Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Zusje van... [AFGEWERKT] » |3|

Zusje van... [AFGEWERKT]

14 april 2009 - 17:29

504

0

365



|3|

Lies
Half slapend lig ik in een zetel in 1 of ander gebouw. De jongens hebben hier een fotoshoot en zijn nu kennis gaan maken met de mensen die de foto’s nemen en al die dingen. Ik moet toegeven dat Tom een leuke gast is. Met Bill en Georg heb ik nog niet gepraat. Die Bill heeft dat wel geprobeerd maar ik moet voorlopig niks hebben van jongens met zwart haar. De jongens komen luidruchtig binnen maar zijn direct stiller als ze zien dat ik probeer te slapen. Mijn slaperigheid is meteen over als Tom op 3 meter van mij zijn mega broek uittrekt. Een zwarte losse boxer met in witte letters ‘Tom’ op de elastiek komt tevoorschijn. Ik voel de tranen in mijn ogen prikken. Ik heb Felix ook een boxer met zijn naam op gegeven. Voor zijn 16e verjaardag. Gustav weet meteen wat er mis met me is. “Tom, doe een broek aan!”¯ Hij neemt me in zijn armen. “Ik kan het niet, Gustav.”¯ snik ik met schokkende schouders. “Ik kan hem niet vergeten.”¯ “Je kunt dat wel.”¯ Gustav neemt mijn schouders vast en duwt me een stukje van hem af. “Denk aan al zijn slechte eigenschappen. Wat is het ergste dat hij gedaan heeft de afgelopen 3 jaar?”¯ “Dat is simpel.”¯ antwoord ik meteen. “Een paar maanden geleden zijn we naar de cinema geweest. Daar kwam hij zijn ex tegen. Hij heeft de hele tijd bij haar gezeten. Hij merkte niet eens dat ik in het midden van de film naar huis ben gegaan.”¯ “Goed. Schrijf al zijn slechte eigenschappen op een papier. Dat zal opluchten.”¯ Gustav duwt een blad en een balpen in mijn handen en loopt met de andere jongens terug weg.
“Klaar?”¯ vraagt Gustav als ik de fotostudio in loop. Ik knik en loop naar de eerste spiegel die ik tegenkom. Ik heb zo het gevoel dat mijn make-up uitgelopen is en mijn gezicht nu onder de zwarte strepen zit. En dat is geen leuk gevoel. Zeker als je met een mooie jongen in dezelfde ruimte staat. Terwijl ik met een zakdoekje de strepen van mijn gezicht veeg, komt Tom naast me staan. “Sorry.”¯ zeggen we tegelijk en schieten in de lach. Volgens mij heb ik er een vriend bij. Felix vervangen kan Tom natuurlijk niet, dat wil ik ook niet. Maar hij is gewoon leuk gezelschap. Op het vliegtuig heb ik ontdekt dar we wel een paar dingen gemeen hebben. Onze liefde voor piercings, bijvoorbeeld. Hij heeft er 1, ik 2. Ik 1 in mijn wenkbrauw en in mijn oorschelp en Tom 1 in zijn lip. “Kom hier.”¯ zegt Tom als hij merkt dat ik zit te sukkelen met mijn make-up. Hij neemt het zakdoekje uit mijn hand. Terwijl hij mijn gezicht weer toonbaar maakt, bekijk ik zijn geconcentreerde gezicht. Zijn ogen zijn half toegeknepen en het puntje van zijn tong hangt een stukje uit zijn mond. Als hij klaar is, kijkt hij even in mijn ogen. “Je…bent…weer toonbaar.”¯ hakkelt hij. “Danke.”¯ Verward ga ik op een stoel zitten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.