Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 6

Family and friends, our lifes with one direction

24 juni 2013 - 12:29

228

1

203



Hoofdstuk 6

Oeeewwwwwhhhh

De film is dood, maar dan ook echt doodeng. Louis weet dat en zoekt zachtjes mijn hand. Yeaaahhh! Denk ik. Nu vind ik de film al een stuk minder eng, ik weet dat Louis bij me is. Aaaaaahhhh! En ik verschuil me in Louis zijn armen. Hij voelt warm aan, en hij ruikt lekker, heerlijk gewoon. Dan til ik langzaam mijn hoofd op en hij komt dichterbij. Zo dicht bij me dat ik zijn lippen voel en BOEM we zoenen. Aaaahhhh! We zoenen gewoon! Het is donker en er is dus niemand die het ziet. Ik weet nu dat hij mij ook leuk vind. Na anderhalf uur is de film voorbij en Chelsea rent zo hard als ze kan naar mij toe. OMG! Niall en ik hebben gewoon verkering! Schreeuwen ze zowat in m'n oren. Ze kijkt heel erg gelukkig en ik ben superblij voor haar. Ik vertel haar over mij en Louis. 'Alleen dat?' Vraagt ze verbaasd. Uuuhhhhmmm jammer genoeg wel, denk ik bij mezelf. Die zoen! Hij was gewoonweg geweldig! Ik zie het nog steeds voor me. We staan nu buiten. De jongens halen wat eten voor ons, tien meter verderop. Ze kijken eventjes naar ons, en praten dan weer verder. Ik weet zeker dat ze over ons praten. Ik kijk naar boven en zie een vallende ster, mijn wens is dat Louis de mijne wordt!


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 24 juni 2013 - 12:35:
Nou een zoen is ook al heel wat hoor!(:
Haha snel veder!
Xxxx'jess