Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Miley Cyrus » De ontmoeting (AF) » H22

De ontmoeting (AF)

15 juni 2013 - 13:12

1261

1

382



H22

Enjoy! ;)

De volgende dag hebben we weer afgesproken met de jongens van One Direction. We worden steeds hechter en Sara en Harry zijn steeds meer voor elkaar gaan voelen, dat zie ik. Ik loop naar Sara en maak haar wakker.
,,Saar, opstaan. Harry wacht op je!" Gelijk zit ze rechtop in haar bed en moet ik lachen.
,,Ja, wat? Harry is toch ook super? Ik hou van hem en dat weet je."
,,Hé, ik maak er toch geen probleem van?"
,,Nee, dat is waar." Ze staat op en kleedt zich aan. We lopen naar beneden en eten een boterham.
,,Vandaag weer afgesproken met de jongens van One Direction?" vraagt mijn moeder en kijkt me aan. Mijn nichtje kijkt ons aan.
,,Justin Bieber is way much better!" zegt ze. Sara en ik moeten lachen. Ik zat erop te wachten. Mijn nichtje (Emma, 15) is een groot fan van Justin Bieber.
,,Zayn Malik and Harry Styles are much prettier than Justin Bieber!" Zegt Sara.
,,Do you know who is handsome?" Zegt mijn neef (Zane, 20).
,,Let me guess." Zeg ik en kijk hem aan. ,,Beyoncé?" Hij knikt. Sara en ik moeten lachen. We moeten maar weggaan, voordat de strijd echt losbarst. Ik trek Sara mee naar buiten en we lopen naar de Londen Eye, waar we met de jongens hebben afgesproken.

We staan er een kwartiertje te wachten en dan zien we ze in de verte aankomen. Als ze bij ons zijn omhelzen we ze.
,,Hé guys." Zeg ik.
,,Hé, Julia." Zegt Harry. Ik kijk naar Liam of hij weer zo lang naar me kijkt, maar dat is niet zo. Hij is erg geschrokken van het feit dat ik op vrouwen val en dus niet verliefd op hem ben. Ik loop naar hem toe en neem hem even apart.
,,Liam, I know you are sad because I'm gay and not in love with you. I really like you, really, but I can't help it that I'm in love with Hailey. We can still be friends, right?"
,,Yes, of course. I'm not sad or mad to you." Ik kijk hem verbaasd aan. ,,Oké, maybe a little while, but not anymore. It's fine that we stay friends." Ik omhels hem.
,,Thank you, Liam!" We lopen terug naar de anderen. Nu kijken Zayn en Niall mij aan.
,,What?" vraag ik en kijk de jongens aan.
,,We want to ask you something." Zegt Zayn.
,,Oké."
,,Yesterday you sad that your father may not know that you're gay. But why not?"
,,My father is strict anti-gay and I wonder will he accept it? What do you think what I must do?"
,,How do you know that he is anti-gay in your case?" vraagt Niall. Ik kijk hem aan. ,,Maybe if he realizes that his daughter is gay, that he - eventually - will accept."
,,Well if anything about gay people on TV or radio is, then he says instantly: 'Oh, they should send them out of the country, forbid to show him of herself in public and more insulting words." De jongens kijken me aan en leven echt met me mee.
,,Maybe he is nicer if you just tell him." Zegt Zayn en legt zijn hand op mijn schouder.
,,Or he gets it wrong. I'm so insecure about that."
,,I think your father will have to give it a place in his life." Zegt Harry. ,,It probably will not be easy for him to accept but parents should simply accept their children as they are."
,,Harry is right." Zegt Zayn. ,,It will ask a lot of courage to come out but the lighting follows when everything falls into place will be great."
,,If your father really loves you, he will respect it. If he likes it is something else. I would not wait too long to tell him. Tell briefly, without verbiage. Then you sad it and your father can not do anything to change your feelings." Zegt Louis.
,,Thanks guys!" Ik omhels de jongens. Het is fijn om even iemand te hebben die naar me luistert. Niet dat Sara nooit naar me luistert, maar gewoon dat ik mijn verhaal kwijt kan aan iemand die mijn vader niet kent en geen oordeel heeft.

