Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Black Veil Brides » Hoe mijn idool mijn beste vriend werd... » Hoofdstuk 1

Hoe mijn idool mijn beste vriend werd...

21 juni 2013 - 1:03

378

0

227



Hoofdstuk 1

Tuut, tuut, tuut. Taylor schrikt wakker en drukt haar wekker uit, het is pas zes uur. In tegenstelling tot een normale schooldag springt ze gelijk haar bed uit. Dit is de dag waar ze jaren op heeft gewacht, haar favoriete band komt naar Nederland. Ze heeft maandenlang haar zakgeld opgespaard voor de tickets. Dat duurde erg lang want werk heeft ze niet en het is best moeilijk om al je zakgeld altijd maar te bewaren. Maar een concert van de Black Veil Brides is natuurlijk het beste argument om dit wel een paar maanden vol te kunnen houden. Taylor is al jarenlang fan van de band. Haar hele kamer hangt vol met posters, vooral posters met Andy, haar favoriete bandlid en ook haar idool. Ze wilde eigenlijk het logo van de Black Veil Brides op haar schouder laten tatoeëren, dit mocht alleen niet van haar moeder. Al die piercings is al wel genoeg had haar moeder gezegd. Nu was Taylor allang blij dat ze haar moeder zover had gekregen om piercings te mogen dus zeurde ze er verder maar niet over. Eigenlijk had ze ook best wel veel piercings, snakebites, eentje in haar wenkbrauw, ze had plugs in haar oren en meerdere oorbellen. Ze was elke ochtend ook superlang bezig met haar haar, dat moest perfect zitten en dat kost best veel tijd. Dat is ook deze ochtend het geval. Juist nu want vandaag gaat ze haar idool zien en dan moet ze er natuurlijk wel goed uitzien. Na een halfuur riep haar moeder haar, ze vroeg of ze al uit bed was. Wat had je nou gedacht dan zegt Taylor, natuurlijk ben ik al uit m'n bed! Taylor was inmiddels klaar met haar haar en kleedde zich snel aan, natuurlijk deed ze haar shirt aan van de Black Veil Brides en haar zelfgemaakte Black Veil Brides gympen. Ze rende snel naar beneden. Toen ze haar ontbijt op had stond haar moeder al klaar om te vertrekken. Ze moeten helemaal naar Amsterdam voor het optreden, dat is voor hun helemaal aan de andere kant van Nederland. Als alles goed gaat zijn ze dan aan het begin van de middag in Amsterdam en kunnen ze gezellig met z'n tweeën nog even winkelen in Amsterdam en s'avonds naar het concert.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.