Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Friends or more...|| Louis Tomlinson [Afgerond] » Dankwoord

Friends or more...|| Louis Tomlinson [Afgerond]

21 juni 2013 - 17:46

285

6

447



Dankwoord

Snik snik snik. Het verhaal is alweer afgelopen en daar ben ik heel verdrietig om. Ik vond het echt heel leuk om over Silvanita en Louis te schrijven, maar uiteindelijk liep de verhaallijn toch echt af. Vaak zeggen ze dat het net voelt als het weggeven van een kind, en dat is ook zo.
Ik heb er best lang aan gewerkt en ik zie dit verhaal inderdaad als een soort kindje. Maar nu is het opgegroeid en moet ik het laten gaan. Met pijn in mijn hart wel eens waar, maar het moet.
Ik heb vaak het idee gehad dat het verhaal zichzelf schreef. Bijvoorbeeld in het hoofdstuk dat Louis werd neergestoken. Dat was echt niet mijn bedoeling, maar Louis dacht er blijkbaar anders over.
Ik heb erop lopen schelden en gevraagd of hij het alsjeblieft goed wilde laten komen, toen was ik er namelijk nog niet klaar voor om hem te laten gaan. Nu wel. Ik ben tevreden over het resultaat en laat het gaan.
Ik wil iedereen bedanken die mee heeft gelezen. In het begin waren het er maar heel weinig, maar er kwamen steeds meer lezers en daar ben ik dankbaar voor. Het is een teken dat ik iets goed doe. Jullie reacties waren echt geweldig en gaven me vertrouwen in mijzelf en mijn schrijfstijl.
Dus, bedankt vanaf de grond van mijn hart. Bedankt bedankt bedankt.

Nu komt er wat reclame mensen
Dit verhaal is afgelopen, maar ik ga natuurlijk verder aan He loves me?||Harry Styles.
De volgende fanfic van mijn hand. Er zijn al een paar hoofdstukken, maar hij staat nu op pauze. Natuurlijk gaat dat veranderen en ik hoop dat het net zo’n goed verhaal word als deze.
Nogmaals bedankt en ik zie jullie bij He loves me?.
xoxo’tjes
Ivana


Reacties:

1 2

Aimeery
Aimeery zei op 23 juni 2013 - 18:53:
Haay! Echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo sorry dat ik in tijden niet meer heb gereageerd... ik heb het zo druk gehad met school enzow... *schaamt zich dood* maar ik heb alles weer bij gelezen, het is echt een geweldig verhaal geworden, wat ik met plezier heb gelezen.
Ga zo door met je schrijfsels xx


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 21 juni 2013 - 22:01:


Lotteimy
Lotteimy zei op 21 juni 2013 - 19:43:
Ik ga absoluut He loves me? lezen!!
Heb er zin in meid! Good luck xx


MichelleSky zei op 21 juni 2013 - 19:35:
Jammer, maar ik ga je volgende verhaal zekerrr lezen! Je schrijft heel goed en mooi! Xxxxxx


lilovelou
lilovelou zei op 21 juni 2013 - 18:54:
:' again awwww