Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay all your love on me || FINISHED » Irresistible

Lay all your love on me || FINISHED

23 juni 2013 - 22:31

498

5

349



Irresistible

thanks again for reading! hoofdstuk 3 alweer haha! Remember, suggesties/tips/opmerkingen/ideetjes zijn altijd welkom! Laat in een reactie achter of je een melding wilt : ) Oh and btw, zijn de hoofdstukjes niet iets aan de korte kant? Vanaf chapter 4 ga ik met POV's werken! X M.S.

Het was inmiddels 20:00, en het concert zou beginnen om 20:15. We hadden redelijk goede plaatsen, dus hadden we perfect zicht op het podium. En dan eindelijk, gingen de lichten uit en sprong er in led lichten ‘’ONE DIRECTION’’ aan op het podium. Ik gil heel hard mee, en zie mijn idolen het podium oprennen. ‘’Hellooooooo London!’’ roept Niall. ‘’How are you doing?’’ schreeuwt Liam. Het gegil is oorverdovend! Ik geloof dat het onze Lucky night is, want Zayn en Harry staan aan onze kant! Ik pak snel mn iPhone en maak foto’s. OMG deze gaan zó boven mn bed hangen! Ik ga even snel staan op het randje van het hek, zodat ik beter zicht heb op Harry en een nog betere foto kan maken. Harry ziet mij opstaan, en geeft me een knipoog. Heb ik dat nou goed gezien? Of heb ik het me verbeeld? Ik kijk verbaasd Demi aan, die al een tijdje staat te schreeuwen. ‘’OMG SKY?! Heb je het niet gezien? Dé Harry Styles gaf jou een knipoog!’’ dan heb ik het me dus toch goed gezien.. ik besluit om mezelf er niet mee bezig te houden, en te genieten van de show. Na liedjes als Kiss you en what makes you beautiful, komt nu het volgende liedje. ‘’Voor dit volgende liedje heb ik een prachtig meisje nodig die op het podium tussen ons in mag zitten.’’ Zegt Louis in de microfoon. Harry staat nog steeds aan mijn kant, en kijkt me aan. Dan loopt hij naar de beveiliger die bij het hek staat en fluistert hem wat in. Dan komt de beveiliger mijn kant op. ‘’Miss, wilt u met mij meekomen?’’ Ik kijk Demi aan. Hebben ze echt mij uitgekozen voor dit nummer? Ik wordt over het hek getild en schreeuw nog naar Demi dat ik zo terug ben. Althans, dat hoop ik want we hebben samen de meet and Greet! Even later loop ik langzaam het podium op, richting mijn 5 helden. Ik zie Harry kijken, ik bloos en kijk naar de grond. Er wordt een kruk gebracht waar ik op moet zitten. Er wordt een seintje gegeven, en de eerste tonen van Little Things klinken door de zaal. ‘’Your hand fits in mine like it’s made just for me’’ zingt Zayn en de hele zaal begint te schreeuwen. Ik zit verbaasd de zaal in te kijken, en hoor vervolgens Zayn en Liam zingen. Op dezelfde manier zingt Louis zijn stukje, en dan is het de beurt aan Harry. Hij gaat voor me staan, en begint te zingen. My god, die groene ogen.. Als in een roes gaat het liedje voorbij, en voordat ik het weet sta ik weer naast Demi. ‘’OMYGODDDDD SKY IK BEN ZO JALOEEEERS’’ schreeuwt ze als een malle. Ze laat me de foto´s zien die ze gemaakt heeft toen ik op het podium zat, en ze zijn allemaal perfect gelukt! Ik ben in de 7e hemel, en dan moeten we zometeen nog naar de meet and Greet..


Reacties:


menepen
menepen zei op 24 juni 2013 - 21:51:
Aaaaaaaah gvd geef me een melding ik wil verder


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 24 juni 2013 - 21:27:
Melding!


loveyouxx
loveyouxx zei op 24 juni 2013 - 17:19:
mag ik melding???
Tnxx
xxx


Malikaa
Malikaa zei op 24 juni 2013 - 16:05:
OMG!! Again, the lucky bastard =P
Snel verder
xXx


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 23 juni 2013 - 23:06:
Melding!!!