Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Irresistible~Harry Styles [END] » Deel 18: Tears

Irresistible~Harry Styles [END]

23 juni 2013 - 8:37

387

5

284



Deel 18: Tears

Hello people! F*ck yeah, me has a new phone! Talking wrong english okay ?? U like ?? I don't. Okee genoeg onzin, geniet van een nieuw --kort-- chappie!

De zuster klopt op de deur van kamer 212 en we wachten. Na een tijdje gaat de deur open en staat een -echte- dokter voor onze neus. 'Mogen we binnenkomen, of zijn jullie druk bezig?' fluistert de zuster. De dokter denkt na. 'Kom maar mee, hij ligt in dat bed.' Hij wijst naar het derde bed in de kamer. Ik bedenk me geen moment en ren naar het bed toe. Ik zak op mijn hurken naast het bed neer. Het lijkt alsof Harry slaapt, hij ligt er ook enorm schattig bij. 'Slaapt hij?' vraag ik hoopvol aan de dokter. Hij kijkt me aan. 'We weten het niet precies, meisje. We hopen het, voor hetzelfde geld kan hij elk moment wakker worden. Maar we gaan ons best doen om uit te vissen hoe het zit.' Ik knik en kijk weer naar Harry. Ik veeg wat krulletjes uit zijn gezicht, die voor z'n ogen zitten. Héél even leek het alsof hij glimlachte, maar ik weet bijna zeker dat ik het me verbeelde... Opeens merk ik dat iemand naast me komt zitten. Ik kijk naast me, Louis kijkt me aan. Ik zie dat de tranen over z'n wangen lopen, het lijkt bijna alsof hij weer kind is, zo'n negenjarige die moet huilen omdat hij z'n knie heeft gestoten. Maar nee, dit is erger. Harry ligt in het ziekenhuis. Nee, Harry ligt WEER in het ziekenhuis... Lou probeert te glimlachen, maar ook deze ziet er fake uit. Als een boer met kiespijn. 'Samen huilen lucht op.' zeg hij, een beetje lachend. Wacht, samen? Huil ik ook? Ik voel aan mijn wang. Nat. Ik merk opeens ook dat ik vochtige ogen heb. Jep, ik huil ook. Niet zo vreemd eigenlijk. Ik laat m'n hoofd in Louis' schouder rusten. Hij wrijft over mn rug en strijkt over mijn haar. 'Zullen we jullie even alleen laten?' vraagt de zuster. We knikken, en de zuster en de dokters vertrekken. Net op het moment dat de deur dichtslaat, gebeurd er iets wonderbaarlijks. Harry's ogen vliegen open. Hij knippert tegen het felle licht en zijn ogen blijven spleetjes. 'Harry! Je bent wakker!' Roep ik, net niet te hard. Harry kijkt ons verbaasd aan. 'Ha... har...' Het lijkt alsof hij er moeite mee heeft om te praten. 'Harry... b-ben ik dat? En wie zijn jullie eigenlijk?' stamelt hij...


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 23 juni 2013 - 12:47:
Nooooo!!!
Hij mag niet alles vergeten!!!
Mooie cover btw
Snel verder
xXx


loveyouxx
loveyouxx zei op 23 juni 2013 - 11:05:
awhh
arme loubear
arme hazz
hij mag niet alles vergeten!
Melding plz


menepen
menepen zei op 23 juni 2013 - 10:25:
Nooio omg harry


laurastyles
laurastyles zei op 23 juni 2013 - 9:48:
omg speechles!!!
cool


Tallietje
Tallietje zei op 23 juni 2013 - 9:22:
ahhwww...hij mag niet alles vergeten, nou eigenlijk moet jij dat beslissen :p
snel weer verder meis, en natuurlijk; MELDING

greetzz