Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 2

Family and friends, our lifes with one direction

24 juni 2013 - 11:38

239

2

235



Hoofdstuk 2

De boys zijn er!

Niall, Liam, Zayn, Harry, Louis!!! Ik heb jullie zo erg gemist! Ik deel de ene knuffel na de andere uit, als laatste aan Louis. Ik voel dat ik moet blozen, maar hou het in. Hij voelt heerlijk warm aan, echt geweldig! TAART! Schreeuw ik. Gelukkig willen ze ook, ik heb voor iedereen 1tje gemaakt, 1 voor Niall, 1 voor Liam, 1 voor Zayn, 1 voor Harry en natuurlijk 1 voor Louis. Voor em heb ik extra mijn best gedaan! Ik geef ze trots mijn cadeau. Aawwhhh wat is het mooi! Hoor ik de boys zeggen. Het is een schilderij met ons allen. Ik heb er een half jaar over gedaan, maar dat is hij ook zeker waard. Louis glimlacht naar me. Ik kijk recht in zijn ogen, zijn groen-blauwige ogen. Ik begin te blozen en kijk snel weg. Ik voel dat hij nog naar me kijkt. Ik prop snel wat taart in mijn mond , die poging mislukt want het komt ernaast. Louis lacht naar me en pakt een servet. Hij loopt naar me toe, en drukt de servet zachtjes op mijn gezicht. Weer kijk ik in zijn ogen. De andere boys lachen ons uit. Louis staat op en geeft me een knipoog. Ik lach terug en hij draait zich om. Nee! Nu ben ik hem zeker weten kwijt! De boys vertellen me alles over de tour. Ik luister maar half, ik kan alleen nog maar denken aan die knipoog....


Reacties:


1Dlover
1Dlover zei op 28 juni 2013 - 21:16:
aawww
cute!!


Janitaa
Janitaa zei op 24 juni 2013 - 11:47:
Oeeewwwhh! Zoo lief!(:
Snel veder meis!
Xxx'iess