Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Miley Cyrus » De ontmoeting (AF) » H28

De ontmoeting (AF)

18 juni 2013 - 21:38

1094

2

384



H28

Enjoy! ;)

De volgende ochtend word ik wakker als er geklopt wordt op de deur en de dokter binnenkomt.
,,Goedemorgen.” Zegt de dokter en loopt naar Julia.
,,Goedemorgen, dokter.” Ik zie dat de dokter met een klein zaklampje in haar ogen schijnt.
,,Het gaat goed.” Zegt de dokter daarna.
,,Is ze buiten levensgevaar?”
,,Ze is de nacht goed doorgekomen, dat is een goed teken. Ik kan alleen nog niks zeggen over eventuele hersenbeschadigingen.”
,,Hoe schat u de kansen in?”
,,Het is afwachten.”
,,Heeft u al testen bij haar gedaan?” vraag ik.
,,Ja, maar daar reageert ze niet op. Ik durf niks te zeggen over haar situatie, alles is nog te onduidelijk voor conclusies.” De dokter kijkt op zijn horloge. ,,Sorry, maar nu moet ik weer verder. Sterkte.”
,,Dank u wel.” De dokter loopt de kamer uit.

POV Harry
,,Oh, that stupid plane!" Ik kijk naar de vertrektijden.
,,Is there any flight to Amsterdam?" Zayn kijkt me aan.
,,Yes, but that was delayed."
,,What does that matter?" vraagt Niall aan mij. ,,Then we come a little later, Julia is still able to lie down."
,,It does everything! Julia is a friend of ours, we should support her as soon as possible!"
,,Do you know in which hospital she is?"
,,Yes, Sara stands at the entrance."
,,Do you want to go to Amsterdam because of Julia? Or does it have something to do with Sara?" Ik kijk Zayn aan. Hij is slim.
,,Of course I want to see Sara, but now we go for Julia." Dit duurt me te lang! Ik pak mijn mobiel en bel naar onze chauffeur. ,,Can you drive us to Amsterdam with the limo?"
,,Of course! I'm on my way to the airport." Ik hang op. Hij moet wel opschieten. Niet veel later horen we een claxon en rennen we naar buiten. Daar staat de limousine en we stappen in.
,,Off to Amsterdam!" roepen Zayn en ik. De chauffeur start de motor en rijdt weg.

POV Sara
Ik spring op mijn fiets en heb mijn jas nog open. Het is een koude wind vandaag, maar ik laat mijn jas open staan. Ik ben alleen maar met Julia bezig in mijn hoofd. Ik trap flink door, vandaag komen de jongens ook en ik moet ze wel goed naar Julia begeleiden. Ik ben benieuwd hoe het met Julia is. Ik trap nog harder, want ik wil nog even alleen bij Julia zijn voordat de jongens erbij zijn. Na tien minuten ben ik er, ik zet mijn fiets op slot en loop naar binnen. Ik ga naar het restaurant en eet wat. Daarna loop ik naar de kamer waar Julia ligt en zie Hailey daar al zitten.
,,Hé, was je hier al vroeg?"
,,Ja, ik ben hier blijven slapen." Zegt ze. Dan komt er een dokter met een infuus.
,,Wat is dat?" vraag ik.
,,Je vriendin heeft tijdens de klap te weinig zuurstof gehad. Hier geven we haar meer zuurstof zodat ze weer goed kan ademen." Ik ben blij dat ze hier zo goed verzorgd wordt. Dan kijk ik naar de tijd.
,,Sorry Hailey, maar ik moet Harry en de anderen ophalen vanaf de ingang."
,,Is goed, ik zie jullie zo." Ik loop naar beneden en ga richting de ingang. Daar staan de jongens al.

POV Harry
Wij wachten nu tien minuten en ik zie Sara in de verte aan komen lopen.
,,Sara, over here!" Ik roep naar Sara en omhels haar. ,,I missed you!"
,,I've missed you to." Ik zoen haar en zij zoent vol overgave terug. Zayn kucht naast ons.
,,You can kiss her, but at home!"
,,Jealous?"
,,No, but we are here for Julia. Sara can still kiss all night."
,,And I will." Zegt Sara en knipoogt naar mij. Met z'n allen lopen we naar Julia. Daar zit een meisje aan het bed.
,,Hello, I am Harry Styles and these are Zayn Malik, Niall Horan, Louis Tomlinson and Liam Payne."
,,One Direction right?" vraagt ze.
,,Yes."
,,I think the song What makes you beautifull is great!"
,,Thank you." Zeg ik en kijk naar Julia. ,,How is she?"
,,Who knows. Because of her father, she came hard against the wall and had a bleeding."
,,A bleeding? In her head?"
,,Yes." Ik zie een traan over haar wang gaan. Zayn troost haar. Nu hoor ik Sara ook snikken en bij het bed zitten. Ik loop naar haar toe met een stoel en ga naast haar zitten. Ik troost haar.
,,Everything will be fine, there you should believe in." Ik kijk naar Julia en zie een slangetje in haar neus met het infuus erin. Het is aangesloten aan een beademingsapparaat en piept de hele tijd. Sara kijkt naar Julia, met het geluid van het beademingsapparaat op de achtergrond. Dan horen we haar niet meer ademen en gaat het apparaat piepen. Hailey en Sara rennen naar een dokter.
,,Dokter, u moet snel komen!" Sara trekt de dokter mee. Dat doet ze goed, Julia mag nog niet doodgaan en Hailey zie ik ook zenuwachtig zitten. De dokter schijnt met zijn lichtje in Julia's ogen, maar ziet alleen maar het wit van haar ogen. Hij seint naar zijn collega's en die komen met een defibrillator.

POV Hailey
,,Willen jullie zo vriendelijk zijn om op de gang te wachten?" Ik blijf staan. ,,Nu!" De dokter begeleid ons naar de gang. Ik ga voor het raam staan, zodat ik alles kan zien. Ook Sara kijkt door het raam en de jongens zijn zenuwachtig. Ik kan nauwelijks geloven dat Julia daar ligt. Haar gezicht wordt steeds witter en haar ogen zijn gesloten. De dokter plaats nog meer slangen, in haar armen. Op haar huid zetten ze met rode stickers draden vast die in verbinding staan met het apparaat dat haar bloeddruk en hartslag meet. Sara kijkt op haar horloge.
,,Ze zijn al een kwartier bezig! Straks is het mis!" Ze begint te huilen en bij mij rollen er ook tranen over mijn wangen. Harry troost Sara en Zayn komt mij troosten. ,,Straks moet ik de rest van mijn leven zonder haar! Wat zal het stil zijn..." Ze begint harder te huilen.
,,Ze moet wakker worden, Saar." Zeg ik tegen haar.
,,Ja, echt wel. Maar haar hart staat stil, jij weet net zo goed als ik dat die rode stickers verbonden zijn met het apparaat dat haar hartslag meet."
,,Ja." Ik zucht en hoop dat ze wakker wordt. Dan kan ik weer haar prachtige ogen zien en haar lach die me altijd opvrolijkt. Ik moet er niet aan denken hoe mijn leven er zonder Julia uit zal zien. Dan komt de dokter naar ons toe.
,,En? Is het goed nieuws?" vraag ik. Met z'n allen kijken we de dokter aan...


Reacties:


elma
elma zei op 22 juni 2013 - 23:47:
Spannend ik ga snel verder lezen


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 18 juni 2013 - 22:14:
srgh, cliffhanger!!!!