Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Fake... [AF!] » Dankwoord

Fake... [AF!]

16 juni 2013 - 11:36

489

13

593



Dankwoord

Ja, dat was het dan. Fake… is officieel afgelopen *sniksnik*
Ik vond het echt geweldig om dit verhaal te schrijven en samen met Lianne na te denken over crazy storylines. Ik vind het echt heel jammer dat het is afgelopen, maar ik heb er echt van genoten.
Dit is het eerste verhaal dat ik samen met iemand heb geschreven en ik vond het geweldig. Het scheelt toch wat werk en het is gewoon super leuk om samen over iets na te denken en samen te schrijven. Ik wil iedereen bedanken die met ons mee heeft gelezen. Jullie gaven ons echt een boost al werden sommigen *ahumahum Lilovelou ahumahum* een beetje stalkerig, maar dat is voor mij een teken dat we iets goeds hebben gedaan. Dus, bedank vanaf de bodem van mijn hart. Bedank bedankt bedankt. Verder wil ik ook Lianne bedanken dat ze mij de kans gaf om met haar te werken.
Ik ben namelijk nogal onzeker over mijn schrijven en dat Lianne ja heeft gezegd gaf me toch wel een vertrouwen boost. Verder heeft dit verhaal ervoor gezorgd dat ik en Lianne hele goede vriendinnen zijn geworden en daar ben ik echt heel blij op. Ze is een geweldige meid en vriendin. Dus, dank je Lianne.
Ivana


Nou, lieve meelezertjes.
’T is alweer afgelopen…
Fake… is klaar, voorbij, ten einde, afgelopen. *snik snik*
Ik vond het echt super om dit verhaal te schrijven,
mede dankzij de trouwe volgers en ook zeker Ivana!
Ze heeft een geweldige schrijfstijl en in combinatie met mijn schrijfstijl
hebben we samen een prachtig verhaal gemaakt vol spanning en cliffhangers.
Jullie hebben elk hoofdstuk meegelezen,
en keer op keer een geweldige reactie voor ons geplaatst.
Sommige zijn gestopt met huiswerk maken en zijn i.p.v. leren en werken stalker geworden.
*kijkt veel betekenend naar lilovelou en Maureennx.*
Maar, ik wil niet alleen de lezertjes bedanken, ook Ivana wil ik heel erg bedanken.
Dit verhaal heb ik zelf bedacht met veel enthousiasme, maar het heeft weken links gelegen.
En toen kwam Ivana. Ze was geïnteresseerd geraakt door de eerste chapter en heeft vanaf
chapter 3 meegeholpen. Zonder haar was dit nooit zo een succesvol verhaal geworden.
We zijn zowat online BFF’s geworden, alleen maar door dit verhaal!
We hebben dan ook een flik potje zitten huilen toen we het afrondden in Word.
Lezers, ik wil jullie ook graag stimuleren om samen met iemand anders een verhaal te gaan schrijven.
Je komt dichter bij elkaar, komt meer over elkaar te weten en na een tijdje wordt je erg goede vrienden met elkaar. Voor diegene die ik nu op een idee heb gebracht: erg veel succes en laat het me weten als je het online gaat zetten!
Nou, misschien weten sommige van jullie al dat Ivana en ik nóg een verhaal samen gaan schrijven! *happydanceeeeeeeeee*
We hopen beide dat jullie die ook weer, net zo trouw als nu, willen gaan volgen.
Het kan echter nog wel een tijdje duren voordat er een proloog/omschrijving geplaatst wordt.
Anyways, ik heb erg van deze tijd genoten en nogmaals: HEEL ERG BEDANKT!
Lianne


Reacties:

1 2 3

Dominique zei op 20 jan 2014 - 22:27:
Mijn complimenten meiden!


RivLovee
RivLovee zei op 15 dec 2013 - 17:06:
Wow, heel goed geschreven girlss!!!


Aimeery
Aimeery zei op 24 juni 2013 - 12:01:
Haay!
NOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HET IS AFGELOPEN
sorry dat ik zo lang niets van me liet horen... maar ik had het zo druk met school.... ik heb er twee dagen over gedaan om alles weer bij te lezen....
het is een geweldig verhaal! Jullie zouden vaker samen moeten schrijven!
xx Aimeery


tamarastyles
tamarastyles zei op 17 juni 2013 - 18:06:
Nu heb ik ECHT alles gelezen!
Mag ik pleez een melding bij julie volgende FF!
Het word vast net zo super als dit verhaal!!
XxXxX tamara


juutjee19
juutjee19 zei op 17 juni 2013 - 13:35:
I loved the story =))
nu al zin in jullie volgende FF!!
XX