Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me, stupid || ft. Harry Styles » 35.

Kiss me, stupid || ft. Harry Styles

23 juni 2013 - 17:17

509

6

299



35.

Ik haal eens diep adem, en houd mijn wapen tegen zijn slaap aan. Nog net voordat ik de trekker wil overhalen, opent hij zijn ogen. Een lichte grijns verschijnt op mijn gezicht als ik hem in zijn verwarde ogen kijk. 'Waar ben ik?' mompelt hij. Als hij ons ziet, worden zijn ogen groot. Hij lijkt zich te herinneren waar we zijn en wat er gebeurd was. Ook lijkt hij te beseffen dat ik mijn trekker wil overhalen. 'Niet doen,' mompelt hij smekend. Een lichte twijfel trekt bij me op. 'Wat moet ik doen?' vraag ik Harry. 'Als ik jou was zou ik hem door zijn kop schieten. Je weet maar nooit wat hij kan doen nadat je eindelijk vrij bent,' zegt hij. Ik knik en hou mijn wapen in aanslag. Opnieuw wil ik de trekker halen, maar laat het wapen dan zakken. 'Ik kan het niet,' zeg ik. 'Waarom niet? Hij heeft jou verdomme elke avond laten vrijen met oudere mannen. Hij heeft jou mishandeld. Hij heeft jou hierheen gebracht!' schreeuwt Harry. Ik schrik van zijn woede. Zo heb ik hem sinds ik hem heb ontmoet nooit gezien. 'Ik kan het gewoon niet,' zeg ik zachtjes. 'Ja hij heeft iets verschrikkelijks gedaan, maar ik ga hem niet vermoorden,' zeg ik tegen Harry. Dan richt ik me op Nathan. 'Je bent het niet eens waard weet je dat? Als zou ik je met mijn eigen handen vermoorden, je bent het gewoon niet waard,' zeg ik kwaad. 'Je bent echt laag weet je dat? Zo verdomd laag om meisjes en vrouwen zo te gebruiken.'
'Laten we gaan,' mompel ik tegen de rest. Ik loop richting de ladder en klim er snel op. Behendig trek ik me op om daarna in de buis terecht te komen. Ik kruip door de buis heen. Het lijkt wel eeuwen te duren. Maar uiteindelijk zie ik een lichtpuntje dat steeds groter word als dichter bij kom. Als het lichtpuntje op zijn aller groots is en ik de wind door mijn haar voel suizen, begin ik sneller te kruipen. Uiteindelijk sta ik op vaste grond. De maan hangt helder boven ons. Dat was dus het licht dat scheen. Een gelukkig gevoel stroomt door mijn lichaam. Ik ben buiten. Ik ben eindelijk waar ik wil zijn. Een enorme glimlach staat op mijn gezicht. Als ik twee armen om mijn middel voel en lippen in mijn nek, lijkt het hier wel een paradijs te zijn. 'We zijn buiten,' fluister ik emotioneel. Een traan van geluk stroomt over mijn wang heen. 'Jep,' zegt Harry zachtjes. Ik gaap en draai me om naar Harry. Ik druk een zachte kus op zijn lippen. 'Heb je slaap?' vraagt Harry me zachtjes. Ik knik lichtelijk en sluit mijn ogen waarna ik op hem leun. Hij grinnikt en tilt me op. 'Ga maar slapen, ik draag je de auto in,' zegt hij. Ik hoorde hoe een auto gestart werd. Ik knik en verstop mijn gezicht in zijn shirt. Ik sluit mijn ogen, en langzaam val ik in een diepe slaap.

~~~
OMG ZE IS VRIJ


Reacties:

1 2

1Diloveniall
1Diloveniall zei op 23 juni 2013 - 20:54:
Waarom chanteert ze Nathan niet?!
En laat ze hem alle hoeren - ik weet even geen andere naam - vrijlaten?

Dat is toch beter dan hun daar laten zitten? Nu komt hij er wel makkelijk van af.

But Freedomm Freedomm FREEDOMMM


lilovelou
lilovelou zei op 23 juni 2013 - 20:14:
FREEEEEEEEEDOMMMMMM!!!!


Lotteimy
Lotteimy zei op 23 juni 2013 - 19:03:
YEAH SHE'S FREEEE!
FREEEEEEDOOOOM!
En geen cliffhanger omg X


tamarastyles
tamarastyles zei op 23 juni 2013 - 17:41:
Eindelijk! ze is vrij.
Hoelang gaat dit verhaal nog door?
Lang hoop ik!
Yes geen cliffhanger
X Tamara


Malikaa
Malikaa zei op 23 juni 2013 - 17:41:
SHE IS FREEE!!!!!!!!!!!
snel verder
xXx