Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Irresistible~Harry Styles [END] » Deel 20: Demi

Irresistible~Harry Styles [END]

24 juni 2013 - 7:49

601

4

330



Deel 20: Demi

Hei skatjus! Alweer hoofdstuk 20, wat groeien ze toch snel op.. *pinkteentraantjeweg* Enjoy ? Laat btw pleease ff reactie achter, want ik heb ineens minder reacties gekregen bij het vorige chappie! XxxX

*nog steeds Harry's P.O.V*

'Ben ik d-dat?,' vraag ik aan de zuster, terwijl ik naar de jongen met de krulletjes wijs. Ze knikt. 'Dit is een wereldberoemde boyband, genaamd One Direction. Jullie zijn bij elkaar gebracht door X-Factor en...' Ik onderbreek haar. 'Wie is X-Factor?' vraag ik. Ze fronst. 'Weet je dat zelfs niet meer? De X-Factor is een soort tv-programma waar mensen auditie komen doen, en graag zanger of zangeres willen worden.' Ik probeer het te begrijpen, maar het klinkt allemaal zo ingewikkeld... 'Dus ik ben een zanger die in een wereldberoemde band zit?' vraag ik ongelovig. De zuster knikt en glimlacht. 'Ik durf het bijna niet te vragen, maar krijg ik ooit mijn geheugen weer terug?' vraag ik voorzichtig. Ze denkt na. 'We weten het niet, jongen. Maar we blijven hopen...' Fijn, hopen. Daar heb ik lekker veel aan. 

DEBBY'S P.O.V.:
Louis geeft de telefoon weer aan mij, zodra ik ben uitgehuild. 'Deb, wat vreselijk voor je meid... In welk ziekenhuis zijn jullie?' vraagt Demi. Ik denk na, hoe heet het ook alweer? 'Hetzelfde ziekenhuis, waar mijn broertje ook in heeft gelegen.' Het is even stil. 'Ik kom eraan.' zegt ze, en ze hangt op. Een sprankje hoop ontstaat, Demi kan me vast wel opbeuren. 

DEMI'S P.O.V.:
Wat verschrikkelijk voor Debby! Eerst vind ze Harry bewusteloos in z'n bed, en dan is hij ook nog z'n geheugen kwijt. Ze heeft me nodig nu. Ik loop het huis uit en stap op de fiets. Het is 10 kilometer fietsen naar het ziekenhuis, maar dat heb ik er wel voor over. Tenslotte zijn mijn ouders niet thuis, dus ik kan toch niet met de auto gebracht worden. 

Als ik eindelijk bij het ziekenhuis aankom, zet ik mijn fiets in het fietsenrek. Helemaal uitgeput loop ik naar de ingang. Opeens hoor ik voetstappen vlak achter me. Ik draai me om en kijk recht in de ogen van 3 jongens. Voor me staan Niall Horan, Liam Payne en Zayn Malik. 'Jullie zijn...' zeg ik, maar Liam onderbreekt me. 'One Direction, dat klopt. Maar even geen handtekeningen, we hebben haast. We moeten naar...' Nu onderbreek ik hem. 'Harry.' fluister ik, net verstaanbaar. Drie paar ogen kijken me verbaasd aan. 'Hoe weet jij dat?' vraagt Niall. 'Jullie kennen Debby? Zij is mijn beste vriendin.' antwoord ik. 'Oh. Dus jij komt ook voor Harry?' vraagt Zayn. Ik knik. 'En voor Debby.' Ze glimlachen en we gaan naar binnen. Ik merk dat de sfeer nogal gespannen is, aangezien Harry's situatie.

DEBBY'S P.O.V.:
Waar blijft Demi nou? Ik raak steeds meer gestresst. Louis merkt het en pakt me vast. Hij kijkt me aan. 'Debby, stressen helpt niet. Positief denken wel. Ik weet dat het moeilijk is, maar we moeten hier samen doorheen zien te komen.' Ik knik. Precies op dat moment komt Demi naar ons toegerend. Ze rent naar me toe en omhelst me. 'Debby!' Ik glimlach door mijn tranen heen. Ik knuffel haar terug. 'Heel erg bedankt dat je bent gekomen, Demi' zeg ik. Ze glimlacht. 'Tuurlijk! Voor jou doe ik alles.' Nu lachen we allebei. Ze loopt naar Louis toe en zij geven elkaar ook een knuffel. 'Leuk je te ontmoeten, Demi.' zegt Louis. 'Vind ik ook.' antwoord ze. Dan komen de andere jongens ook naar ons toe. Ze geven me alledrie een knuffel, net als bij Louis. 'Hoe gaat het met Hazz?' vraagt Liam. 'Hij... eh... is zijn geheugen kwijt.' zeg ik. Ze kijken me me grote ogen aan. 'Zijn geheugen kwijt?! Hoe moet het nu verder met One Direction?' vraagt Niall zich af. Ik heb het gevoel alsof ik opnieuw moet huilen, maar ik heb geen tranen meer over. Ze zijn op.


Reacties:


Anne
Anne zei op 24 juni 2013 - 19:08:
Echt zo zielig!!
Snel verder!!


Malikaa
Malikaa zei op 24 juni 2013 - 16:17:
Awhhhh, dit is echt zielig......
Je MOET Harry zijn geheugen teruggeven! dat MOET!!!!!
Snel verder
xXx


juutjee19
juutjee19 zei op 24 juni 2013 - 16:00:
aaaw dit is zo zielig =((
je schrijft echt zooo goed =))
snel verder!!
XX


Tallietje
Tallietje zei op 24 juni 2013 - 13:56:
wooww... je hebt echt schrijftalent, maarree snel weer verder jij

greetzz