Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 1

Family and friends, our lifes with one direction

24 juni 2013 - 11:29

217

6

349



Hoofdstuk 1

Dit gaat over lisanne ze is 19 jaar en is het zusje van Niall Horan M'n beste vriendin heet Chelsea en heeft een crush op m'n broer, wat gaat er allemaal gebeuren? Het is iig erg leuk!

Ik word wakker van een hard geluid. Ik kijk op, en zie dat Loki (de hond van Liam) mijn cadeautje voor de jongens heeft omgegooid. Nee! Mijn schilderij! Schreeuw ik. Gelukkig is er niks mis mee. Pfffff... Loki toch! Hij mist Liam denk ik. Ik loop naar de keuken en pak een glaasje water. Het is pas 02:41. De boys komen al over een paar uur! Dan zie ik Niall, Liam, Harry, Zayn en Louis eindelijk weer! Ik heb ze zo erg gemist! Vooral Niall, mijn grote broer, m'n beste vrienden Harry, Zayn en Liam en natuurlijk mijn crush Louis! Ooohhh grutjes, die Louis, alles aan hem is zo perfect; zijn haar, dat altijd goed zit, zijn lach, zijn stem en zijn supermooie ogen. Daar verdrink je gewoon in.... We zijn al heel lang beste vrienden, maar ik voel wat voor hem, in al die jaren, en het wordt steeds meer. Hij is zo leuk en is zo lief tegen mij! Opeens krijg ik het gevoel dat ik heel nodig moet plassen, dus begin te rennen. BOINK! Daar lig ik dan, op de grond. lOKI! Jij kleine.... Maar ik kan er wel om lachen.
05:23
Yeeeeeyyy ze komen bijna!! Ik krijg een w'appje van Louis: we zitten zin de auto, tot straks x. Mijn hart gaat helemaal tekeer!!


Reacties:

1 2

1Dlover
1Dlover zei op 28 juni 2013 - 21:15:
aaww
wat schattig
hou nu al van je verhaal!!


Team1D
Team1D zei op 24 juni 2013 - 15:26:
Haha ahw


Tallietje
Tallietje zei op 23 juni 2013 - 17:46:
geef mij maar een melding

greetzz


laurastyles
laurastyles zei op 23 juni 2013 - 14:50:
melding!


Anne
Anne zei op 23 juni 2013 - 14:47:
Melding!!