Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Holiday on a Dessert Eiland. » 003

Holiday on a Dessert Eiland.

28 juni 2013 - 15:56

490

4

193



003

Daar is i dan! Gemaakt door Janita.

POV Hailey

Ja! Eindelijk zitten we in het vliegtuig! Roxi heeft oordopjes in en kijkt naar buiten, ik kijk voor me uit. Ik kan niet wachten wanneer we er zijn, deze vliegtuig land speciaal voor ons op een onbewoond eiland. Ik kijk om me heen, ik denk dat we 2 de enige zijn die er naar toe gaan. Er zitten oude mensen in deze vliegtuig het lijkt me niet dat die daar ook heen gaan, een zuchtje van opluchting verlaat me mond ik schrik van iemand die op me schouder tikt. Verschrikt draai ik om en kijkt recht in de ogen van Roxi, ze glimlacht lachend. ‘’ Ga maar slapen, het duurt nog wel even voor we er zijn. ‘’ zegt Roxi en draait zich weer om en gaat in een lig houding liggen, ik knik eventjes en gehoorzaam haar en sluit langzaam me ogen.


*TIJDSPRONG VAN 5 UREN*


Ik word wakker door iemand die aan me arm trekt, geïrriteerd kijk ik op om te kijken wie dat doet. De stewardess kijkt me doordringend aan, ik schud met me hoofd en kijk naast me. Roxi ligt nog te slapen shit zij is het beste in Engels, ik schraap me keel en probeer zo goed mogelijk Engels te praten. ‘’ Hello, what’s the matter? ‘’ vraag ik en kijk hoopvol naar de stewardess, ze kijkt naar de deur en zegt. ‘’ We go to land. ‘’ antwoord de stewardess, ik knik en schud Roxi snel wakker. Verschrikt kijkt ze op. ‘’ We zijn er. ‘’ zeg ik snel en doe me oordopjes in me tas, Roxi doet het zelfde maar ze slaapt nog half. Dan hoor ik inderdaad door de speaker dat we gaan landen, snel doe ik mijn riem om en knijp me ogen stijf dicht. Dit is het engste van de hele reis, Roxi pakt me hand. ‘’ Is niet eng, knijp maar als je het eng vind worden. ‘’ fluistert ze me toe, ik knik dankbaar met me ogen dicht. Net voor dat ik iets wil zeggen voel ik dat de vliegtuig gaat landen, ik kan me net inhouden om niet te gaan gillen. Snel knijp ik hard in de hand van Roxi, ze begint te lachen. Ik hou me adem in ik voel dat ik paniek raak, maar het lukt me een beetje om mezelf in controle te houden. Ik schrik nog harder als ik een harde klap hoor en voel, me ogen durf ik niet open te doen. ‘’ We zijn er. ‘’ zegt Roxi blij, ik knik lachend en doe me ogen langzaam open. De stewardess komt al onze kant op gelopen, pfiew dit hebben we ook overleeft. ‘’ You can go. ‘’ zegt de stewardess vriendelijk, we knikken alle twee en staan op. Mensen in het vliegtuig kijken ons raar aan, ik haal me schouders op en loop samen met Roxi naar de uitgang. ‘’ Eindelijk. ‘’ zeg ik tevreden, ik hoor Roxi naast me lachen. Samen lopen we samen de steile trap af, op weg naar een ( hopelijk ) een leuke vakantie.


Reacties:


laurastyles
laurastyles zei op 23 juni 2013 - 16:57:
mooi
snel verder!


Anne
Anne zei op 23 juni 2013 - 15:26:
Gauw verder!!


Malikaa
Malikaa zei op 23 juni 2013 - 15:01:
Echt leuk geschreven!!
Snel verder
xXx


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 23 juni 2013 - 13:58:
Gauw verder!! Goed geschreven!! Xx Amy