Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Badgirlz.[pauze] » 012

The Badgirlz.[pauze]

23 juni 2013 - 13:47

838

4

254



012

Sorry dat deze keer het lang duurde. Was op kamp en andere dingen enzo. I hope you like it! Enjoy!

Ik pakte mijn kleding. Alleen al veel kleding paste mij niet meer. Ik had er nu een te dikke buik van gekregen. Jammer genoeg pasten de mooiste kleren nu niet. Maar ik hoopte als ik mijn kindje had dat ik toen wel weer in mijn kleding zal gaan passen. Ik had ook nog in deze paar weekjes al een lijstje gemaakt met spullen die ik graag wou hebben voor het baby’tje. Ik wist alleen nog niet al het een meisje of een jongetje was. Maar dat maakt mij niet uit. Ik wou een kamer die bruin was met wit. En als ik dan weet als het een jongetje of een meisje was. Dan deed ik er wel een paar spulletjes blauw of roze er in. ‘’Ben je al bijna klaar??’’ riep mijn moeder onder aan de trap. Ja bijna! Riep ik. Ik kleedde me snel om en deed wat make-up op. En liep voorzichtig naar benden. Mama mag Zayn ook misschien mee naar de winkel? ‘’Ja natuurlijk.’’ Zei mijn moeder. Ik pakte mijn mobiel en belde Zayn.


Hello zei ik.
Hello Romy.
I have a question do you like to come with me shopping for the baby room vroeg ik.
Yes zei Zayn vrolijk.
I am coming know zei ik.
Oke that’s good zei Zayn.
See you laterrr zei ik.
Byee love you!. Zei Zayn.


Ik hing op. En pakte mijn jas, en liep met mijn moeder naar buiten. Naar de auto. Ik had gelukkig mijn lijstje in mijn tas gedaan. Toen reden we naar het hotel waar Zayn en de rest van hun overnachte. Zayn stond net buiten. En hij kwam naar mij toe gelopen. En stapte in. ‘’Hello’’ Zei Zayn. Hello Zayn. Ik gaf Zayn een kusje. Gelukkig keek mijn moeder niet om.

Toen we aan gekomen waren bij de winkel. Stapte ik uit. En liep samen met mijn moeder en mijn vriendje Zayn naar de baby winkel. ‘’Hallo’’ zei een vrouw. ‘’Hallo’’ zei mijn moeder. ‘’Kan ik u ergens mee helpen?’’ zei de vrouw. Ja, voor mij zei ik tegen de vrouw. Ik wil graag spulletjes voor mijn baby kamer. ‘’Bent u de gelukkige?’’ zei de vrouw. Ja, klopt zei ik glimlachend. ‘’Mag ik vragen hoe oud u bent?’’ zei de vrouw. Ja, hoor ik ben 16. En dit is mijn vriendje Zayn. Van One Direction. ‘’Hello’’ zei de vrouw tegen Zayn.

We liepen in de winkel op zoek naar allemaal spullen het leek net een Ikea. Want hier kon je het ook op een lijstje zetten. Wij deden dat ook want dan konden ze het thuis laten bezorgen bij ons. Ik had al een paar spulletjes gezien en opgeschreven. Zoals een baby bedje. En een slaap zakje. En mooi behang. En nog wel een paar spulletjes. Het zag er ook allemaal zo schattig uit. Na een paar minuten lopen was ik al heel moe. Ik moest er even bij gaan zitten. Ik voelde ook iets in mijn buik bewegen. Na een paar min ging ik weer verder lopen. Zayn had ook al heel veel leuke spulletjes uitgezocht. En mijn moeder had ook wel een paar dingen gevonden. Alleen dat was echt mijn smaak niet. Het zag er zo oud uit.

Na een poosje hadden we alle spullen van mijn lijstje al gevonden. En waren klaar. We gingen het nu alleen nog niet halen. We gingen weer naar de auto. En gingen naar mijn huis. Zayn ging ook mee.


Aan gekomen bij mijn huis. Gingen we op het internet surfen. Zayn en ik wouden omdat we dan een kindje hadden gaan samen wonen. We wilden graag in Engeland wonen. En zochten ook daar een huisje. Toen Zayn op tour was had hij onderweg al een leuk huisje gezien. En had onder tussen ook al een keertje gekeken. Het was net een Vila. We hadden namelijk ook geld genoeg. Om een luxe huis te kopen. Ik had nu op het internet al het huis gezien. Zayn maakte een afspraak om te gaan kijken. En dan kon ik mee gaan om te kijken. Mijn moeder en vader vonden het al een leuk huisje. En vonden het wel jammer dat ik daar ging wonen. Maar ze wisten dat ik dat al graag daar wou gaan wonen. Ik vond het namelijk een leuk land. En was er al best vaak daar op vakantie geweest. En in die buurt van die huis. Wonden al mensen die ik kende van een van mijn vakanties. En daar had ik nog wel contact mee. Zayn zat ondertussen te kletsen met de bewoners van het huis. Het leek er wel op dat we een keer konden gaan kijken. Zayn hing op. Can we come to see that house???! Riep ik vragen. Yes we can! Zei Zayn. Mijn dag kon niet meer stuk. When are we going to see? Vroeg ik aan Zayn. ‘’Next week’’ Zei Zayn. Ik liep naar mijn moeder. Mama? Zei ik. ‘’Ja wat is er??’’ Zei mijn moeder. Ik en Zayn gaan volgende week kijken naar een huis voor mij en Zayn in Engeland. ‘’Wat leuk!’’ Zei mijn moeder. Ik was helmaal blij.


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 23 juni 2013 - 14:57:
Leuk!!!
Snel verder
xXx


Anne
Anne zei op 23 juni 2013 - 13:56:
Ga maar gauw verder!! Leuk hoofdstuk!!


Janitaa
Janitaa zei op 23 juni 2013 - 13:54:
IEEEEEEEEE!
Snel veder duurde té lang(:
xxxSISxxx


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 23 juni 2013 - 13:52:
Leuwwk!! Gauw verder! X