Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One day at a time [end] » Off we go

One day at a time [end]

16 juni 2013 - 16:35

768

11

536



Off we go

Heeeeeeyyy people!! So, bij dit hoofdstukje heb ik een beetje gecheat ^^ Ik heb namelijk hulp gehad Ivana (1Dzayn), en daar ben ik heel erg blij mee =D Maargoed, hier is dus het volgende hoofdstukje Enjoy <3333 xXx

Ik zie haar ogen oplichten. ‘No way!’ lachend kijk ik haar aan. ‘Maar niet alleen daarheen.’ Spanning en excitement flitsen in haar ogen. ‘We’re going to Venice and Paris,’ fluister ik in haar oor. Een gil ontsnapt uit haar keel en ze vliegt me om mijn nek, terwijl een grinnik mijn mond verlaat. ‘Zayn, zouden we langs….’ Ik onderbreek haar en maak de zin af. ‘Max kunnen gaan? Heb ik al helemaal geregeld.’ Ze drukt haar lippen op de mijne, vol passie en vreugde. Wanneer ik mijn hoofd weer langzaam terugtrek, kijk ik naar de klok op de muur. Elf uur. ‘Zullen we ons gaan aankleden?’ Ze knikt en we stappen uit bed.

Yasmine’s POV

We stappen uit bed. Ik loop de inloopkast in, pak schoonondergoed en de kleren die ik in het vliegtuig ga dragen, en loop de badkamer in. Terwijl ik de kraan opendraai kleed ik me uit. Ik stap de cabine in. De warme stralen lopen over mijn lichaam. Showergel verspreidt zich over mijn lichaam. Neuriënd spoel ik het van me af. Ik draai de kraan weer dicht en wikkel een handdoek om mijn lichaam. ‘You’re perfect.’ Met een ruk draai ik me om. Zayn staat nog geen meter van me vandaan. ‘Hoe lang sta je daar al?’ vraag ik licht angstig. Straks heeft hij me naakt gezien…. Oke, dat heeft hij al, maar nu is het gewoon awkward. Ik bedoel, onder een deken zie je niet bepaald veel. If you know what I mean… Ik voel een blos op mijn wangen komen en kijk naar mijn tenen. Een vinger wordt onder mijn kin gelegd, waardoor ik gedwongen word om in zijn ogen te kijken. Hij plant een kusje op mijn lippen. ‘Like I said, you’re perfect.’ Hij tilt me op. Zijn lippen vinden al snel de mijne. ‘Zayn, we moeten ons echt gaan omkleden.’ Hij kijkt me aan met een glinstering in zijn ogen. ‘Ik meen het.’ Voorzichtig zet hij me weer neer op de grond. Maar zijn armen liggen nog steeds strak rond mijn middel. ‘You ain’t letting me go, are you?’ Hij schudt zijn hoofd, zoals ik al had verwacht.
'Nou, dan zit er niks anders op dan dat we mijn geweldige jurkje samen moeten dragen.' Bijna meteen laat hij me los. 'Ik hou van je, maar een jurkje delen gaat me toch net iets te ver.' Ik lach en loop de slaapkamer in. Ik was niet eens van plan een jurkje aan te doen. Daar aangekomen kleed ik me snel aan.
outfit
'Dat wist ik wel. Waarom denk je dat ik het zei?' Hij lacht en knuffelt me van achteren. Zachte kusjes belanden op mijn kaaklijn, richting mijn nek. Ik giechel en probeer me los te worstelen. 'Kom op, we moeten toch echt gaan.' Hij schud zijn hoofd en gaat gewoon verder.
'Zay-heeyn,' zeg ik lachend. Nog steeds probeer ik me los te worstelen. 'Je moet toch echt wat sterker zijn als je aan mij wilt ontsnappen.' Ik zucht diep en besluit voor een ander weg te gaan. Ik draai mijn hoofd en zet grote puppyogen op. 'Alsjeblieft?' Hij slikt, maar schud dan zijn hoofd. Ik ga nog een stapje verder en maak een pruillipje. 'Alsjeblieft'?' Hij zucht diep en laat me los. 'Daar kan ik dus helemaal niet tegen. Je bent dan zo schattig.' Ik grinnik en sla dat op in mijn hoofd. Nieuw geheim wapen, check! Ik loop naar de kast en pak er een paar vans uit. Met hakken in het vliegtuig lijkt me nou niet echt een goed idee. Zodra ik ook mijn vans aanheb loop ik de slaapkamer weer in. Zayn komt op me af en geeft me een zoen. 'Nicotine nodig?' Hij bijt op zijn lip en knikt. Ik lach en geef hem nog een zoen, dan loop ik naar beneden.
'Heyy guys.' De andere kijken op en geven me een glimlach.
'Ben je er klaar voor? Zo'n half jaar alleen maar met jongens opgescheept zitten?' Ik grijns. 'Zijn jullie er klaar voor om zo'n half jaar met een meisje opgescheept te zitten? You know, cause the..' Hun gezichten vertrekken en ik begin te lachen. 'We zullen zien wie wie het eerste zat is.' Louis springt op en schud mijn hand. 'Deal.' Ik grijns en geef hem een knuffel. Ik ga op de bank zitten en wacht totdat Zayn beneden komt.
Zodra hij ook beneden is verzamelen we ons op de oprit en niet veel later komt de auto, nou ja limo, al aangereden. We laden de koffers achterin en stappen in. Terwijl we vrolijk kletsen over van alles en nog wat rijd de limo naar het vliegveld. Off we go.


Reacties:

1 2 3

Ims
Ims zei op 22 juni 2013 - 18:36:
Snel verder!!!

So cute echt... wauw!!!


Karen1D
Karen1D zei op 17 juni 2013 - 19:07:
aaw cutee
snel verder!
xxx


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 17 juni 2013 - 15:09:
SO CUTE
XXX


juutjee19
juutjee19 zei op 17 juni 2013 - 13:38:
aaw ze zijn zoo schattig samen =))
snel verder!!
xx


lilovelou
lilovelou zei op 16 juni 2013 - 22:59:
Go on, you fucking bitch! xp ^^ no, you're not a bitch <3
Xxx your Igotchat buddy <3