Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Dark turns into light • Niall Horan » Stalking • 003

Dark turns into light • Niall Horan

21 juni 2013 - 18:29

715

8

435



Stalking • 003

Nadat we de borden hadden afgewassen en hadden opgeruimd besloten we uit te gaan. Het was vrijdag dus konden we morgen gewoon uitslapen. Olivia, Poppy en Ashley gingen naar huis om hun kleding te halen, we spraken over een kwartier bij Poppy thuis af.

Ik stond voor mijn kledingkast. Ik had geen idee wat ik aan moest trekken. Ik was hier zo slecht in. Een spijkerbroek en shirt zaten lekker, maar een jurkje stond veel beter. Ik trok een random jurkje uit de kast en trok hem aan. Daarna pakte ik mijn zwarte gympen en trok ze aan. Een zwarte clutch en het feest was compleet. Ik pakte wat makeup uit mijn la en stopte ze in een rugzak. Daarna liep ik door naar de badkamer waar ik wat elastiekjes en clipjes in de tas stopte. Ik ritste hem dicht en liep naar beneden. Ik trok mijn jas aan en liep naar buiten. Ik pakte mijn fiets en racete naar Poppy's huis.

"Zit nou stil!", commandeerde Olivia terwijl ze mijn hoofd recht duwde.
We zaten op Poppy's kamer, terwijl Olivia mijn make-up aan het doen was. Ik zat met mijn ogen dicht, bang voor het resultaat. Ondertussen was Ashley met mijn haar bezig.
"Open je ogen maar", zei Olivia.
Ik keek in de spiegel. Het was nog best goed gelukt. Mijn bruine haar was gekrult en viel losjes langs mijn schouders. Nu was iedereen klaar om te gaan. We stonden op en liepen naar buiten, op de fiets, opweg naar de club.

Eenmaal binnen renden we (nouja, Olivia, Poppy en Ashley, ik rende er maar achteraan) meteen naar de vriendengroep. De muziek stond keihard, je voelde de bas trillen in je lichaam. Er waren heel veel mensen en het was erg warm.
"Ik ga wel even wat te drinken halen!", schreeuwde ik.
Ik wurmde me tussen de mensen door naar de bar, waar ik op een kruk ging zitten, wachtend tot ik aan de beurt was.
"Zegt u het maar", zei een jongen met kortgeschoren haar.
"Eén cola", mompelde ik.
De jongen grinnikte. Hij denkt ook: cola in een club is als een salade bij de mcdonalds.
"Komt eraan."
Hij pakte een plastic beker en vulde hem met cola. Het leek wel een schoolfeest. Hij schoof de beker naar me toe. Ik pakte mijn portemonnee.
"Hoeveel krijg je van me?", vroeg ik.
Hij schudde zijn hoofd.
"Deze krijg je van mij", zei hij terwijl hij breex glimlachte.
"Nee joh", zei ik.
"Je krijgt hem gratis van me. Mag ik nu ook iets van jou?"
Ik keek hem achterdochtig aan. Ik begreep niet precies waar hij nu heen wilde.
"Verzin maar iets", mompelde ik.
"Je nummer?"
Dat was het minst erge wat hij kon vragen. Ik pakte een viltje en schreef er mijn nummer op.
"Ik ben Liam, trouwens", zei hij terwijl hij het viltje triomfantelijk in zijn zak propte.
"Jade", zei ik terwijl ik mijn cola aanpakte.
Liam trok zijn mond open om iets te zeggen, maar er kwam niks uit. Hij keek een beetje vreemd naar iets achter me. Aarzelend draaide ik me om. Achter me stond een lange jongen. Zijn spieren waren door zijn shirt zichtbaar. Hij glimlachte, waardoor zijn beugel te zien was. De blonde lokken stonden schuin in de lucht.
"Wat toevallig", zei hij terwijl hij met zijn duim over mijn kaak ging.
Ik keek hem met grote ogen aan. Ik draaide me om naar Liam, die nergens te bekennen was.
"Ga weg", mompelde ik terwijl ik van de barkruk afgleed.
"Wil je dansen?"
Zonder antwoord te geven liep ik om hen heen, zoekend naar de meiden. Hij pakte mijn pols en trok me tegen zich aan. Ik sloeg tegen zijn borst aan, maar hij hield me te stevig vast.
"Als ik je een cola geef, mag ik dan je nummer?"
Ik keek hem met open mond aan en duwde hem van me af. Ik wurmde me door de menigte heen en vond Olivia die wild stond te dansen met twee andere meisjes. Ik trok haar aan haar arm mee naar de hoek.
"Hij is hier!", piepte ik.
"Wie?"
"Die jongen!"
"Leuk! Heb je al met hem gedanst?"
Ik trok een grimas.
"Nee. Ik wil naar huis."
Olivia rolde met haar ogen.
"We zijn er net."
Ik keek haar ongelovig aan.
"Ik ga wel alleen naar huis."
Voordat ik besefte dat ik mezelf nu alleen maar meer in gevaar had gebracht was ik de club al uit.

~~~
zet in je reactie of je een melding wilt


Reacties:

1 2

elma
elma zei op 23 juni 2013 - 16:21:
Melding?
xx


IrisIsDeNaam
IrisIsDeNaam zei op 22 juni 2013 - 21:42:
Melding!


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 21 juni 2013 - 22:08:
omfg, nu gaat hij haar achterna, ontvoert haar, heeft een verborgen zus die erg lijkt op jade, die neemt haar leven over en dan sterft ze lonely in een bunker.

Ik draai door, anyways, snel verder!


IrelandGeek
IrelandGeek zei op 21 juni 2013 - 20:41:
Weetje ik dacht dat ik Niall stalkte maar niet dat Niall stalkte...
MELDINNGGGGGGGGGG


Malikaa
Malikaa zei op 21 juni 2013 - 19:41:
Niall als stalker huh....???
I don't know about that....
But I like this story
xXx