Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Irresistible~Harry Styles [END] » Deel 17: Nepdokter

Irresistible~Harry Styles [END]

22 juni 2013 - 17:20

376

5

322



Deel 17: Nepdokter

Hei guys! Ik ben terug, van een tijdje weggeweest. Ik heb laatst nog ff een SA gepost, want die had ik toch al bijna af :) Dit is btw een beetje een klein hoofdstukje, maar ik beloof echt dat er heel snel nog een chappie komt, maybe today! Ik zie wel ff. Nogmaals: zet aub een reactie neer als je een melding wilt. Enjoy? Bye ladies xx

Een uur is voorbij gekropen, maar het voelde als eeuwen die voorbij gingen... Zelfs Louis heeft een paar traantjes weggepinkt. Maar eindelijk komt een zuster onze kant op. Ze kijkt ons aan en we wachten tot ze iets zegt. 'Zijn jullie familie van Harry Styles?' vraagt ze. 'Ehm, ik ben een van zijn bandleden en dit is zijn vriendin.' zegt Louis, hij wijst naar mij. Vriendin? Is het al zeker? Eigenlijk hadden we ruzie, en daarna heb ik Harry niet meer gesproken omdat hij... nou ja.. je weet wel wat ik bedoel. Maar toch knik ik maar. De zuster glimlacht vriendelijk, maar iets aan die lach ziet er fake uit. 'We hebben gebeld met het vorige ziekenhuis waar meneer Styles heeft ingelegen. De dokter daar vertelde dat hij daar in coma heeft gelegen. En heel snel weer ontwaakte, een tijdje geleden. Klopt dat?' We knikken. 
Ze gaat verder. 'Oké. Toen vertelde hij dat dat niet echt gebeurd was. Die zogenaamde 'dokter' die jullie wijsmaakte dat meneer Styles in coma lag, loog. Het was een nepdokter.' Louis en ik schrikken en we kijken elkaar aan. 'Dus... hij is nooit in coma geweest?' vraag ik. De zuster twijfelt en denkt na over een antwoord. 'Ehm. Juist. Maar, die 'nepdokter' had, toen meneer Styles in dat ziekenhuis lag, iets in zijn drankje gedaan. We weten niet precies wat, maar het is misschien iets wat giftig i...' Louis laat haar niet uitpraten. 'WAT?! Harry vergiftigt? Dat kan niet! Eerst die f*cking nierkanker, nu vergiftigt? Waarom in hemelsnaam moet dat allemaal Harry overkomen?!' Hij schreeuwt het uit. 'Rustig, meneer alstublieft. We weten nog helemaal niet zeker of het giftig was!' Ze probeert hem te kalmeren. 'Hoe gaat het nu met hem?' vraag ik. 'Hij is nog steeds niet bijgekomen, maar we verwachten dat er snel een reactie komt. Ze zijn nog aan het onderzoeken wat er in het drankje zat, en iemand van de politie is naar het andere ziekenhuis, om de 'nepdokter' te ondervragen.' antwoord ze. 'Mogen we naar hem toe? Alstublieft, we hebben al een uur gewacht...' vraagt Louis, terwijl hij probeerd rustig te blijven. 'Vooruit, maar rustig, want de dokters zijn nog aan het werk.' zegt de zuster. Ik knik en we lopen achter haar aan door de gangen. 


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 23 juni 2013 - 12:45:
WAT?!?!?!
Dat meen je niet!!!
Ik ga snel verder lezen
xXx


laurastyles
laurastyles zei op 22 juni 2013 - 23:20:
verder!!


juutjee19
juutjee19 zei op 22 juni 2013 - 22:14:
waah nepdokter??
die zag ik niet aaankomen =))
snel verder!!
XX


loveyouxx
loveyouxx zei op 22 juni 2013 - 19:42:
omg... Snel verder!!
Xxx


Tallietje
Tallietje zei op 22 juni 2013 - 18:46:
wauwwauw...onverwacht :3
snel verder <3

greetzz