Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Catena and The Next Generation [Harry Potter] » 001 Dagboek?!

Catena and The Next Generation [Harry Potter]

15 juni 2013 - 1:14

172

0

273



001 Dagboek?!

900 jaar later..

Rosé pov.

"Maaam!!" Riep ik luidkeels terwijl ik mijn kast nog eens controleerde. Waar kon mijn dagboek zijn?! Ik ben honderd procent zeker dat ie hier ergens lag!
"Rosé.." Hoorde ik mijn moeder zuchten. Ze liep mijn kamer binnen en schoot me meteen te hulp. Ze pakte haar toverstok en mompelde iets. Meteen schoot mijn dagboek vanonder een paar knuffels naar de hand van mijn moeder. Ik glimlachte. Het bleef gaaf en over een paar dagen zou ik dit ook kunnen. En mijn moeder als mijn voorbeeld. Ze gaf het aan mij. Ik wist wel dat ze een sommeerspreuk had gebruikt, maar jammer genoeg mocht ik buiten zweinstein geen magie gebruiken.
"Dankje, mam" zei ik alsnog beleefd en holde samen met haar van de trap af.
"Dames, schiet nou op!" hoorde ik mijn vader roepen. Hugo zat al in de auto. Toen ik opkeek naar de lucht zag ik een groene waas. En nog voor ik iets kon zeggen was het al weg. Ik raapte nog wat dingen bij elkaar en verliet het huis.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.