Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 4

Family and friends, our lifes with one direction

24 juni 2013 - 12:01

231

1

191



Hoofdstuk 4

En we gaan weer verder!!

Ik loop met Chelsea over het zwembad. Maar dan rennen er opeens 5 idioten naar ons toe. Chelsea, kijk uit! Roep ik nog, maar voor ze het hoort ligt ze al in het water. Dan wordt ik ook in het water geduwd, en ben weg. Niall lacht me uit, en de andere boys kijken naar hem en willen meelachen. Niall! Wil je me alsjeblieft helpen? Vraag ik. Hij steekt zijn hand naar me uit en ik trek eraan. PLONS! Ook hij ligt nu in het water. De St. Springt er ook in en ik duw ze kopje onder. Nadat we heerlijk hebben gezwommen, gaan we naar de kleedkamers om ons om te kleden. Ik open m'n kluisje en bedenk me dat de kleren van Louis erin liggen. Louis! J kleren! Roep ik naar hem. Hij rent naar me toe, 'thankss Lizz' zegt hij. 'Omgg, noemde hij me Lizz?' Denk ik. We zijn à klaar bij te zwembad en onderweg naar het restaurant. We hebben 1 grote tafel geboekt, voor ons allemaal. Louis zit tegenover me, Harryen Zayn naast me en daarnaast Liam, Chelsea en Niall. We eten kip, met nog iets raars erbij. Daarna chocoladetaart, heerlijk! We lachen de hele avond lang en drinken nog wat. Het was daar erg gezellig. Ik heb nog nooit zo hard gelachen. We krijgen de rekening en gaan weg. Op naar de bioscoop, lekker horroren!


Reacties:


Tallietje
Tallietje zei op 24 juni 2013 - 14:02:
leukk