Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me, stupid || ft. Harry Styles » 34.

Kiss me, stupid || ft. Harry Styles

22 juni 2013 - 20:34

452

5

205



34.

POV Harry Styles

Ik kreun van de pijn die ik daar beneden voel. Een trap in de ballen van een jongen doet dus zoveel pijn als alle botten breken in je lichaam. Ik zie hoe Nathan Nadine bij haar keel vasthoud. Ik wil opstaan en hem neerhalen, maar ik kan het niet. Het doet te veel pijn. 'Verdomme,' mompel ik. In de hoop dat iemand ons komt helpen lig ik daar. En ja hoor, na een gegeven moment komen Liam en Zayn naar beneden om ons te helpen. Zayn komt op mij af, en helpt me omhoog. Liam kijkt me eerst aan op een manier dat zegt: Hoe kon je zo dom zijn om je ballen niet te beschermen? Dan rent hij op Nathan af, en omklemt zijn keel met zijn ene arm. Zijn andere hand glijd naar Nathans hand dat om de keel van Nadine ligt. 'Laat haar los,' sist hij kwaad.Nathan reageert er niet op.
'Gaat het?' vraagt Zayn me grinnikend. Ik rol met mijn ogen en knik dan. 'Ja,' kreun ik. Dan krabbel ik omhoog en zet ik een stap in de richting van Nathan. Kwaad ruk ik zijn hand los. Hij kijkt me woest aan en wilt mij aanvallen. Ik pak hem snel bij zijn shirt vast, en houd hem tegen de muur. Ik geef hem een paar kaakslagen, en een stomp met alle kracht die ik heb in zijn buik. Het zorgt ervoor dat hij lichtelijk bewusteloos is. 'Pak mijn pistool en Zayn help jij Nadine even?' vraag ik dan. Zayn knikt en rent meteen op Nadine af.
'Waar is je pistool?' vraagt Liam me. 'Ergens op de grond,' zeg ik geërgerd. Ik hoor hoe Liam hem van de grond pakt en hem door de lucht heen naar mij gooit. Ik pluk het uit de lucht, en houd hem tegen Nathans slaap aan. 'Wat ga je nu doen?' vraag ik met een nep-glimlachje. Ik grinnik eventjes. Net als ik de trekker wil overhalen, hoor ik de stem van Nadine door de ruimte gallen. 'Ik wil de trekker overhalen,' zegt ze. Haar voetstappen richting mij is het enige geluid dat er in de gang te horen is. 'Geef hier,' zegt ze en pakt mijn wapen uit mijn hand. Ik kijk haar eens onzeker aan. 'Weet je het wel zeker?' vraag ik haar. Ze knikt. 'Ik kan dit heus wel,' zegt ze moedig. 'Net als ik al die jaren vol leed heb aangekund, kan ik dit ook wel aan,' zegt ze dan zachtjes. Ik knik en geef Nathan aan haar over. 'Schiet wel op. Straks komt hij waarschijnlijk bij bewustzijn,' Ze knikt. Ze zucht eens diep, houd haar wapen tegen zijn slaap aan. Dan, als ze de trekker wilt overhalen...


Reacties:


lilovelou
lilovelou zei op 23 juni 2013 - 13:24:
You fucking bitch!! I hate cliffhangers!! Bitch... Ga snel door, of anders.... ;p
Xxx


Malikaa
Malikaa zei op 23 juni 2013 - 12:53:
You warned me, maar nog steeds...
WAAROM EEN FREAKING CLIFFHANGER?!?!?!?!?!?!
Snel verder, anders kom ik je opzoeken (jaja, ik woon ook in Den-Haag ^^ )
xXx


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 23 juni 2013 - 12:00:
Net als ik de trekker wil overhalen moet ik niezen. Ik lach even en schiet hem dan helemaal kapot!


tamarastyles
tamarastyles zei op 23 juni 2013 - 8:39:
Je hebt me gewaarschuwd voor de cliffhanger maar toch kwam hij volkomen onverwachts. Als je een cliffhanger maakt MOET je ook heel snel weer verder gaan anders ga ik je stalken! Echt waar dan word jij de eerste persoon die ik ga stalken. Ik heb wel een paar leuke ideetjes. *kwaadaardige lach*
Dus ga maar verder!!
X tamara


Lotteimy
Lotteimy zei op 22 juni 2013 - 22:15:
DKABFIANRDKAMRA WAAROM HEB JE NIET GEZEGD DAT HET ZO SPANNEND ÉN KOMISCH IS. idk. Maybe KEEP GOING!!
Ik zal je niet stalken. Net niet. idk. idk. idk. idk. Iniedergeval snel verder x