Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end] » --->16 Ze is van mij

I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end]

18 juni 2013 - 16:31

1165

5

466



--->16 Ze is van mij

Ik schrik van een hand op me schouder. “kom je nog?” hoor ik Louis zeggen. De worden zijn nog altijd niet goed binnen gekomen. ‘ Ze is van mij…’ het galmt allemaal door me hoofd. ‘Ik heb een pistool gekocht.’ Ik prop het briefje in me zak, sta snel op en loop louis achteraan. Geen idee waar heen. Me hoofd maakt me gek. Te veel gedachten. Tot een harde klap. Een paal. Louis en Niall liggen helemaal dubbel. Ik grijp naar me hoofd. Dat doet best pijn. Maar het helpt me wel. Ik ben weer op de wereld. Zodra we de vergaderruimte weer binnen lopen weet ik weer wat er moet gebeuren. Me haar wordt bijgewerkt als Paul ons mee deelt dat we nog album hoesjes moeten tekenen. “Paul! Waarom? Je zei dat we een rustig dagje hadden” zegt Louis een beetje teleurgesteld. Paul haalt zijn schouders op. En dan beginnen we met de interviews. De meeste vragen gaan over de tour en de brits. Als we klaar zijn kijk ik op me mobiel en ik heb een sms van Emily.

Hee, Cheeky.
Ik ben bij me vader over 20 minuten. Tot hoe laat moet je werken? Anders kom je als je klaar bent hier heen. Ik denk dat me pa je wel een keer echt wil zien. Ik miss je! Hoop dat je niet te lang moet werken!!

Xx

Ik krijg een glimlach om me mond bij het idee dat ik haar weer ga zien! Dan sms ik terug.

Hee, beauty.

Ik moet nog een half uurtje en dan ga ik naar huis me even opfrissen dan kom ik oke? Heb jou ook heel erg gemist! Love you lots! XXXXXXXXXXXXX
Harold.

Ik heb het sms’je nog maar net verzonden als ik om me nek word gevlogen door Zayn. “haaaazzaaa!!` schreeuwt hij in me oor. Ik val op de vloer als ook Niall en Liam op ons springen. We liggen helemaal dubbel. “kom jongens we hebben nog wat werk!” schreeuwt Paul. We staan lachend op en gaan aan de tafel zitten. Van links naar recht: Zayn, Liam, ik, Louis en Niall. En we beginnen met schrijven.. en schrijven.. en schrijven… Na een kwartier begint Louis met fruit te gooien. En voor ik het weet zit al het fruit aan de muur en op de grond. “jullie zijn zo onvolwassen” zegt Paul hoofdschuddend. Gelukkig kon hij wel af en toe tegen een grapje. Als we uitgelachen zijn beginnen we weer te schrijven. Na een kwartier zijn we dan eindelijk klaar. “kom jongens, ik breng jullie naar huis” zegt Paul. “wacht! Ik wil nog wat eten halen” roep Niall snel als we weg willen lopen. “halen we wel onderweg” zegt Paul die de deur al uit is. Als we beneden komen staan de fans er nog. Er zijn er een stuk of 150 geworden. We lopen naar buiten. Of nou ja lopen handtekening daar foto hier. Als we zo veel mogelijk fans hebben gehad lopen we veder en stappen in het busje. Een tiental fans rennen achter het bus aan. Het blijft vreemd. Wij zijn eigenlijk ‘gewone’ jongens. Ik pak het briefje nog een keertje. En lees het een paar keer. “oeeh.. wat is dat? Een huwelijksaanzoek?” dolt Zayn. Ik glimlach en denk aan wat ik tegen Ed zei. ‘ik moet me leven niet door hem laten leiden, en bovendien zal het wel los lopen.’ Ik besluit om er zo weinig mogelijk aandacht aan te geven maar ze wel te bewaren. Ik kan me veel beter op Emily richten. Als we thuis zijn pak ik een envelop en voordat ik de briefjes er in wil stoppen krijg ik een sms.
Hee, Cheeky

