Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » What happend in Londen...(AF) » >1<

What happend in Londen...(AF)

23 juni 2013 - 1:18

842

4

344



>1<

Enjoy!

POV Julia
Ik loop door het park. De vogeltjes fluiten en de zon schijnt. Het is nu twee jaar geleden dat ik samen met mijn beste vriendin Sara en vriendin Hailey hierheen verhuisd ben en ik mijn vader voor het laatst gezien heb. Mijn moeder en mijn zusjes heb ik in elke vakantie gezien en we hadden plezier. Ik kijk naar de honden die hier loslopen en voel het gemis. Ik wilde dat ik Luna weer kon zien, maar die woont bij mijn vader en ik ben niet van plan om terug te gaan.
,,Boe!'' Ik kijk om en zie Sara achter me staan.
,,Hoi Saar! Ik dacht net aan je.''
,,Wat dan?''
,,Ik zat te denken dat het alweer twee jaar geleden is dat ik papa voor het laatst gezien heb.''
,,Zullen we het zo laten? Dat was een rotperiode voor jou, ik dacht dat je dat had afgesloten.''
,,Dat kan ik toch niet zomaar!''
,,Waarom niet?''
,,Het is mijn vader. Ik hou van hem, wat hij ook gedaan heeft!''
,,Hij houdt niet van jou. Hij heeft je bijna vermoord, dat laat ik echt niet nog een keer gebeuren!''
,,Geen zorgen. Dat gebeurd niet, want ik ben hier en hij is in Amsterdam.''
,,Denk maar aan Hailey.'' Sara knipoogt naar me. ,,Je hebt vandaag precies twee jaar verkering met haar.'' Dat is waar ook! Hailey heeft mij precies twee jaar geleden gezoend in de tuin van Harry, waar we nu elke dag nog komen.
,,Je hebt helemaal gelijk, Saar. Heb je hier met Harry afgesproken?''
,,Nee, de jongens willen ons wat zeggen.''
,,O? En wanneer zouden ze komen?'' Ik zie Sara om zich heen kijken.
,,Daar komen ze al, met Hailey.'' Sara wijst naar de overkant. Ik kijk en zie ze ook. Zayn loopt zoals gewoonlijk voorop samen met Harry en de rest slentert achter ze aan.
,,Ladies! Goodmorning.'' Zegt Zayn en omhelst ons.
,,Goodmorning Zayn.'' Zeggen we vrolijk. Ik geef Hailey een zoen en hou haar hand vast.
,,Julia was thinking about two years ago.'' Zegt Sara tegen de jongens.
,,Why?'' Ze kijken me aan.
,,I was thinking about my father.''
,,That ashole! He is not worth thinking off!'' Geschrokken kijk ik Liam aan.
,,He is still my father!'' Roep ik wat bozer.
,,So what?! The way he treated you was quite idiot! I'm glad you left him behind!''
,,I still love him.''
,,How could you? He almost murdered you in your own house!''
,,I have no idea. Maybe he is not like that anymore, maybe I want to go visiting him.''
,,Your crazy and stupid!'' Roepen Louis, Niall en Liam tegelijk.
,,Allright, go if you want to! Leave and let yourself beat again! But don't come back to me for help!'' Louis is boos en ik gekwetst.
,,Fine!'' Roep ik. Ik pak mijn tas van de grond en loop naar mijn fiets. Ik haal hem van het slot, kijk nog een keer achterom, maar niemand houdt me tegen. Ik ben erg boos op Liam, Niall en Louis. Ik snap hun reactie wel, maar moeten ze mij daarvoor verbannen uit hun leven? Dat vind ik echt beetje te ver gaan! Ik geef een trap met mijn trapper en fiets weg.

Als ik aankom bij ons appartement voelt het anders. Ik ben hier al zo vaak geweest en het is nu echt mijn thuis. Ik moet er niet aan denken om weer in Amsterdam te wonen, hoe leuk ik Amsterdam ook vind. Ik denk terug aan wat er gebeurd is in het park. Warom begrijpen ze me niet? Louis, Niall en Liam hebben al een streep onder onze vriendschap gezet...ik kan het nog niet beseffen en loop naar binnen. Ik ga rechtstreeks door naar mijn kamer en pak mijn koffer. Ik wil niet weg, maar Hailey, Sara, Zayn en Harry denken er hetzelfde over als Louis, Niall en Liam. En als dat niet zo is, waarom zeiden ze dan niks? Waarom lieten ze mij weglopen? Dan hoor ikde deur dichtslaan en kijk om.
,,Hoi lieverd.'' Zeg ik en kijk Hailey aan.
,,Juul, ga nou niet naar je vader. Ik vertrouw het ook niet, straks doet hij je nog wat. Ik snap dat je van hem houdt en dat je hem graag wilt zien. Maar ik denk niet dat nu zo'n goed moment is. De jongens, Sara en ik zijn het nog niet vergeten en willen niet dat jij nu contact met je vader hebt.''
,,Ik wil niet naar mijn vader, ik wil alleen dat jullie het begrijpen.''
,,Schatje, dat doe ik. Ik sta achter je en weet je waarom?'' Ik kijk haar aan. ,,Ik hou van je, ik sta achter je wat je ook doet. Als jij naar je vader wilt, ben ik het daar niet mee eens, maar ik ga wel met je mee. Als je hier wilt blijven, dan blijf ik ook hier. Waar jij bent daar wil ik zijn, jij bent het allerbelangrijkste voor mij!'' Ik krijg er tranen van in mijn ogen. Wat mooi gezegd!!
,,Julia, are you leaving?'' Zayn en Harry kijken naar mijn koffer en daarna naar mij. Ik twijfel. Ga ik naar Amsterdam en naar mijn vader of blijf ik hier samen met Hailey en Sara?


Reacties:


elma
elma zei op 23 juni 2013 - 12:50:
melding!
spannend..


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 23 juni 2013 - 10:37:
melding!!!
I ASK HER TO STAAAAAYYYYY!


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 23 juni 2013 - 10:06:
Me4dldinhhggg


laurastyles
laurastyles zei op 23 juni 2013 - 9:42:
melding!!!!