POV Sara
Ik zie hoe Julia haar verhaal vertelt aan de jongens en ik vind het knap. Ik zou er niet zo open over kunnen praten. Ik ben dan wel niet lesbisch, maar als ik het zou zijn zou ik er echt nooit voor uitkomen. Ik vind het goed van Zayn dat hij zo meegaand is met Julia. Hij luistert echt naar haar en de andere jongens ook. Ik kijk naar Harry en voel me goed. Ik heb vlinders in mijn buik en ik denk dat ik echt verliefd ben. Ben ik wel verliefd of is het alleen verlangens? Hoe moet het met Marcus? Dan komt Harry naar me toe.
,,Hé, do you want to take a walk with me?" vraagt hij en kijkt me aan. Ik knik en hij neemt me mee langs de Thames. Hij houdt mijn hand vast en we stoppen. We kijken over de Thames en genieten. Harry kijkt me aan. ,,I want to say something to you."
,,What?"
,,I think your really nice and I feel something what I've never felt before. Sara, I think I'm in love with you." Mijn mond valt open, Harry is verliefd op mij! Ik ben blij en kijk hem blij aan.
,,Really?" vraag ik. Hij knikt. Heel langzaam zie ik Harry dichterbij komen. Hij neemt mijn hoofd tussen zijn handen en kust me.

POV Julia
Ik ben zo in gesprek met Zayn en Louis dat ik Sara een beetje vergeet. Ik kijk om me heen. Waar is ze?
,,Zayn, do you have seen Sara?" vraag ik aan hem.
,,No." Zegt hij.
,,Weird. She just stood next to me."
,,Harry is also gone." Zegt Niall. En dan weet ik het! Sara en Harry zijn samen ergens heen gegaan.
,,I'm gonna look for them." Zeg ik en loop langs de Thames. Dan zie ik ze verderop staan. Ik kijk goed. Ja hoor, Harry zoent Sara! Het is haar gelukt! Als ze gestopt zijn met zoenen, roep ik Sara. Ze kijkt op en rent naar me toe.
,,Juul, ik heb Harry gezoend!" zegt ze blij en pakt mijn handen.
,,Ik zag het. Maar hoe moet het met Marcus?"
,,Wie?"
,,Je vriend uit Nederland." Ik zie haar schrikken.
,,O ja!" Ze kijkt me aan. ,,Ik vind Harry veel leuker. Alsjeblieft vertel het Marcus niet!"
,,Waarom zou ik? Het is jou vriendje, ik heb wel wat anders aan mijn hoofd."
,,Je vader?" Ik knik. ,,Zal ik met je mee gaan?"
,,Graag. Maar gefeliciteerd hé, je hebt met Harry Styles."
,,Nog niet. Hij heeft me alleen gezoend."
,,Is hij niet verliefd op je dan?"
,,Jawel, maar hij heeft me geen verkering gevraagd." Ik zie Harry naar ons toekomen.
,,Nog niet nee." Ik wijs naar Harry. Sara draait zich om en kijkt in zijn ogen.
,,Hé, I just want to ask something else." Zegt Harry. Ik kijk Harry ook aan.
,,What do you want to ask me?" vraagt Sara.
,,I love you, Sara. Would you be my girlfriend?" Sara kijkt Harry aan en daarna naar mij. Ik kijk haar aan. Waarom zegt ze niet gelijk ja? Dan schrik ik een beetje. Is ze van plan om nee te zeggen tegen Harry Styles vanwege Marcus?

POV Sara
Shit, wat moet ik nou? Ik kijk Harry aan en daarna naar Julia. Ik zie haar denken. Wat zal ze denken? Ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb nog steeds verkering met Marcus, maar ik hou meer van Harry. Dan weet ik het! Ik weet precies wat ik moet antwoorden!


Reacties:


elma
elma zei op 15 juni 2013 - 20:53:
Spannend!
Ik ga snel verder lezen.xx