Ik ben bij me pa. Als je wilt kan je komen. Zo blij om je weer te zien!!
Xx

Ik glimlach doe snel de briefjes in de envelop en doe hem in de la van me nachtkastje. Neem een snelle douche en binnen 20 min zit ik me auto. 10 minuten rijden en ik ben bij Emily. Ik ben nog niet uitgestapt of ze valt me in me armen. Ik til haar op en plaats een heerlijke zoen op haar lippen. “Oef.. wat heb ik dit gemist” zeg ik onbewust. Ze lacht verlegen. Dan pas zie ik haar vader aan komen. Ik loop naar hem toe en reik hem me hand. “Hallo, Meneer Neville.” Zeg ik netjes. “Ow asjeblieft noem me maar William” lacht hij. “Ow oke noem mij dan maar gewoon Harry” grap ik. We lachen alle drie. “kom we gaan naar binnen.” Zegt Emily en we lopen naar binnen. Als ik na een uurtje op het punt sta te vertrekken zegt William: “Aagh Emily ga met die gozer mee… je heb vakantie” ik glimlach had er stiekem op gehoopt. Ze draait zich snel om. “echt pa?” “tuurlijk!” “ik pak me spullen!” roep ze en wil weg lopen. Ik hou haar tegen. “kom we gaan shoppen en dan trek je dat aan!” stel ik voor. “oke!” roep ze en ze rent alweer weg. Ik hou zo veel van haar! Schiet door me hoofd. Ik open de auto en loop naar de bestuurders kant. En start de auto. Na 5 minuten rijden kom Kiss You op de radio. Ik wil hem weg zappen maar Emily is me voor en zet hem kei hard. Ze begint gek te dansen en ik kan het niet laten om mee te dansen. Als we aan komen is ze nog steeds aan het dansen en doen. Ik parkeer me auto en als ik uit wil stappen komen er een stuk of 10 meiden aan gerent. Ik stap rustig uit en deel wat handtekeningen uit. Een paar meiden gillen “OMG Its Harry Styles” ik kijk schuin naar Emily die nog steeds half sta te dansen. “Sorry meiden ik ga nu” zeg ik na 5 minuten. Aawh.. is de reactie die ik krijg. Ik loop naar Emily gooi me arm om haar heen en we lopen veder. “jij bent echt zo lief he voor je fans.” Zegt ze opeens. Ik lach “thanks” we komen met 3 tassen kleren thuis. “HAAAAAAAAI Emily, ow en hoi Hazz.” Grap Louis. Louis trek haar naar de keuken. Het zal wel. Ik gooi de tassen naar boven en plof op de bank. Niall en Liam zijn aan het gamen als de deur bel gaat. Zayn die aan de tafel zat springt op “doei boyss! Ik ga weg met Perrie!” en hij rent weg. Dan komen Emily en Louis terug lopen. “jongens ik ga ook! Huizen kijken met El” en voor we iets kunnen zeggen is hij al weg. “ik hoef me toch geen zorgen te maken?” vraag ik aan Emily. Ze lacht. “nee tuurlijk niet. “ is haar antwoord. Niet dat ik me zorgen zou maken. Vertrouw ze allebei 100%. Emily plaats haar hoofd op me borst en valt in slaap. Na tien minuten kom ik erachter dat ze slaapt en vraag ik aan Liam of hij me mobiel van de tafel wil geven. Als hij hem heeft gegeven maak ik een foto van haar. Ze is zo mooi!


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 21 aug 2013 - 18:44:
Harry is sooooo cute!!!!
snel verder lezen.
Sorry voor de korte reacties.


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 25 juni 2013 - 15:44:
Melding!!!


MichelleSky zei op 24 juni 2013 - 22:32:
melding!!! :-D


Sanna27 zei op 19 juni 2013 - 17:21:
Eem, leuk verhaal!
Gauw verder gaan!

xx

Sanna


Lotteimy
Lotteimy zei op 18 juni 2013 - 17:03:
Ah Hazza is zo'n cutie!
Wedden dat als ze de foto ziet,
ze gaat gillen en roepen: 'wissen!! wissen!!'
tenminste, ik ken geen enkele meid die dat niet zou zeggen..
Anywaaaayz, great story! Snel verder aub xx