Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me, stupid || ft. Harry Styles » 33.

Kiss me, stupid || ft. Harry Styles

20 juni 2013 - 18:19

323

3

217



33.

Hij denkt waarschijnlijk dat ik grijns omdat hij toegaf en ik dus win. Maar wat hij niet weet is dat Harry achter hem staat en hij zijn pistool tegen Nathans slaap richt. Harry's lippen komen dichter bij de oor van Nathan. 'Hoe durf je haar pijn te doen?' fluistert hij. Eerst snapt hij niet wat er gebeurd. Als hij zich herinnert dat Harry er nog is, worden zijn ogen groot. De angst staat hem in de ogen. 'Shit,' mompelt hij. Harry's arm omklemd Nathans keel steeds strakker. Bij iedere woord die hij uitspreekt, kun je de haat erin horen. 'Dacht je nou echt dat je haar pijn kon doen zonder er zelf voor te boeten?' vraagt hij hem. Nathan zwijgt. Harry trekt hem met een ruk van me af, en duwt hem tegen de muur. Een grijns staat op zijn gezicht. Maar als snel verdwijnt die want Nathan schopt hem in een snelle beweging in zijn ballen. (actually hating that word lol) Ik zie hoe Harry dubbelklapt. 'Harry!' roep ik en probeer hem te helpen. Wat niet lukt, want gelijk zodra ik de woorden heb uitgesproken, voel ik zijn hand mijn keel weer omsluiten. 'Laat me verdomme los!' gil ik. Ik probeer zijn hand los te trekken. Als dat niet meteen lukt, grom ik van woede. Ik voel hoe zijn hand mijn keel steeds strakker omsluit. Uiteindelijk is zijn greep zo strak, dat ik geen adem meer binnen krijg. 'Laat me los,' piep ik. Tranen van woede stromen over mijn wangen. Ja, ik sta op het punt om te overlijden, maar nog steeds ben ik kwaad op wat hij Harry aangedaan heeft. Op een gegeven moment verschijnen sterretjes in mijn zicht. 'Toe nou, laat me los,' piep angstig ik voordat ik bewusteloos raak.

~~~
Hi guys!!
sorry voor het korte stukje!

ps. Ik schrijf een nieuw verhaal
Of eigenlijk neem ik het over (: Het verhaal is geschreven op quizlet.nl
Dark turns into light • Niall Horan


Reacties:


lilovelou
lilovelou zei op 23 juni 2013 - 13:20:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!


Malikaa
Malikaa zei op 23 juni 2013 - 12:50:
Neeeee!!!
Waarom?!?!?!
Ik ga snel verder lezen
xXx


tamarastyles
tamarastyles zei op 23 juni 2013 - 8:34:
Ik ga je nieuwe verhaal nu nog niet lezen, misschien later! Maar ik volg al te veel berhalen die allemaal op de zelfde tijd een nieuw hoofdstuk hebben.. dis ik ben nogal druk! Ik vind Nathan erg slim! Al was het waarschijnlijk ook wel in mij opgekpmen om harry on zijn ballen te trappen. (Niet dat ik dat zou doen)