2013 - 10:38:
Ooef pijnlijke gil dus -.-
Hah ik weet ook niet hoe het verdergaat ..
Ben wel benieuwd nu X


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 15 juni 2013 - 0:57:
Rueeee definitely!